✨ Zene kategória - 𝟸𝟶𝟸𝟷 𝚝𝚘𝚙 𝟷𝟶 (𝚓𝚞́𝚕𝚒𝚞𝚜-𝚊𝚞𝚐𝚞𝚜𝚣𝚝𝚞𝚜-𝚜𝚣𝚎𝚙𝚝𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛)

45 5 0
                                    

Sziasztok Manók!
Most egy igazán összegző résszel jöttem, ugyanis ez egy top 10-es lista.
Összeszedtem a szerintem legjobb comeback dalokat a legutóbbi 3 hónapos szezon alatt.

Remélem elnyeri a tetszéseteket! 🤍
A dalok a megjelenésük szerint vannak osztályozza, nem tetszési sorrend szerint.

1. Woosung — Lazy

Zseniálisan nyugodt és "lusta" hangulatú, ritmusú dal. Nekem nagyon tetszik ez a stílus, mivel igazán illik Woosung hangjához. A koreográfia nagyon aranyos, és lazy. Ez a comeback-je nálam nagyon sokáig élen volt, és a mai napig nagyon élvezem ezt a kis dalocskát.

2. Han Seungwoo — See you again

A jó múltkori comeback-je után igazán jól esett egy ilyen lassú, és sokatmondó dal. A hangja angyali, a dalszöveg nagyon is megállja a helyét. A refrén egyenesen magával ragad, az pedig, hogy ő zongorázik benne, nálam mindent vitt. Nekem ez a stílusa jobban tetszik.

3. N.Flying — Chance

Ennél jobb bandát fel sem kérhettek volna egy OST elénekléséhez. Ahogy mindig, most is csodás az összhang, és a hangszerek x vokalisták harmóniája. Kellően ritmusos, kellően sokatmondó és mindenekfelett igazán fülbemászó. Első hallásra szerelem volt.

4. TXT — LO$ER=LO♡︎ER

Nem szeretnék elfogult lenni, de a TXT az utóbbi időben nagyon igyekszik elvenni minden más bandáról a figyelmem és gyorsan haladnak arra felé, hogy az Ultimate bandáim közé csatlakozzanak. Ismét egy csodás comeback, csodás dallal, amit megint maximum hangon hallgatok és úgy csinálok, mintha érteném. Igazán tetszik ez a rock/emo stílus, és nagyon is illik nekik.

5. Stray Kids (BangChan & Hyunjin) — Red Lights

Tudom, hogy nem teljesértékű comeback, de szerény személyemnek ez a dal jobban tetszik, mint maga a title track. Vizuálisan is igazán szemet gyönyörködtető, de nekem már akkor is tetszett, amikor még a MV képben sem volt. Hyunjin hangja nagyon illik Bang Chan hangja mellé és vice versa. A koreográfia is csodálatos, és úgy az egész hangulata és ritmusa nagyon magával ragadó.

6. ATEEZ — Déja vu

Mit is mondjak az nélkül, hogy ne áruljam el, hogy ők az Ultimate-Ultimate bandám. Ismét csodásat alkottak, az mellett, hogy nem csak ez a dal, de az egész album varázslatos lett. A koreográfia, a vizuális látvány és a dal ritmusa is magával ragadó. Igazán illik nekik ez a rosszfiús stílus, amivel nagyon is megdolgoztatták a Bias listámat.
Margóra: a dal vége felé a WooSan interakció, nekem valamiért nagyon sztori-line vibe-ot ad...

7. ATEEZ — Not Too Late

Tudom, hogy ugyanaz az album, de ez a dal csodás, és képtelenség nem megemlíteni. Jó őket újra 8 MAKES 1 TEAM-ként látni és az, hogy ilyen lassú és varázslatos dalt adnak elő... megérint. Nagy kedvencem lett, igazán olyan ATEEZ-es, mégis teljesen más és pont ezt szeretem bennünk igazán.

8. Lisa — Money

Magamat is meglepve egy BlackPink-es dal is kapott helyet a listán, mégha csak az egyik tag is, akkor is. Nálam ez nagy szó. Igaz, hogy a dal nem olyan sokatmondó és mély, de a ritmusa, a stílusa és a refrén kellően jó ahhoz, hogy mégis itt legyen. Lisa ebben igazán megmutatja a tánctudását és valóban jól sikerült. Azt kell, hogy mondjam, nekem jobban tetszik, mint a LALISA... és a legjobb benne, hogy még azelőtt tetszett, hogy a TikTok-on akkora sikere lett volna.

9. Woosung — Dimples

Azt hittem a Lazy lesz az abszolút kedvencem, hát kedves Woosung rácáfolt erre, és piacra dobta a Dimples című dalát. Imádom a hangszínét, és azt is, hogy tudja használni. Pörgősebb és kicsit gyorsabb ritmusú, mégis könnyed és nyugodt hangvételű. Vele kapcsolatban sem tudok csalódni. Nagyon élem ezt a dalt, amióta csak kijött, nincs nap, hogy ne hallgatnám meg.

10. ITZY — Loco

Kellemes meglepetés volt, ugyanis nekem az Not Shy, és az In The Morning se nyerte el annyira a tetszésem, mint ez a dal. Szerintem zseniális, és annyira illik hozzájuk, hogy az szinte véletlen. Van egy kis retro stílusa, de talán pont ezért tetszik annyira. Nálam ez a daluk eltiporta még a DALLA DALLA iránti tetszésemet is. Vitt mindent! Bár a másik dal a Swipe, az már kevésbé tetszik...

Q. Neked melyik volt a kedvenc comebacked ez alatt a 3 hónap alatt?

Q. Volt a kedvenc bandádnak comeback-je az utóbbi 3 hónapban?

Q. Mi volt az abszolút kedvenced?

Ajánlásaim, NektekWhere stories live. Discover now