Sziasztok Manók! 🎀
Egy újabb csodás remekművet hoztam nektek.
2017-es kdrama-ról van szó, ami két részre oszlik.
Szóval avval kezdeném, hogy ez egy vérbeli dráma, ugyanis szomorú a vége, nem tragikus, de nem is vidám.
A kisfilm címe: Method
Szereplők:
Jae-Ha — Park Sung-woong.
Egy veterán színész, aki párkapcsolatban él, és kap egy meghívást egy színházi darabba.
Young-woo — Oh Seung-Hoon.
Fiatal énekes idol, aki szintén egy szerepet kapott egy műben, csakugyan, mint hyung-ja.
Hee-won — Yoon Seung-Ah.
Jae-ha barátnőjét alakítja benne.
Tartalom:
A veterán színész, Jae-ha és egy idol Young-woo szerepet kap az "Unchain" nevű darabban, mint Walter és Singer.
Young-woo hozzáállása szörnyű és nem törődöm, ami Jae-ha-t felettébb idegesíti, ezért próbál úgy viselkedni, hogy a másik hozzáállása megváltozzon. Meg is történik, hogy Jae-ha lesz az, akit csodálni fog, hogy mennyire elhivatott. Eközben Jae-ha barátnője, Hee-won észreveszi, hogy ezek ketten mennyire jóban vannak. Jae-ha érzi, hogy nem úgy tekint Young-woo-ra, mint ahogy kellene, ezért erőszakossá válik és az egyik próbán megsebesíti. Később ott találja az üres színházban Young-woo-t és el csattan egy csók, aminek Hee-won a szemtanúja lesz.
Vélemény:
Őszintén azt hittem egy cuki yaoi dráma, de nem.Néhol cuki és aranyos, de aztán rájössz, hogy ez nem az a film.
Igazából mindenkinek ajánlom, mert amúgy csodás, de mint már említettem szomorú.
Szintén a dailymotion.com-on tudjátok elérni, és ismételten angol felirattal.
Szóval ennyi is lett volna, ide a végére pedig beszúrom azt a kis videót, ami végett felfigyeltem erre a filmre.
Halálosan megéri megnézni, mert gyönyörű.
Egy kicsit valósághű, és mégis olyan hihetetlen. Engem elvarázsolt. 🌺
YOU ARE READING
Ajánlásaim, Nektek
RandomSzereted az animéket, sorozatokat és a kpop-ot? Akkor tökéletes helyen jársz! Ugyanis ide mindenféle - nekem tetsző - könyvek, animék, sorozatok és zenék fognak kikerülni, amiket nagyon ajánlok mindenki figyelmébe. Többet és bővebben az első részben...