📀 Zene kategória - duett 💕

301 26 15
                                    

Sziasztok Manók.
Mostanában egy kicsit ráfüggtem a "Knowing Brothers" című sorozatra, ezen belül is felfigyeltem két emberkére: Kim Hee Chul és Min Kyung Hoon nevezetű fiatalemberre.
Heechul-t eddig is ismertem, és imádtam is, de EZEKUTÁN forogtam a földön a röhögéstől. Nagyon bírom azt a csávót. 😂😂

❌ Az első az egy rövidebb videó, mindössze 5 perces, de a zene az maga a gyönyör 😍😍🙏🏻 Én konkrétan most élek-halok ezért a zenéért.

KIM HEECHUL and MIN KYUNGHOON – SWEET DREAM

Sajnos ehhez nincs angol felirat, így csak találgattam, hogy miről beszélhetnek, de még így is átéreztem az egészet. Aztán később találtam hozzá egy lyrics videót.
A lényeg lényege, hogy van nekünk egy Heechul nevű fiúnk, aki szerelmes Momo-ba, aztán van Kyunghoon aki szerelmes Heechul-ba (nekem így jött le a végéből kiindulva, ugyanis Kyunghoon padjára Heechul neve és az ő neve van felírva úgy, hogy egy szív van a két név között). Persze Kyunghoon segít Heechul-nak abban, hogy meghódíthassa Momo szívét.
Gyönyörű videó, zene és szöveg. Megéri meghallgatni és végig nézni. ❤️



—————————

❌ A második ilyen közös videójuk még szomorúbb. Itt igaz, hogy nem bromance van köztük, hanem testvér-kapcsolat, de ha lehetséges ez mégjobban kihozta belőlem a bőgőmasinát. Nyolc percnyi dráma.

KIM HEECHUL and MIN KYUNGHOON – FALLING BLOSSOM (AFTEREFFECT)

A történetünk ott kezdődik, hogy Heechul a fiatalabb testvér, míg Kyunghoon az idősebb. Kyunghoon (úgy jött le nekem), hogy valami fekete ügyben dolgozik, és valamit nem teljesít a "nagy főnöknek", ezért aztán eldönti a "nagy főnök", hogy megbosszulja a dolgot, de sajnos a találkozóra nem Kyunghoon megy oda, hanem Heechul, és sajnos véres vége lesz a történetnek.
Meg kell nézni, nagyon. Én végig bőgtem. (Ide szúrom angol felirattal is):

Nem kell kétszer mondanom, hogy megimádtam ezt a duót.
Nezzétek meg és aztán kérem a véleményeket, mert én totálisan a megszállottjuk lettem.

Köszönöm, ha elolvastad!🤍

Ajánlásaim, NektekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora