💿 Zene kategória - 𝟸𝟶𝟸𝟹 𝚓𝚊𝚗𝚞𝚊́𝚛

65 8 3
                                    

Sziasztok kedveseim! Még nem túl megkésve hoztam is a januári lejátszási listámat, amiben vannak egész újak, de kissé régebbi darabok is. 🫶🏻

Remélem találsz olyat, amit eddig még nem ismertél. ✨


baekhyun - drown

már megjelenésekor is nagyon adtam, de most valahogy teljesen rám nőtt. egyszerűen olyan kellemes a hangzása, és annyira jó a ritmusa, hogy képtelenség nem szeretni.

mindenki adhatna neki egy esélyt, aki esetleg nem Ismeretlen, hisz baekhyun hangja valami felséges.


blackpink - pretty savage

hát, kicsit megkésve tetszett meg ez a dal, de főleg azért is, mert jó rá gyorsan sétálni (ha sietek valahova egész hasznos xd). a refrénen kívül, olyan elmegy kategória, de a refrén miatt kapott helyet a listán, és azt viszont nagyon adom!


bts [jungkook] - my time

nem tudom, ki hogy van vele, de én olyan hoe fázisba kerülök miatta, hogy az elmondhatatlan. lehet nem ártana meglesnem a szöveget, de jelenleg nagyon élem és én már pedig élni is fogom — hatással van rám.


corbyn - cold

drága DottieX múltkori listájában találtam rá, és ohgod, szerelem volt első hallásra. azóta nincs nap, hogy ne hallgatnám meg, egyszerűen ez egy zenei remekmű. egyszerre érzek világfájdalmat, másrészt pedig hihetetlen megnyugvást.


kim woojin - in the end

amiket ez a zene kihoz belőlem, te jó ég. csodás, egyszerűen mindent érezni, és még annál is többet. fenomenális. ez tipikusan az a zene, amit nem azért tartasz szomorúnak, mert a szövege olyan, hanem mert a vibe-ja és maga a hangzása az, ami igazán hatással van rád.

én a helyetekben adnék neki egy esélyt.


jongho - gravity

kell annál többet írnom hozzá, hogy jongho énekli az ATEEZ-ből? szerintem se. a zenei alap, jongho hangja, és az egész dal úgy tökéletes, ahogy van. nem tudom letenni, és teljesen a hatalmába kerített.


Ajánlásaim, Nektekحيث تعيش القصص. اكتشف الآن