🎬 Film kategória - ajánlották, 3 film 🥊

153 10 0
                                    

Sziasztok Manók, az eheti rész három filmről fog szólni, amiket a napokban láttam, és úgy ténylegesen elgondolkodtam rajtuk. 🙏🏻

💁🏼‍♀️ Az első film, amit hoztam, az egy filmdráma, thriller.

A film címe pedig Harcosok Klubja.
(Fight Club)

Tartalom: A névtelen elbeszélő (egyben a főszereplő) egy autógyár álmatlanságtól szenvedő, örökké úton lévő alkalmazottja

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Tartalom:
A névtelen elbeszélő (egyben a főszereplő) egy autógyár álmatlanságtól szenvedő, örökké úton lévő alkalmazottja.
Orvosa – aki nem hajlandó neki gyógyszert felírni – azt tanácsolja, keressen fel egy betegeket támogató csoportot, hogy rájöjjön, mások sokkal jobban szenvednek.
Az elbeszélő részt vesz a hererákosokat segítő csoport gyűlésén, ahol elhiteti, hogy ő is a betegség áldozata. Itt olyan érzelmi megkönnyebbülést él át, amitől elmúlik álmatlansága is.
Függőség alakul ki benne a segítőcsoportok iránt, ahol áldozatnak tettetheti magát, de egy másik imposztor, Marla Singer jelenléte megzavarja az idillt, ezért megpróbál egyezségre jutni a nővel, hogy felosszák egymás között a csoportokat.

Egy üzleti útról hazatérve az elbeszélő romokban találja lakását, amit egy gázrobbanás pusztított el. Felhívja Tyler Durdent, a szappanügynököt, akivel nemrég barátkozott össze a repülőn. Találkozót kér, amire egy bárban kerítenek sort. A fogyasztói társadalomról szóló hosszú eszmecsere után Tyler felajánlja neki, hogy ideiglenesen költözzön hozzá; ezután megkéri az elbeszélőt, hogy üsse meg.
A két férfi a bár előtt verekedik, aminek befejeztével az elbeszélő Tyler lepusztult otthonában köt ki.
Újra meg újra verekednek a bár előtt, mások is csatlakoznak, és ezek a harcok egyre nagyobb tömeget vonzanak.
Végül a bár pincéjébe költöznek, ahol létrehozzák a Harcosok klubját.

Marla túladagolja az orvosságot, és telefonon kér segítséget az elbeszélőtől, aki nem törődik vele, de Tyler felveszi a telefont és végül megmenti a nőt.
Tyler és Marla szeretők lesznek, Tyler pedig figyelmezteti az elbeszélőt, hogy soha ne beszéljen Marlával róla.
Országszerte egyre több harcosok klubja alakul, és Tyler irányításával létrejön a „Káosz brigád", egy antimaterialista, multiellenes szervezet.
Az elbeszélő szóvá teszi Tylernek, hogy jobban vonja be a szervezet irányításába, de Tylernek hirtelen nyoma vész. Mikor a Káosz brigád egyik tagja életét veszti, az elbeszélő megpróbálja felszámolni a mozgalmat.
Tyler nyomába ered, megpróbálja visszakövetni annak útját az országon keresztül.

Vélemény:

(az előbbihez: többet nem árulok el, mert úgy aztán már nem lenne érdekes)

Hihetetlenül tetszett!!! Többen is ajánlották és most már tudom is, hogy miért.
Eszméletlen sok apró utalás van benne, sok elrejtett infó és kétségkívül nagyon jól van lebonyolítva.
Az elejétől tudtam, hogy valamilyen hasadtszemélyiséges film ez, de nem gondoltam volna arra, hogy ki vagyis kik azok.
Nagyon meglepett, az egész k*rva jól van megcsinálva, minden apró részlet ki van ízlésesen dolgozva és megcsinálva. A színészek is nagyon fantasztikusan alakítanak benne, arról nem is beszélek, hogy 1999-es film, ami persze nem jelenti azt, hogy rossz, sőt...

Ajánlásaim, NektekNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ