Harry sabah yatağından kalktı.Ve yüzünü yıkamaya gitti.Sonra geri geldi ve dolabını açtı.Bugün canı pembe unicornlu etek giymek ve mavi çiçekli bir toka takmak istemişti.
Eteğinin üstüne sarı bir t-shirt giydi.Ve bağırmaya başladı."ÇOK GÜZEL OLMUŞUMM!!"Hermione Harry'nin sesini duyunca hızla oraya koştu.
"Harry!!Neler oluyor burda??"Harry Hermione'nin sesini duyunca ağlamaya başladı.Hermione"Harry neden ağlıyorsun ne oldu?"diye sorunca anlatmaya başladı.
"Be-ben kıyafet giy-giymiştim çok gü-güzel olunca se-sevindim sonra se-sen geldin bağırınca ko-korktum."
Hermione gülümsedi."Ağlama Harry.Ben sana birşey oldu diye geldim buraya.Ağlama lütfen."dedi ve Harry'e sarıldı.
Harry mutlu olmuştu ve Hermioneye sordu."Nasıl olmuşum?"Hermione cevap verdi."Çok güzel olmuşsun Harry.Hadi dışarı çıkalım.Herkes bizi bekliyor.
Harry başını salladı.Ortak salona girdiklerinde boş koltuğa geçip oturdular.Hermione'de yanına tabi.Onlar konuşurken Ron geldi."Harry çok güzel olmuşsun bayıldım sana."dedi.Harry'nin hoşuna gitmişti.Ona iltifat etmeleri hoşuna gidiyordu.
"Teşekkür ederim Ron.Sende çok yakışıklı olmuşsun."deyiverdi Harry.Ron kızardı ve Hermioneye bakış attı.Hermione mutlu bir bakış attı Ron'a.Sonra konuşmaya başladılar.O kadar dalmışlardı ki içeri gelen kişiyi görmediler bile.Kafalarını çevirip gelen kişiye baktılar.Gri gözlü,platin sarı saçlı biri gelmişti.
"Ohh,Bebek Potter'da burdaymış."dedi Draco gülerken."Kes sesini Malfoy!"diye bağırdı Harry.Draco ise cevap verdi."Kesmezsem nolur Potter?Döver misin beni?Ohh çok korktum hadi dövsene beni!"Draco bunları söylerken kahkaha atıyordu.O beni dövemez diye düşünüyordu ki Harry ayağa kalkıp ona bir yumruk attı.
Draco yere yığıldı.Harry'e baktı ve gözlerinin kırmızıya döndüğünü gördü.Voldemort onun zihnine girmişti.Voldemort Harry'e seslendi."Vur ona Harry vur acıma ona!!"Harry emri aldıktan sonra Draco'ya vurmaya başladı hemde çok hızlı.Sonra kendine gelmeye çalışırken Voldemorttan bir emir daha geldi.
"Harry yumruk atmayı bırak tekme atmaya başla HEMEN!!"Harry emre uydu ve tekmelemeye başladı.Daha çok vurdu,daha çok ve daha çok.Sonunda durdu ve Voldemort zihninden çıktı.
Harry'nin gözleri zümrüt yeşiline geri döndü.O anda Draco'ya baktı ve önünün karardığını hissetti.Ağlamaya başladı.Yere doğru çöktü ve son kez Draco'ya baktı.Heyecanla onu izliyordu.Ufak bir gülümseme verdi Draco'ya ve yere doğru düşerken gözlerini kapattı.
Arkadaşlar üzülmeyin Harry sadece bayıldı.
Bu arada ben başka bir bölüm yapmıştım ama beğenmedim bunu yazdım umarım beğenirsiniz.
Yorum yazmayı ve oy atmayı unutmayınn.
Yeni bölümde görüşmek üzeree...💫❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of The Enemies
RomanceHarry her zaman etek giymeyi ve toka takmayı severdi.Herkes onu sever ve dalga geçmezlerdi.Ama bir kişi hariç;Draco Malfoy.Her zaman onunla dalga geçer ve erkek gibi davranması için onu zorlardı.Harry bir gün gerçekten dayanamadı.Ve Draco çok feci b...