Part-14

10.2K 858 6
                                    

"Kim Taehyung ဒါကဘယ္လည္း ထိုင္ေန"

Jungkook အလုပ္ကျပန္လာေတာ့ ထမင္းစားေနရာကေန Jungkook ကိုျမင္ေတာ့ ထထြက္သြားဖို႔႔ျပင္ေနတဲ့ေကာင္ေလးေၾကာင့္ လွမ္းေအာ္ကာတားရသည္...

မ်က္နွာလွလွေလး ဆူပုတ္သြားသည္မွာပင္ အသည္းယားစရာေတာင္ေကာင္းသည္ဟုပင္ထင္ေနမိသည္..

"အစ္ကိုေလး တစ္ခါတည္းထမင္းစားလိုက္မလား"

ေစာတာေၾကာင့္ မီးဖိုေခ်ာင္အကူ အေဒၚႀကီးတို႔ေတာင္မျပန္ေသးေပ..Jungkook လက္ကာျပလိုက္ရင္း

"ေနပါေစ အေဒၚႀကီး ကြၽန္ေတာ္စားလို႔အဆင္မေျပေလာက္ဘူးရယ္..."

Jungkook စကားအဆံုး ေရာက္ကတည္းကၿငိမ္ကာမုန္႔စားေနေသာTaehyung က မ်က္လံုးေလးလွန္ၾကည့္လာသည္...

...ဘာလည္း သူ႔နႈတ္ခမ္းက ဘာလို႔ေပါက္ေနတာလည္း...

နႈတ္ခမ္းေထာင့္ကဒဏ္ရာကိုၾကည့္ကာ စိုးရိမ္ေနမိေသးသည္....ဘာမွမစားပဲ မိမိကိုပဲထိုင္ၾကည့္ေနတာကို သိေနတာေၾကာင့္ Taehyung ပါးေဖာင္းေလးေတြမွာ ရဲေနေတာ့သည္....

Jungkook ေရွ႕ကေနရွက္ေနေသာ ေကာင္ေလးကိုၾကည့္ၿပီး အသည္းယားလာသည္... အေဒၚႀကီးတို႔လည္းရွိေနေသးတာေၾကာင့္ နမ္းပစ္ခ်င္စိတ္ကိုထိန္းကာ အေပၚထပ္တက္ခဲ့သည္...

..Kim Taehyung က အႏၲရာယ္မ်ားတယ္....

................

"ေဟ့ေကာင္ မင္းငါ့သားမဟုတ္ဘူးလား ေတာက္ အျခားေယာက်ာ္းေလးအသားယူတာခံလာရတယ္လို႔ကြာ တယ္...ငါလုပ္လိုက္ရ.."

"ေဖႀကီးရယ္ စိတ္ေလ်ွာ႔ပါ ျဖစ္တာေတြကျဖစ္ၿပီးသြားၿပီပဲ ကေလးေတြကိုမဆူပါနဲ႔ေတာ့"

Jimin ဒူးေထာက္ရတာ ဒူးေတြေတာင္က်ိန္းလာသည္...ဟိုအေခ်ေကာင္ရဲ႕မိဘေတြေရွ႕မွာ ဒူးေထာက္ေနရသည္...က်န္တာကအေၾကာင္းမဟုတ္ ဒင္းက သူကပဲမူးရူးၿပီး ဒင္းအေပၚမွားမိလို႔ တာဝန္မယူတဲ့သူလိုတိုင္တန္းေနေသးသည္...

ေဘးနားမွာ အၿပိဳင္ဒူးေထာက္ေနေသာ အေခ်ေကာင့္ကိုၾကည့္ၿပီး ေတြးရင္းေဒါသထြက္ရသည္...ကိုယ္ကမူးလို႔ပဲထားပါေတာ့ သူကအေကာင္း ကိုယ္မဟုတ္တရုတ္လုပ္တာျမင္ရင္ ရုန္းေလ...အခုေတာ့ Park Jimin တို႔ ေနရင္းထိုင္ရင္း ေယာက်ာ္းကရဦးမယ္...

💜 Lovely Tae 💜 (Completed)Where stories live. Discover now