A 119 tagjai a szomszédos település legszélére mentek ki egytől egyig a mai napon. Már szürkület tájékához közeledvén úgy vélik, hamarosan itt az idő az indulásra, hogy Hendery és Shotaro baráti versenyt vívhassanak meg. Földúton fog zajlani az esemény, hiszen erre felé csupán csak ez használható úgy, hogy ne keltsenek semennyi feltűnést; egy mezős részen sorakoznak egymás mellett a bérelhető, színes ajtajú garázsok, ahol néhány járművet tartanak, na meg egyet birtokolnak azon célból is, hogy közösségi térként szolgáljon a körzet tagjai számára. Átalakították az egészet, vittek a közepére asztalt, vannak rozoga székek, néhol szakadt fotelek, rongyos babzsákok, s még egy kisebb hűtő is, ha esetlegesen egész napos gyakorlásra kerülne a sor, ugyanis van egy kevéske áramellátás.
No, az igazság mondjuk az, hogy a teljes napot lefedő gyakorlás cseppet sem gyakori, ugyanis az ilyesfajta autóversenyzés jelentősen bűntetendő, így fényes nappal ritkán kockáztatják meg, azonban lévén, hogy a kutya sem jár erre, olykor azért mégis akad rá alkalom. A pálya egyébként nem túl nagy, csupán öt kanyarból álló, s az egyik hossz egészen sima felszínű, így a környezeti viszonyok egy kicsiny akadályt sem jelentenek. Yuta mégis feszült, sötét szemei minduntalan csak a távolba révednek, s egyszer sem szólalt meg a kelleténél többször.
- Indítasz te? - biccent WinWin felé, aki azonnal igenleges felelettel szolgál, s ez a kettő versenyző számára is utalás; ideje beszállni az autókba, s a rajthoz állni.
A 119 vezetője mindeközben a piros ajtajú garázsból hoz ki egy széket, melynek párnáját leporolja, a földre seperi róla a pókhálókat ㅡ nem is érti, hogy kerültek rá azok ilyen hamar ㅡ, majd egy tetszőleges helyre leteszi, hogy onnan figyelhesse az éppen ekkor elrajtoló gépjárműveket. Lábaival dobol a talajon, s ujjai közt egy fél literes palackot szorongat görcsösen, és ezen tettek nyilvánvalóan WinWinnek is feltűnnek, aki csak fejét csóválja.
- Ne aggódj ennyit, minden rendben lesz velük.
- Tudom.
S ez így is van. Legbelül tisztában van a csapatához tartózók képességeivel, tudja, hogy igenis van tehetségük a versenyzéshez, mégis megrettenti mindössze az, hogy a sebesség bódulata jobban fejükbe száll, mint bármely alkohol, s nem tudja tovább visszatartani őket ㅡ minden egyes minutumban fél attól, hogy lelepzelődik, s mindenki rájön, hogy ő bizony cseppet sem egy olyan erős vezető, mint amilyennek kellene és illene lennie. Legalábbis, ő így vélekedik magáról. Mert Yuta egyszerűen biztos abban, hogy a 119 minden tagja ㅡ WinWinen kívül ㅡ idővel ki szeretne törni a feszélyezettségből, melyet pont maga, a vezető okoz, és szabaddá kívánnak válni.
Hallja, ahogyan a raszta minduntalan beszél hozzá, de nem jutnak el a szavak tudatáig, ugyanis hunyorogva összpontosít csak s kizárólag a pályára, melyen kettő kocsi sűvít végig, mint viharos szellő, ám még annál is nagyobb port kavarnak. Semmi másra nem tud figyelni a japán, egyszerűen mintha megszűnne minden a lénye közvetlen környezetében, mégis, mikor túlontúl közeli autóhangot hall meg, kizökken ebből, s kényszerből elpillant jobbra, ami miatt szembe találja magát egy kocsi elülső lámpáinak éles világításával.
Elképzelése sincs afelől, hogy mégis ki ül a volán mögött, s némi félelem porhüvelyébe kúszik, merthogy mindez még mindig illegális, ám amint parkolás után leoltja a sofőr a fényeit, s ki is száll, lila tincsek bukkannak fel, ami egyszerre nyugtatja meg, és idegesíti fel a fekete hajút. YangYang lépdel feléjük kimérten, ajkain halvány mosoly, majd csak biccent köszönésképp, aztán a garázsból kihoz egy széket, melyet Yutáé mellé helyez meglehetősen ferdén, hogy egyik könyökét megtámaszthassa a háttámlának falécén.
- A szombatról lenne szó - tér a lényegre, hiába nem néz rá a japán. Az igazság az, hogy a lila hajú is gyakorta tartja inkább a pályán a tekintetét, hiszen egyrészt meglepi, amiért a kettő tagot versenyezni látja, másrészről viszont fel szeretné mérni képességeiket.
- Ezúttal is csak Yuta versenyzik - a raszta szólal meg, aki a garázsajtónak dönti fél vállát, s úgy vizslatja az üldögélőket. Így, mikor YangYang hozzá kívánja címezni szavait, kicsit hátra kell fordulnia.
- Meg sem lep - ránt vállat, s éppen ekkor tincseibe is kap egy lágy szellő, ami miatt a kelleténél tán' erősebb fintor ül ki arcára. - Mondjuk, ennek a miértjét nem értem. Most is versenyeznek, és nem tűnnek rossznak. Kijárna nekik élesben is legalább egy próba.
- Ezt én döntöm el - a 119 vezetője ráveszi magát a megszólalásra, de csak tömören mondja ki, amit szeretne. Úgy érzi, nincs semmi oka magyarázkodni, mert meglehet, hogy talán rosszul teszi a dolgát, ám ahhoz pont nem egy MISFITesnek van köze, hiába nem húzódik köztük köztudott, erőteljes ellenszenv. Attól még ők nem egy körzet, és nem is lesznek soha ㅡ csak szövetségesek.
- Aha, igaz - fordítja irányába arcát YangYang, s eszelős tekintettel vizslatja oldalprofilját, míg meg nem tervez szólalni ismételten. - De a szövetségre határozottan jó hatással lenne, ha Hendery is versenyezne - pillant inkább az említettre, akinek tehetsége a vártnál jobban meglepte a lilát.
- A szövetség Taeyongra és rám tartozik.
YangYang inkább nagy levegőt vesz, hogy ne szóljon olyat, amit nem kéne, majd egy kisebbet biccent is. Nem érzi mindezt igazságosnak, azonban a helyzet nem engedi meg, hogy szóva tegye ㅡ mert igen, a MISFIT van most az élen, és már megannyi töretlen győzelem van mögöttük, szóval szeretnék elhitetni, hogy ez stabilitással is jár, azonban ez korántsem ilyen egyszerű; bármilyen fordulat jöhet, mely feje tetejére fordíthatja ezt a különös alvilágot, s minden teljesen kérdésessé és bizonytalanná válhat egy szempillantás alatt.
Mert ki tudja, mit hoz a holnap? Bármi előfordulhat, és a MISFIT lehet akármilyen profi, jelenleg nincsenek eléggé felkészülve arra, hogy mi lesz, ha a MAD DOG ténylegesen lépéseket tesz. Titkon szükségük van a 119 szövetségére, és Hendery versenyzése is egy újabb stabil pont lehet ㅡ mindössze Yuta nem kívánja ezt hagyni, ami igenis bosszantja a lila hajút, de ezt leplezni próbálja; muszáj neki.
- Akkor mondod amúgy, hogy minek vagy itt? - kivételes alkalom ez, mikor a japán töri meg a csendet, ám már zavarja, hogy a kívülállónak számító itt lebzsel, szóval utal arra, hogy ha befejezte mondandóját, nyugodtan mehet is dolgára.
- Ja, aha - bólint, majd még utoljára átgondolja, mit is beszéltek meg Taeyonggal, aztán pedig Yuta felé fordulva kezdi ismertetni, hogy mi hogyan is lesz. - Ha csak te versenyzel, most akkor is elég lesz, ha kettő körben veszel részt. Szombaton minden menet egy az egy ellen lesz, aztán a végső összesítésből dől el, hogy melyik körzet a győztes - vázolja fel a lényeget ㅡ amit egyébként Yuta eddig is tudott ㅡ, majd kis szünet után folytatja. - Mivel legutóbb is a MISFIT nyert, így hát nekünk kell utolsóként kijelölni, hogy kiket küldünk versenyre, azelőtt meg ugyebár nektek, de az itt most nem igen számít a szövetség miatt - fecsegi, ami nem kicsit tépkedi a vezető idegeit, pláne, mikor arra is kitér a lila hajú, hogy a FIREFLIESból melyik kettő tag, LIGHT BULBból és a MAD DOGból pedig hogy-hogy három-három versenyző fog pályára lépni.
- Lényeget mondd már! - szól rá WinWin hosszas percek múltán, mire YangYang megforgatja szemeit, aztán kiböki végre azt, amire már vártak.
- Szóval, neked Doyounggal és Jaehyunnal kell versenyezned.
VOCÊ ESTÁ LENDO
LIMITLESS
Fanfic(nct 2020.) Több határ is van, de egyik sem állíthat meg minket. Mert mindegy, mit szabad, nem számít, mi a helyes; előre haladunk, azt tesszük, amire csábít a szenvedély, és minden másnak a jelentősége megszűnik létezni. ✹| -𝗯𝗲𝗳𝗼𝗿𝗲𝘁𝗵𝗲𝗱𝗮�...