Part-20

10.8K 738 41
                                    

အသက္ျပၫ့္မွဖတ္ပါ...မျပၫ့္လည္းဖတ္မွာပဲမလား.🙄.

"ငယ္ ကိုယ့္ကိုၾကၫ့္..."

Jungkook စကား‌ေၾကာင့္ Jungkook ကိုမ်က္ဝန္းေလးေမွးကာၾကၫ့္လာသည္..ႏွာေခါင္းဖ်ားေလးေတြေတာင္ရဲလို႔ရယ္...

"ကိုယ္‌ေျပာတယ္မလား ကိုယ့္ကိုငယ္ ရွက္စရာမလိုပါဘူးလို႔ ကိုယ္ကငယ့္ေယာက်ာ္းေလ ကိုယ့္အေပၚမပြင့္လင္းရင္ ငယ္ဘယ္သူ႔အေပၚပြင့္လင္းမွာလည္း.."

မ်က္ေတာင္ရွည္တို႔တဖ်တ္ဖ်တ္ပုတ္ကာ နားေထာင္ေနတဲ့ Jungkook အသက္ရယ္ပါ..ခ်စ္လိုက္ရတာ ငယ္ရယ္...

"ခုနကလို ကိုယ့္ကိုနမ္းတာ ရွက္စရာမွမဟုတ္တာ ငယ့္ဘက္က ဘာပဲစလုပ္လုပ္..."

"ဟင့္အင္း ..မ‌ေျပာနဲ႔.."

Jungkook ႏႈတ္ခမ္းေပၚလက္ဝါးေလးနဲ႔အုပ္ကာတားလာသည္..တကယ္ပါ Jeon Taehyung တို႔ရွက္တတ္တာ တအားပါဆို..

Jungkook ငယ့္လက္ေခ်ာင္းေလးကို လ်ွာနဲ႔အသာေလးယက္လိုက္ေတာ့ လန႔္သြားကာ ဖယ္မလို႔လုပ္ေတာ့ Jungkook ဖမ္းဆြဲထားရင္း ငယ့္လက္ေခ်ာင္းေလးေတြကို ငယ့္မ်က္ႏွာကိုစိုက္ၾကၫ့္ရင္း ငံုစုပ္ပစ္သည္...

Jungkook တို႔ကအရွက္သည္းပါသည္ဆိုမွပိုစခ်င္သူရယ္...

Jungkook မ်က္ႏွာကိုၾကၫ့္ေနရင္း မ်က္ႏွာကနီရဲေနသည္မွာ ပန္းသီးရဲရဲေလးတစ္လံုးလိုပင္..မ်က္ရည္တို႔ျပၫ့္အိုင္လာကာ အသံတိတ္ငိုေတာ့သည္...

"ငယ္ရာ..."

အူေရာအသည္းေရာယားကာ အေကာင္လိုက္မ်ိဳခ်ပစ္ခ်င္မိသည္..ငယ့္ႏႈတ္ခမ္းေလးေတြကိုစုပ္ယူနမ္းရိႈက္ပစ္သည္..အသက္ရႉရန္လိုအပ္လာမွ ခနဖယ္ရင္း

"ခ်စ္တယ္ ကိုယ့္ကိုမရွက္ပါနဲ႔ ကေလးရယ္"

Jungkook ငယ့္ကိုစိုက္ၾကၫ့္ေနရင္းကပင္ အက်ီ‌ေတြခြၽတ္ခ်ေတာ့ ငယ္ကမ်က္ႏွာေလးလႊဲသြားသည္..

မ်က္ႏွာေလးေစာင္းေနေတာ့ေပၚလာတဲ့လည္တိုင္ျဖဴျဖဴေလးကိုအမွတ္အသားတို႔ထင္ေအာင္အငမ္းမရနမ္းရိႈက္ရင္း ငယ့္နားရြက္ဖ်ားေလးကိုလ်ွာေလးနဲ႔တို႔ထိကာ

"ငယ့္ကို ကိုယ္လိုခ်င္တယ္ မထိရတာတစ္ပတ္ေက်ာ္ၿပီ ေပးမွာမလားဟင္"

💜 Lovely Tae 💜 (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora