Az év utolsó napjára szabadnapot vettem ki, mert nem akartam még ilyenkor is idegenekkel együtt lenni. Habár azóta megbántam, mert így egyedül kell majd köszöntenem az új évet szülők hiányában, Beom pedig a barátnőjével lesz úgyis. Tekintve, hogy nem bírom az alkoholt még inni se nagyon szeretnék, így úgy döntöttem keresek néhány elfuserált romantikus vígjátékot, és egész este azokat fogom nézni. Akár szólhattam volna a barátaimnak is, de legalább nekik van családjuk, akivel eltölthetik az utolsó napot az évben.
Estig még sok időm van, így kicsit összepakoltam a lakásban, szellőztettem, rendeltem valami finom kaját, mert nincs az a pénz, hogy nekiálljak főzni. Délután vettem egy forró fürdőt, kiélveztem, hogy semmit nem kell csinálnom, majd koraeste hozzáláttam a film maratonomnak. Este már majdnem elaludtam, mikor hallottam a telefonom csöngeni. Laposakat pislogva nyújtóztam utána, majd a képernyőre sem pillantva vettem fel.
- Halló? - Ásítottam egy nagyot, legszívesebben már most aludnék.
- Picur, mit csinálsz? - Nagyot dobbant a szívem Chanyeol hangjának hallatán.
- Majdnem aludtam. És te?
- Lenne kedved velem lenni?
- V-veled? Nem a családoddal vagy, mint mindenki más?
- Miért lennék olyanokkal, akiket nem érdekel mi van velem? Talán téged sem, de engem érdekel veled mi van, és sokkal szívesebben lennék az én kis szépségemmel, mint bárki mással. - Hallottam a hangján, hogy mosolyog, és hálát adtam az égnek, hogy nem szemtől szemben beszélgetünk, mert biztos voltam benne, hogy vörös az arcom.
- Persze, hogy érdekel mi van veled! Átjössz?
- Indulok. - Izgatott lettem, nem akartam hinni a fülemnek, hogy Chanyeol pont velem szeretne lenni. Nem akartam pizsamában megjelenni előtte, ezért gyorsan magamra kaptam valami vállalható ruhát.
A csengő hangjára még inkább izgatott lettem, szélsebesen nyitottam ajtót. Enyhén eltátottam a szám mikor megláttam Chanyeol mennyire jól néz ki. Arcomat hirtelen öntötte el a pír mikor realizáltam mennyire feltűnően bámulom, ezért inkább csak arrébb álltam az ajtóból, hogy be tudjon jönni. Amire viszont nem számítottam, épp, hogy becsukódott az ajtó mögöttünk, máris találkozott a hátam vele, Chanyeol pedig ajkait az enyémnek tapasztotta. Ebben a pillanatban úgy éreztem, hogy nem én irányítom a testem, a karom automatikusan kulcsolta át a nyakát. Finoman kezdett a szobám felé tolni, majd végigdöntött az ágyon.
- Miért vagyunk csak barátok? Miért nem tudsz többet érezni irántam, mint barátság? - Szemei könnytől csillogtak, éppen csak ki nem buggyantak. - Miért nem lehetsz csak az enyém? - Szinte már suttogott, de én tisztán hallottam. Nem tudtam mi lenne a helyes döntés. Hazudjak neki, vagy mondjam el, hogy teljesen odáig vagyok érte? Így is úgy is megváltozik a kapcsolatunk bármit is felelnék rá, és amilyen önző vagyok, tudtam nagyon jól, hogy úgy is úgy fogok választani, hogy nekem legyen a jobb.
- Nem lehet. Te is tudod. - Nem tudtam a szemébe nézni.
- Miért nem lehet? Miért nem engeded, hogy segítsek neked?
- Te is nagyon jól tudod miért nem lehet. Nem vagyunk egy szinten, neked megvan mindened, nekem semmim. Mit tudnék neked adni, hiszen semmim nincs! Én nem vagyok gazdag. Különben is, kinek kellene egy prosti?
- Szerinted nekem a pénzed kell? Azért szeretlek, mert bármit várnék cserébe? Nekem sokkal többet jelent az, ha te is ugyanúgy szeretsz, mint én téged. - Magamhoz öleltem, kétségbeesetten bújtam hozzá. Semmit nem akartam jobban, mint vele lenni.
- Én is szeretlek, múltkor is mondtam.
- Akkor egyszerűen csak legyél velem! Kit érdekel, hogy mi a foglalkozásod? Ha tényleg engem választasz, akkor nem is kell tovább ott lenned.
- Nem akarok rád szégyent hozni. Nekem nem ér ennyit az egész, hogy utána rajtad nevessenek.
- Nekem pedig ér annyit! Különben sem érdekel, hogy ki mit gondol rólad.
Féltem belemenni ebbe az egészbe, mert tudom, hogy nem vagyok hozzávaló. De őt akartam. Tudtam, hogy hülyeség, amire készülök, és ellenkezik a szerződésemmel, de nem érdekelt már. Magamhoz húztam, megcsókoltam, kezeim pedig a hátára vezettem. Szerettem őt, és ki akartam neki fejezni, tudatni vele, hogy nem kötelességből fekszem le vele. Pillanatokkal később már teljesen meztelenül simultunk össze. Ismerősként fogadtam magamba, és teljesen más érzés volt, mint a klubban. Más volt, hogy nem pénzt kaptam érte, és más volt, mert ő is érezhette, hogy önszántamból tettem. Szerettem őt nézni, és szerettem, hogy ennyire biztonságban éreztem magam a karjaiban. Izzadt mellkasa az enyémnek csapódott ahogy magához vont, de nem bántam.
- Boldog új évet, édesem. - Mosolyogva simogatta a hajam, mire az én szám is felfelé görbült.
- Boldog új évet.
Talán már vagy egy óra is eltelt, de nem tudtam elaludni. Csak figyeltem a mellettem fekvő férfit, a hold megvilágította tökéletes arcát, így még szebbnek láttam őt. Nem tudtam mit tartogat számunkra a jövő, de nem is akartam még jelenleg ezzel foglalkozni. Ki akartam élvezni minden időt, amit vele tölthetek, és hinni akartam neki, hogy komolyan gondolja velem.
Boldog uj evet kisbabak! 🤍❤️ Remelem a kovetkezo ev valamivel jobb lesz, mint a mostani volt.
DU LIEST GERADE
Whatta man
FanfictionBaekhyun prostituáltként helyezkedik el, hogy el tudja magát tartani. Már az első éjszakáján találkozik Chanyeollal, aki gazdag és helyes. Nem szeretnék hozzá sokat fűzni, erősen felnőtt tartalom. DianaAnui ismét csodát alkottál. 😇💛💛 nem tudom e...