Śniadanie. Tym razem z niewiadomych powodów nie było miliardera. Dzieci zatem zaczęły rozmawiać. Tylko Eight była nie obecna. Siedzała i patrzyła w talerz pustm wzrokiem. Nie zaśmiała się ani razu nawet wtedy kiedy Klaus starał sobie nałożyć jajko sadzone na głowę. Tak było do trenigu. Kiedy usłyszała że będzie ponownie walczyć z Diego otrząsnęła się a w jej oczach było widać gniew i determinację. Każdy wiedział że Eight tak jak Five nie potrafi przegrywać a jak już przegra to musi się zemścić. Nikt nie chciał być teraz na miejscu Diego. Dzięki swojej mocy blodynka kazała chłopakowi wbiec w ścianę następni się poddać. A potem jeszcze raz wbiec w ścianę i uderzyć głową. Każdy patrzył z przerażeniem na blodynke. Nagle oczy jej stały się czarne jak smoła. Kazała bratu jeszcze raz uderzyć i jeszcze raz. Spojrzała na przerażone rodzeństwo. A oczy jej wrucily do ponownego stanu. Diego trafił do szpitala.
Skip time obiadKażdy jadł w ciszy nagle five wbił nóż w stół.
- numerze 5 - krzykną ojciec
- mam pytanie - odpowiedział
- wiedzą to szczytny cel ale poczekaj -
- chce podróżować w czasie -
- nie jesteś gotowy -
- trenowałem skoki w przestrzeni tak jak kazałeś -
- skok w przestrzeni to nic w porównaniu do tego co czycha na podróżujących w czasie -
- nie boje się -
- tu nie chodzi o strach - five spojrzał na blodynke była przestraszona i o krok od płaczu. Przeteleprtował się do niej i pocałował
- numerze 5! -
- Eight kocham cię - powiedział brunet i wybiegł za nim płacząca blodynka. Zaraz po niej cała akademia.
- five wracaj - krzyknęła po zamknięciu chłopaka
- kurwa five nie rób mi tego wracaj proszę - jeszcze raz powiedział siadając na podłogę i płacząc razem z nią był Klaus.
Skip timeMinely 2 miesiące od zniknięcia five. Klaus razem z Eight siedzą na schodach nie chodzą na trenig tylko siedzą i siedzą. Pewnej nocy kiedy Eight spała zaczęło się dziać coś dziwnego. Ale to nie był pierwszy raz. Właśnie od 2 miesięcy budzi się ona w nocy i wymiotuje. Sir. Reniald zabrał ją do pewnego pomieszczenia. Zbadał ją. Okazało się że przez smutek jej moc słabnie a wynikiem tego są wymioty. Ojciec podjąć dramatyczne kroki. Wstrzyknąć jej serum przez które zapadla w śpiączke.
- gdzie Eight - zapytał rano Klaus
- muszę coś ogłosić - oznajmił miliarder - zeszłej nocy wasza siostra popełniła samobójstwo - odpowiedział mężczyzna z pełną powagą
- j-j-jak to - wyjąkała Alisson
- nie to niemożliwe - dodał Luther. Reszta spuściła głowy. Klaus wybiegł z płaczem do pokoju dziewczyny usiadł przy łóżku i płakał.
CZYTASZ
I do not know how to say
FanfictionPo wydarzeniu w kawiarni Eight nie myślała o bracie tak samo. Podobał jej się jego szeroki uśmiech, zielone oczy i wiele więcej. Ale dziewczyna nie dopuszczała do siebie myśli że mogła się w nim zakochać. Czytaj po więcej pikny ludziu