Sziasztok Manók!☺️
Elérkezett egy újabb hónap vége, és mit ne mondjak, igazán gyorsan elrepült.
Ebben az októberi hónapban most nem hoztam olyan sok zenét, de azt biztosra mondhatom, hogy csodásak egytől-egyig.🥰
Kezdjek is bele. 💕
2020.10.30
1. TAEMIN - Snow Flower
Vélemény:
Sose hagy cserben, és tudom, hogy ez már egy régebbi dal, de mégis most újra elrabolta a szívem és megtartott.
Taemin énekhangja olyan szinten képes megnyugtatni, hogy a néhai nyugtatók nem ilyen hatásosak.
Egyszerre leszek hihetetlenül higgadt, mégis minden érzelem átjárja a testem, és ez az igazán érdekes kavalkád okozza azt, hogy a mai napig imádom ezt a srácot.
Egyszerűen zseniális; a hangja, az előadásmódja és Ő maga.
Aki még nem hallotta, és szereti a kissé lassabb, balladikusabb darabokat, akkor ez a zene pont neki való.Évszám: 2017
Album: MOVE-ing - The 2nd Album Repackage - EP
2. SuperM - Drip
Vélemény:
Tökéletes a ritmusa és az egésznek a hangulata.
Bennem teljesen pozitív érzéseket szabadít fel, és kellemesen hallgatom meg bármikor.
Ten-Taemin egymás után való éneklése fogja okozni a halálomat: annyira illik egymásután a hangjuk, hogy az valami fantázia.
Engem megvettek vele kilóra, és hiába csak most került bele a listába, már egy ideje szemezgettem vele.
Aki szereti a kissé gyorsabb, pattogósabb darabokat, annak nagyon ajánlom ezt a dalt.Évszám: 2020
Album: Super One - The 1st Album
3. NCT U - Make A Wish
Vélemény:
Szabályosan lehidaltam. Szavakat nem találtam, mert olyan zseniális lett.
Imádom az NCT U sub-unit-ot, mert tényleg mindig a legjobb és legérdekesebb kombinációkat találják ki hozzájuk, amikből aztán csodálatos mesterművek készülnek.
Ki kell emelnem, hogy a tánc, és a ruházatuk felettébb kihívó, de valamiért nem zavar, hisz annyira illik a zene hangulatához.
Kellőképpen erős, pörgős és szemetgyönyörködtető.
Engem elsőre megvettek vele, és bármikor meghallom, sose kapcsolom el.
Bár azt kétlem, hogy ez egy szülinapi zene legyen, de ha ettől jobban alszanak xDÉvszám: 2020
Album: NCT RESONANCE Pt. 1 - The 2nd Album
4. WayV - Nectar
YOU ARE READING
Ajánlásaim, Nektek
RandomSzereted az animéket, sorozatokat és a kpop-ot? Akkor tökéletes helyen jársz! Ugyanis ide mindenféle - nekem tetsző - könyvek, animék, sorozatok és zenék fognak kikerülni, amiket nagyon ajánlok mindenki figyelmébe. Többet és bővebben az első részben...