Capitolul 23 🖤

718 40 14
                                    

Yoongi pov.

Ma asez alături de restul la o masă, în cantină. De ieri, Iris nu a mai dat nici un semn de viață, iar azi nu a venit la școală.. Nu știu ce e cu ea si, acum, imi pare rau că i-am spus, ce i-am spus ieri.. Nici Kara nu stie nimic de ea, iar aseară, când s-a dus să o vadă, mama lui RM i-a spus că nu răspunde si cel mai probabil doarme deoarece a fost o zi grea pentru ea. 
Nu pot să cred că moartea mamei ei a afectat-o atât de mult si ca i-a provocat atâta durere... Înțeleg ca nu ii place sa vorbeasca despre asta si ca o afecteaza... Acum nici ca mai știm ceva despre ea. Probabil e supărată pentru ca i-au fost deschide răni vechi, iar, acum mi-am dat seama ca, pentru ea, subiectul "familie" e dureros... Mai ales că ea tocmai a fost adoptată de unchiul său și internetul vuiește de stiri despre ea si despre tutelă.
Imi deschid telefonul ca sa vad ce mai e nou.. Aseară am ajuns destul de târziu acasă și m-am culcat direct, asta ca să nu adorm la ore azi.
O notificare a unei stiri imi atrage atenția. Fără să mă gândesc apas pe notificare..

" Un avion s-a prăbușit în oceanul Atlantic, în apropierea Americii. Pe lista pasagerilor se aflau Iris Kim, fosta fiica a afaceristului Kim Karlos, si fiul renumitului doctor american Jackson Anderson, Adam Anderson. După cum cel mai probabil știți, Iris a ajuns in custodia unchiul sau, iar cel mai probabil se ducea la noul ei tutore legal, părăsind țara, cel mai probabil pentu totdeauna...
Pasagerii, alături de pilot si sewardese au fost salvați de paza de coastă, dar Iris și Adam nu se numărau printre cei care au reușit iasă din avion. Oare au murit înecati? Sau au reușit se salveze? Vom reveni cu noutăți... "

- Ascultați aici... Zic si incep sa citesc stirea.
Citesc repede stirea. Nu imi vine sa cred ca avionul ei s-a prăbușit.
- Ati vazut mesajele de pe grup? Zice Tae.
- Ce mesaje?
- Adam a venit ca sa ma ia cu el in New York, pentru ca, după cum ați aflat, unchiul Jackson mi-a câștigat tutela.. Acum sunt in aeroport.. Imi pare rau că nu v-am spus personal ca plec, dar nu imi plac despărțirile, sunt prea sentimentale pentru mine ...  Mi-a parut bine că v-am cunoscut si poate ne vom mai întâlni cândva.. Spune Tae citind mesajele.
- Sunt trimise de aseară. Zice Jimin fiind cu ochii in telefon.
- Iar știrea e de acum vreo 2 ore. Zic eu.
- O vai. Nu are cum sa fie moartă. Iris nu poate muri. Nu acum. Zice Kara.
- Tocmai m-a sunat mama. A zis ca a găsit niste scrisori zis de adio la Iris în cameră. Spune RM.
- Asta nu e imposibil. Zic eu.
- Nu are cum sa moara înecată. Zice J-hope.
- Prea tragic... Mult prea tragic... Zice Jin.
- Nu, sigur nu e moartă. Dracu nu moare asa usor. Zic eu.
Uff.. Iris, de ce naiba a trebuit sa pleci acum... Macar daca te mai vedeam naibii o data... Acum nu stiu nimic de tine... Oare ai scapat cu bine? Oare te vei mai întoarce? Oare ne vom mai revedea?
- Stati. A apărut acum ceva. Exclama Kara scoțându-mă din gânduri.
- Ce e? Zic eu devenind brusc foarte atent..
- " Paza de coastă s-a întors cu o echipă de experți pentru a încerca pătrundă în avionul care se scufundă cu repeziciune, iar deasupra avionului, au fost găsiți zăcând aproape fără suflare Iris și Adam. Ei au fost transportați de urgență la spital în New York, amândoi fiind în stare gravă... Sursele spun ca Iris era si rănită destul de grav la un picior, dar informațiile despre ei sunt foarte vagi.." . Zice Kara citind un articol..
- Măcar nu e moartă... Zice Tae.
- Cică e în stare gravă si lovită și la picior. Zic eu.
- Oare daca o sunăm, răspunde cineva? Zice Jimin.
- Hmmm... Iris, din păcate, cel mai probabil e în comă, dar daca răspunde unchiul ei, putem afla starea ei exactă. Spune Kara.
- Moartă sigur nu-i, iar Iris de obicei e destul de precaută. Probabil a avut telefonul cu ea si nu l-a pierdut. Zice J-hope.
- Nu avem nimic de pierdut. Zice Tae.
Nam-joon apelează numărul lui Iris, dând pe spiker..
După câteva bip-uri se aude o voce de bărbat.
"- Alo, bună ziua. Eu sunt Jackson Anderson, tutorele legal si medicul lui Iris. Imi pare rau, dar ea nu poate vorbi în aceste momente."
- Alo, eu sunt Nam-joon fratele lui Iris. Am văzut stirile, vreau doar sa stiu cum e Iris.
"- Iris e în comă, la fel si Adam.. Cand a ajuns, era rănită la un picior, iar pulsul ei era foarte slab. Am reusit sa o stabilizam... Acum aștept se trezească.."
- E grav? Zice RM
"- Având în vedere că faptul are și niște probleme cu inima, e destul de grav... Dar Iris e puternică, sigur isi va reveni.. Imi pare rau, nu mai pot vorbi, ma asteapta pacienții."
- Va mulțumesc... O zi bună. Zice RM și închide apelul.
- Ugh... Nu-i de bine... Zice Kara.
- Nu.... Nu are cum... O sa isi revina, sigur o să se facă bine.. Zice Tae.
- Nu pot sa inteleg cu ce a gresit Iris sa merită asta... Zice RM.
- Am vazut că pe rețelele de socializare și pe unele site-uri de stiri e numită copil de tarfa si multe persoane susțin spusele lui Sung. Zice Kara.
- Dar asta nu e adevărat... Mama ei a fost o persoana respectabilă și o avocată cunoscută atât în America de Sud, cat si in cea de Nord. Prelua cele mai grele cazuri si le castiga. Adică a fost si in Coreea pentru vreo 2 sau 3 cazuri. Eu tin minte ca o mai vedeam cu mama pe mama ei. Zice RM.
- Doamne, nici nu vreau sa ma gandesc cum va reacționa Iris când se va trezi si va vedea toate asta. Cat de mult o vor afecta lucrurile astea. Zice Kara.
- Iris nu e genul de persona căreia să îi pese. Zice Tae.
- Noi nu o cunoaștem pe Iris decât în modul în care a vrut ea. Cine știe câtă durere și câte lacrimi ascunde ea sub chipul ei lipsit de expresie și sub aparenta lipsă de sentimente. Si nu vreau sa insinuez acum că e falsă sau prefăcută... Poate doar sătulă să audă tot ceea ce i se reproșează cu răutate și să suporte toate aberațiile la adresa sa și a mamei ei. Știți că nu ii place mila... Poate de asta nu a zis nimic si a profitat de faptul că a fost adoptată de domnul Karlos și și-a luat viața de la capăt. Spun eu.
- Are sens ceea ce spui. Dar, oricum, acum înțeleg de ce era ea așa distantă față de oameni. Spune RM.
-Și asa de răutăcioasă. Zice Jimin..
Nu după mult timp se sfârșește pauză de masă si ne întoarcem în clase.
Am mai vorbit despre Iris... Defapt in toata cantina se dezbatea subiectul "Iris"... Uff, acum abia inteleg de ce era în cimitir, ce făcea acolo si de ce plângea. Era la mormântul mamei ei, iar Iris era supărată.. Nu pot spune ca o înțeleg și ca stiu cum se simte , pentru ca eu nu mi-am pierdut nici un părinte, dar imi pot da seama ca e foarte dureros.. Iris e puternică, foarte puternică, nu cred ca altcineva ar fi suportat atâta ură... Nu înțeleg de unde își ia puterea, dar ma bucur ca am întâlnit-o si sper ca o sa o revăd cândva.
Video-proiectorul se aprinde fix când profa de muzică intră în clasă.
- Bună ziua. Cine a aprins video-proiectorul? Zice ea.
- S-a aprins singur. Zic eu.
- Asta e imposibil. Spune ea.
- Bună ziua. Imi pare bine să vă revăd si îmi pare rău ca nu sunt prezent in cameră acum, dar am lucruri mai importante de făcut, spre exemplu, să mă asigur că Iris nu se va mai trezi din afurisita asta de comă în care a intrat in urma prăbușirii misterioase a avionului în care era.. Oricum, iubita mea Tanya e acolo să se asigure că totul iese asa cum am plănuit. Zice Sung care acum e pe panou.
Si cu asta Iris a avut dreptate.. A zis ca Tanya e din clanul bunicului ei, dar eu i-am ținut partea Tanyei... Ugh.. Regret ca am facut aia.
- Oricum, după cum sigur stiti, si am zis si eu acum câteva minute, avionul în care Iris era s-a prăbușit si ea, acum e într-o comă profundă, adică, cu alte cuvinte, este moartă.. Oh, sigur sunt unii dintre voi care sunt curioși sa afle cum naiba au scăpat Iris și Adam din captivitatea avionului care se scufunda cu repeziciune.. Ei o să vă arăt eu.. E atât de frumos să îi vezi cum se chinuie să nu moară înecati, dar pana la urma ajung sa isi dea ultima suflare zâmbind, asta strict în cazul lui Iris. Spune Sung.

O adiere de iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum