Zene kategória - 2020 𝚍𝚎𝚌𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 🎄 2021 𝚓𝚊𝚗𝚞𝚊́𝚛 ❄️

67 8 0
                                    

❄️ Sziasztok Manók! ❄️

Ezzel az igazán rövid zeneajánlóval jöttem most nektek, amiben a decemberi és a januári zenéket mutatom be!🌸

Remélem találsz olyat, amit eddig nem ismertél! ☺️

2020.12.22.

1. ENHYPEN – Let Me In (20 Cube)

Vélemény:
Engem ezzel az albummal duplán megvettek.
Nem csak a Given-Taken lett csodás, de a Let Me In is elrabolta a szívem.
A szövege aranyos, a koncepció is látványos, a koreográfia pedig zseniális.
Kedvencem a Window-os rész és az "I gave you my lo lo lo love"-os tánc mozdulat.
Pezsdítő, friss és üde a hangulata ennek a dalnak.
Elsőre megfogott, mert hihetetlenül fülbemászó, és nem csak a refrén része.
Izgatottan várom a többi albumjukat és a comeback-jeiket!

Évszám: 2020

Album: Border : Day One - EP

2. ONEWE – A Book In A Memory

Vélemény:
Remekmű. Imádom az összes dalukat, de az ilyesfajta dalaikért szó szerint tűzbe tenném a kezemet.
Annyira fekszik a hangszínük ehhez a dalhoz, hogy az valami fantázia.
Yonghoon énekhangjától szabályosan elalélok, Dongmyeong-al az élen pedig megrezegtette a bias listámat.
Gyönyörű dal, és már csak, ha rágondolok érzem, hogy valamilyen nem evilági erő köt össze vele.
Elmondhatatlanul imádom és már régen volt az, hogy napokig csak egy zenét hallgassak.

Évszám: 2020

Album: Memory : Illusion - EP

3. Henry – Just Be Me

Vélemény:
Csodás zongorai aláfestéssel kezd, amit a kellemesen angyali hangjával fűszerez meg.
Hihetetlenül nyugodt, kellemes és fenséges a hangszíne, ami miatt képtelenség nem szeretni ezt a dalt.
Szomorú hangvételű, szinte már melankolikus, mégis képes megnyugtatni.
A videoklip igazán egyszerű, mégis látványos és pontosan átadja a dal lényegét.
A dal angolul van, de így is csodás, mivel imádom Henry hangját, főleg a szomorú dalaiban.

Évszám: 2020

Album: JOURNEY - EP

4. N.Flying – Demon Slayer OP cover

Vélemény:
Nincs olyan, aki ne hallotta volna már ezt a dalt, azonban fogadok nem sokan hallották ezt a változatát.
Hweseung és Seunghyub hangja tökéletesen harmonizál egymással, és ezt a zenét, ha nem cover-elték volna, akkor én magam ajánlottam volna nekik!
Káprázatosan oldották meg, a hangszereket is és a szöveg részek elosztását is.
Kimondottan attraktív mindenki ebben a kis videóban, és nem tudom kire fordítsak több időt.
Zseniális választás volt. Ügyesen megoldották a maguk stílusában ezt a dalt, és csak dicsérni tudom!

Ajánlásaim, NektekWhere stories live. Discover now