Part-6

10.8K 974 22
                                    

5 နွစ္ဆိုေပမယ့္ 7 နွစ္ေတာင္ၾကာခဲ့ၿပီ...Jungkook Ent တစ္ခုမွာ ပူးတြဲဒါရိုက္တာ လုပ္ရင္း US မွာၾကာေနခဲ့သည္..ဒီကာလေတြထဲ ေကာင္ေလးကိုလံုးဝမဆက္သြယ္ဘဲေနခဲ့မိသည္...

အခုျပန္ဖို႔အခ်ိန္က်ၿပီ..အေၾကာင္းအရင္းက စားပြဲေပၚတင္ထားတဲ့ မဂၢဇင္းမ်က္နွာဖံုးမွ ညိဳ႕အားျပင္းတဲ့အၾကည့္ေတြနဲ႔အတူ ႏုဖတ္ေနတဲ့မ်က္နွာေခ်ာေခ်ာေလးနဲ႔သူ႔ရဲ႕ေကာင္ေလး....

V ဆိုပါလား...Kim Taehyung မင္းေျပာတဲ့အလုပ္ဆိုတာ Model လား...မ်က္နွာဖံုးေပၚက Producer ဆီသို႔အၾကည့္ေရာက္ေတာ့

"ဘာ Park Jimin"

ဟား ဒီေကာင္...

ဒုန္းခနဲစားပြဲေပၚလက္သီးနဲ႔ထိုးသံေၾကာင့္ အခန္းထဲေျပးဝင္လာေသာ Jungkook အေစာင့္ေတြ

"Boss ဘာျဖစ္လို႔လည္း "

"အခုခ်က္ခ်င္း Korea ကိုျပန္မယ္ စီစဥ္လိုက္"

"ဟုတ္ကဲ့ Boss"

...........

"V ဒီ Setting တစ္ခန္းရိုက္ၿပီးရင္ နားမယ္ "

"ဟုတ္ၿပီ"

မိတ္ကပ္ျပင္ေနရာမွ လာေျပာတဲ့မန္ေနဂ်ာအားျပန္ေျဖရင္း မ်က္ဝန္းတို႔ကိုမွိတ္ထားမိသည္...

"Tae ..."

ႏူးညံ့တဲ့ေခၚသံအဆံုး ခပ္ဖြဖြေလ်ွာက္လာတဲ့ေျခသံ

"Hyg ...."

အလိုက္သိစြာ ထြက္သြားေပးေသာ Jimin ရဲ႕ ဝန္ထမ္းေတြ..

ဟုတ္ပါတယ္ ဒါက CEO Park Jimin.. ေရွ႕ကေကာင္ေလးက နာမည္ေက်ာ္ Model V..
Park Jimin ရဲ႕ ေျမေတာင္ေျမႇာက္ေပးမႈနဲ႔အတူေအာင္ျမင္ေက်ာ္ၾကားလာတဲ့ V ကို လိုခ်င္ေနတဲ့ Ent ေတြကဝိုင္းဝိုင္းလည္ပင္..

Jimin တို႔ကလည္း ကိုယ့္ျမတ္နိုးရာေလးကို ေသခ်ာကိုကာကြယ္ေစာင့္ေရွာက္ထားသည္..ကတိအတိုင္း Taehyung ေက်ာင္းအၿပီးျပန္လာကာ Taehyung ကို သူ႔ Ent မွာလုပ္ဖို႔ Jungkook အန္ကယ္ႀကီးနဲ႔ တီတီေလးဆီမွာ ကိုယ္တိုင္ခြင့္ျပဳခ်က္လိုက္ေတာင္းခဲ့သည္...

အၿပီးေခၚဖို႔သြားေပမယ့္လည္း ေကာင္ေလးက သူ႔ဘာသာပိုက္ဆံရွာၿပီးမွ အေက်ဆပ္ၿပီးထြက္လာခ်င္သည္ဟုဆိုတာေၾကာင့္ Jimin အတင္းအက်ပ္မလုပ္ျခင္းသာ..အခုဆို ျမတ္နိုးရာေလးက ဝင္ေငြအေျမာက္အျမားပိုင္ဆိုင္ထားေပမယ့္လည္း အဲ့ဒီသိန္းတစ္ရာကို ဘာလို႔ခုထိမဆပ္ေသးဘဲ ဘာလို႔အဲ့ဒီအိမ္မွာပဲေနေနတယ္ဆိုတာ Jimin နားမလည္...

💜 Lovely Tae 💜 (Completed)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt