📀 Zene kategória - 𝟸𝟶𝟸𝟸 𝚊́𝚙𝚛𝚒𝚕𝚒𝚜-𝚓𝚞́𝚕𝚒𝚞𝚜

62 3 28
                                    

Sziasztok!🤍
Egy óriási idősávot felölelő résszel jöttem most nektek! Azonban próbáltam nem túl hosszúra húzni, és kiválasztani a 10 - valóban - kedvencemet!
Az ok, hogy nem januártól kezdődik ez a rész, az az, hogy én teljesen megszállottja voltam egy bizonyos dalnak (*khm* TXT – 0X1=LOVESONG, I Know I Love You) így januártól áprilisig egy dalt se tettem el a kedvenceim közé.
Viszont azóta kerültek bele dalok, és kiválasztottam azokat, amik nagy hatással voltak rám.

(A sorrend random)

1. Stray Kids — Charmer

Ebben a dalban van valami, ami könnyűszerrel teljesen megbabonázott. Már a címe is igazán illik rá, ugyanis teljességgel elbűvölő.
Az az igazság, hogy többször hallgattam, mint a Maniac-et, és nem tudom megmagyarázni, hogy miért. Egyszerűen számomra annyira fekszik az összhang, hogy megjelenése óta sokszor azon kapom magam, hogy elindítom. Valamint ahányszor meghallom, a belső - táncolni nem tudó - énem mindig megindul rá.

2. TXT — Opening Sequence

Kell ehhez magyarázat? Csodás úgy, ahogy van! A kellemesen lassú, mégis a háttérben gyorsuló akkordok azok, amik igazán elvarázsolnak. Taehyun hangja igazán illik ehhez a koncepcióhoz, és a többiek is kifogástalanul helyt álltak! Hatalmas hatással volt rám, sőt még most is hatással van rám!  Főleg, hogy ennek az albumnak a megjelenése közben igazán mélyen voltam érzelmileg, és mondhatni ők rángattak ki a gödörből.

3. WOOSUNG — Phase Me

Mindenhogyan szenzációs. A piece of art! Imádom WOOSUNG munkásságát, de ezzel teljesen top listás lett nálam! Ami kiváltképpen tetszik nála, hogy nem üresek a szövegei, hanem mondanivalója van velük. Épp ezért is volt igazán nagy hatással rám!

4. B.I — BTBT

Hogy is ne kerülne erre a listára ez a csoda! Azonban, őszintén nekem elején nem tetszett, sőt kimondottan zavart, hogy még a csapból is ez folyt. DE aztán átkapcsolt valami nálam, és bumm, megszállottja lettem! Fülbemászó és igazán magával ragadó!

5. TXT — Wishlist

Ez volt az a dal, ami után azt mondtam, hogy a TXT mostmár marad és az ultimate listára kerül. Annyira bulis és ritmusos a dallama, emellett a szövege is igazán aranyos, azonban mégis ott bujkál annak a tudatnak a létezése, hogy szomorkás hangulatú. Egyszerűen egy csoda, és elmondani nem tudom, hogy mekkora hatással van/volt rám.

6. AHN YEE UN — Night Flower

Első hallásra szerelem volt! Olyan szinten képes volt kommunikálni velem ez a dal, hogy az már ijesztő volt. Mindig ezt hallgattam! Mindig! Egész nap! Tanulás közben, ami nagyon is hasznosnak bizonyult, ugyanis egy 6 oldalas esszét írtam meg a segítségével 1,5 óra alatt!!! Szóval, jogosan mondhatom, hogy hatással volt rám! A mai napig, ha meghallom a libabőr ráz ki, de persze a jó értelemben! Érezni, még ha nem is értem, hogy mennyire szenved a főszereplő, mennyire kilátástalan a helyzete! Egyszerűen mesél ez a dal!

7. ATEEZ — Cyberpunk

Ez az egész album, úgy ahogy van zseniális, de ez a dal, valahogy mégis kitűnik közülük. Egyszerűen olyan kiváló a ritmusa és a hangzása, hogy egy szempillantás alatt, azon kapom magam, hogy dúdolgatom. Minden része káprázatos! Seonghwa refrénjétől pedig ideiglenes alig kapok levegőt!

8. WOODZ — Accident

Művészi alkotás! Olyan megnyugtató az, ahogyan énekel, hogy az már szinte bűn. Teljes diverzitás jellemzi, ami az utolsó kórus részben tökéletesen meg is mutatkozik! Zseniális műalkotás! Minden elismerésem, ugyanis hihetetlenül nagy hatással van rám!

Az utolsó két dal pedig már augusztusi listás, de képtelen vagyok őket még egy hónapig titokban tartani, szóval ezért kerülnek erre a listára!

9. Xdinary Heroes — Pirates

A lelkemet is eladnám egy live fellépésükért! Ez a dal a személyes kedvencem tőlük! Jooyeon és Jungsu hangja egymás után valami fenomenális élményt nyújt, azonban Jooyeon hangjába minden figyelmeztetés nélkül beleszerettem! Csodásak a srácok, és mindemellett ez a dal is valami elképesztő és eszméletlen! Ha 1000-szer nem tekertettem vissza Jooyeon részeire akkor egyszer sem (0:33, 2:10).

10. Xdinary Heroes — Strawberry Cake

Ennek is a live verziója valami varázslatos, de ez a később közzétett MV se semmi. Egyszerre ütős, mégis élvezhető darab! Minden elismerésem nekik, számomra igazán eltalálták ezt az albumot! A hangzás, a harmónia, és a hangszerek valamint a hangjuk csodában szól együtt. A hatás 100%-os!

Q1. Mi volt az utolsó dal, aminek a megszállottja voltál?

Q2. Melyik volt a kedvenc 2022-es comeback-ed?

Q3. Melyik a kedvenc b-side dalod?

Köszönöm szépen, ha elolvastad ezt a részt! További szép napot! 🤍

Köszönöm szépen, ha elolvastad ezt a részt! További szép napot! 🤍

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Ajánlásaim, NektekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora