▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
VERSENY
⌜
1. KUN - JAEHYUN
2. DOYOUNG - JENO
3. LUCAS - JAEHYUN
4. HAECHAN - JENO
5. JOHNNY - KUN
6. YUTA - JAEHYUN
7. HAECHAN - DOYOUNG
8. JISUNG - CHENLE
9. YUTA - DOYOUNG
10. MARK - JENO
11. JUNGWOO - LUCAS
12. TAEYONG - JOHNNY⌟
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Éppen az imént köszöntött be az éjszaka, s a csillagok mind felszöktek az égboltra. A csapatok kint vannak egytől egyig, jelenleg várakoznak, s egyelőre mindenki csak a saját-saját körzetéhez tartozókkal cseveg ㅡ majd a verseny után ez már nem így lesz, azonban amíg még semmi sem biztos, nincs semennyi kommunikáció másokkal. A MAD DOG éppen két parkoló autó közt ácsorog, s Johnny egy füstölgő cigarettát tart ujjai közt, miközben öccse mellől egy minutumra sem akar elmozdulni, aki csak lazán a motorháztetőnek dől, s úgy vizslatja a többi csapatot ㅡ testvére körzetét már nagyjából ismeri, hiszen igaz, hogy nem folyhat bele az itteni dolgokba, azért mégis elkerülhetetlen, hogy a MAD DOG tagokkal ne is találkozzon.
- Itt valami szokás, hogy minden körzetből legalább egy valakinek be legyen festve a haja színesre? - a thai nyitja szólásra ajkait, majd a körülötte ácsorgókon néz végig. - Unalmasak vagytok - állapítja meg, ahogyan Johnny és Taeil szőke, Lucas vörös és Haechan barna tincseit mustrálja.
- Nem azért jöttél, hogy a hajszíneket tanulmányozd - hitetlen vigyorral ajkain ingatja fejét a vezető, majd a földre ejti a szűrőig szívott cigarettát, s a porba tapossa.
- És ha amúgy azért jöttem? - forgatja szemeit Ten, majd tovább figyeli a többi csapatot, s igyekszik beazonosítani, hogy ki kicsoda lehet. Johnny mesélt neki egy s mást, de mégsem tud senkit sem archoz kötni. - Ez egy kész szivárvány. Ott egy sárga hajú, meg van két kék hajú, na meg lila, szürke, meg egy zöld is. Ha beszélsz róluk, miért nem hajszín szerint teszed? - drámai hatás kedvéért még fel is sóhajt, majd inkább testvére felé fordul.
- Mert nem fontos.
- De akkor legalább tudnám, kik őt.
- Nem kell tudnod - ránt vállat Johnny, azonban mikor látja, hogy Ten nem hagyja ennyiben, na meg ismeri, hogy ha kell, minden egyes emberhez odamegy kifaggatni, hogy kicsoda, inkább folytatja a beszélést. - A sárga Xiaojun, a két kék Jeno és Kun. Az utóbbi amúgy a LIGHT BULB vezetője. Aztán a lila YangYang, a szürke alatt nem tudom, hogy kire gondoltál, Jaehyunra vagy Shotaróra. Jae a FIREFLIES vezetője, a másik pedig sosem volt még pályán. A zöld hajú pedig Taeyong. Őt kerüld el inkább, a MISFIT vezetője.
- Ja, vágom - bólogat Ten, ám a tilosbanjárás mézédes íze miatt nyilván az utóbbit veszi sokkal jobban szemügyre. Vékony alkata van, mégis ㅡ már amennyire látszik ㅡ remekül izmolt. Tincsei kuszán állnak, ruhái sötétek, kiállása magabiztos, állkapcsa olyan egyenes, mint amilyen Ten hajlama sosem lesz, tekintete pedig határozott és erős kiállásről tanúskodik, pláne, mikor telibe rápillant, ami miatt a thai inkább megint testvérére néz. - És vele fogsz versenyezni, igaz?
- Vele is.
- És még kivel? - kíváncsiskodik tovább, ám ahogyan látja, hogy Lucas igencsak az óráját nézi, már sejti, hogy hamarosan ideje kezdeni.
- Kunnal. Na de most inkább jól figyelj! - fordul kistestvére felé, aki csak sokadjára is megforgatja sötét íriszeit, ám mégis szó nélkül hallgatja, ahogyan testvére ezredjére is ugyanazokat mondja el. - Mindig valaki olyannal vagy, aki idetartozik. Nem mész más körzethez, nem csevegsz, nem csinálsz semmit. Csak vagy, mint egy fadarab az út mentén, oké?
ESTÁS LEYENDO
LIMITLESS
Fanfic(nct 2020.) Több határ is van, de egyik sem állíthat meg minket. Mert mindegy, mit szabad, nem számít, mi a helyes; előre haladunk, azt tesszük, amire csábít a szenvedély, és minden másnak a jelentősége megszűnik létezni. ✹| -𝗯𝗲𝗳𝗼𝗿𝗲𝘁𝗵𝗲𝗱𝗮�...