capitolul 2 Black Veil Brides

128 6 12
                                    

Trupa:Black Veil Brides
Black Veil Brides este o formație americană de muzică rock, formată în Hollywood, California. Trupa este alcătuită din Andrew Biersack (voce), Ashley Purdy (bass), Jake Pitts (chitară), Jinxx (chitară, vioară), și Christian „CC” Coma (baterie). Membrii formației Black Veil Brides sunt cunoscuți pentru aspectul lor distinct, inspirat în mare parte de trupa Kiss, precum și alte trupe glam metal ale anilor 1980.
Istoria Trupei(2006-2011)
Black Veil Brides a fost înființată în anul 2006,iar ei , fiind o trupa rock ,purtând numele „Brides” și avându-i ca membri pe Andrew Biersack (voce), Johnny Herold (chitară) și Phil Cenedella (baterie), în Delhi, Ohio. La scurt timp au fost contactați pe Myspace de către Nate Shipp (chitară) și de către Chris Riesenberg (baterie). Au început să prindă faimă cu melodia „Knives and Pens”, a cărui videoclip a avut peste 32.000.000 vizualizări pe YouTube.La sfârșitul lui noiembrie 2009, DavidPan” Burton părăsește grupul din cauza neînțelegerilor și diferențelor de opinie dintre membri. La scurt timp după plecarea sa, a început să lucreze la proiectul „House of Glass”, împreună cu fostul chitarist al trupei Black Veil Brides, Chris „Hollywood” Bluser. Demouri au fost postate pe MySpace, cu versuri scrise de Biersack. Black Veil Brides răspund, spunând că demourile erau de pe următorul lor album, și că Pan și-a înregistrat vocea peste ele. Pan susține că ar fi scris versurile înainte să se alăture formației, și că demourile erau făcute după cum trebuia să fie piesele originale. Pentru că aceste demouri au fost lansate înaintea albumului We Stitch These Wounds, formația a schimbat titlurile piesei „Funeral in Flames” în „Beautiful Remains” și al piesei „Alive and Burning” în „All Your Hate”, dar „Sweet Blasphemy” își păstrează numele original.În septembrie 2009, folosind același nume, Black Veil Brides semnează un contract cu casa de discuri StandBy Records. În decembrie 2009 trupa pleacă în primul lor turneu american numit On Leather Wings.Albumul de debut al trupei, intitulat We Stitch These Wounds, a fost lansat pe 13 iulie 2010 și a vândut peste 10.000 copii în prima săptămână, fiind pe locul 36 în Billboard Top 200 chart și pe locul 1 în Billboard Independent chart. La sfârșitul lui 2010, Black Veil Brides pleacă în turneu cu trupele The Birthday Massacre, Dommin și Aural Vampire.Pe data de 14 ianuarie 2011, lanseazã un nou album, "Set the World on Fire", incluzând unsprezece melodii si o melodie bonus in magazinul virtual, iTunes.De asemenea, a fost valabil si un videoclip, prezentând formatia, doar pentru cei ce au facut pre-order (comandã înainte de lansare).Tot în acest an, Black Veil Brides au lansat un nou EP "Rebels", incluzând doua melodii cover de la Billy Idol si Kiss si o melodie originalǎ.
Membrii trupei:
a)actuali:
Andy Biersack - voce (2006-prezent), bass (2006-2009).                                  Jake Pitts - lider chitară (2009-prezent).                                              Jinxx - chitară/vioară (2009-prezent).    Ashley Purdy - bass (2009-prezent).  Christian „Coma” Mora - baterie (2010-prezent)
b)fosti:
Sandra Alvarenga – baterie (2008-2010)
Chris „Hollywood” Bluser – chitară (2008-2009)
David „Pan” Burton – chitară (2008-2009)
Johnny Herold – lider chitară (2006-2008)
Nate Shipp – chitară (2007-2008)
Phil Cenedella – bass (2006-2008)
Chris „Craven” Riesenberg – baterie (2007-2008)
Si bonus pentru fanii Black Veil Brides.Acest adaos ii dedic lui YukiSakamaki.

Andy Biersack:
 Născut:26 decembrie 1990
De unde vine:Cincinnati,Ohio,Statele Unite
Vârsta:24 ani
Înălțime: 1,93 m
Părinţi: Amy Biersack, Chris Biersack
Andrew Dennis (Andy) Biersack este un cantaret si compozitor american. El este fondatorul si vocalistul trupei de rock Black Veil Brides. El este singurul membru fondator ramas în grup. S-a nascut în Milwaukee, Wisconsin, fiul lui Chris si Amy Biersack. S-au mutat in Cincinnati, Ohio, cand Biersack avea o varsta destul de frageda.Andy a urmat o scoala elementara catolica, despre care a vorbit in multe interviuri.Biersack a fost tinta agresiunilor in scoala, fiind numit adesea"emo". Aceasta agresiune este reluata in videoclipul "Knives and Pens". In liceu, Biersack a fost la "School for Creative and Performing Arts" din Cincinnati, la specializrea in teatru si muzica. El a parasit scoala inainte de absolvire si s-a mutat in Los Angeles pentru a-si continua cariera cu potențial in muzica, la sase zile dupa ce a împlinit 18 ani. A luat lectii de formare a vocii inainte de a inregistra "Set the World on Fire" pentru a-si imbunatati vocea.La varsta de 14 ani, Biersack si cativa dintre prietenii sai au format prima trupa, numita "Biersack" (desi au cantat doar intr-un spectacol). Acest proiect a crescut in cele din urma in ceea ce s-ar fi cunoscut mai târziu ca Black Veil Brides.
Despre viata sa:

Biersack este ateu, desi multi dintre membrii familiei sale sunt catolici. Intr-un interviu cu Loudwire, el a declarat: "Eu nu sunt o persoana religioasa, dar am crescut intr-o familie religioasa. Am fost la inmormantare bunicului meu, o persoana pe care am iubit-o foarte mult si toata lumea vorbea despre cum a mers la cer si de modul in care el este in ceruri. Intotdeauna m-am lupta cu asta, pentru ca nu mi-ar placea nimic mai mult sa cred decat ca bunicul meu este în nori si se joaca pe Xbox 460 sau orice chestii minunate au in cer, dar nu pot".Biersack a suferit cateva leziuni in timp ce canta pe scena cu Black Veil Brides, cea mai notabila fiind caderea sa de pe un pilon de 7 metri pe 18 iunie 2011 in Hollywood. Intr-o incercare de a sari inapoi pe scena, el a cazut in fata si s-a lovit in piept de o margine, de unde s-a ales cu trei coaste zdrobite și una dislocata. Trupa cantase doar trei piese pana in acel moment, dar el s-a intors pe scena si a terminat spectacolul in ciuda gravitatii ranilor sale. Aceasta accidentare a lui a facut ca formatia sa piarda prima saptamana din Vans Warped Tour in 2011.In 26 octombrie 2011, in timpul unui turneu in Marea Britanie, Biersack si-a spart nasul lovindu-se de o piesa din setul de tobe. Cu toate acestea, doua zile mai tarziu, el a cantat din nou cu Black Veil Brides in Londra.Intr-un interviu cu revista Revolver, Biersack a declarat: "N-am anticipat sa apuc 40 de ani. Fumez doua pachete pe zi si beau ca o camila. Eu chiar nu ma gandesc la moarte. Stiu ca voi muri intr-o zi, dar daca imi voi putea atinge toate obiectivele si voi trai exact asa cum vreau eu pana atunci, nu voi avea nici un regret atunci cand voi muri. Eu nu incerc sa ma ranesc ca Iggy Pop sau Marilyn Manson sau orice altceva - este doar produsul secundar al haosului de a fi pe scena."Numele de scena a lui Biersack a fost "Andy Six" pana in jurul anului 2011, cand a decis ca prefera sa i se spuna dupa numele sau, Andy Biersack, cu toate ca el inca mai accepta "Six" ca si porecla.

Tadaaaa!Am terminat dragii mei.Aleluia!Sper sa va placa acest capitol.Si va rog sa nu vad comentarii urate despre aceasta trupa si mai ales sa nu vad ca va luati de Andy ca altfel va spanzur(scuzati-mi amenintarile,dar iubesc solistul si mai ales trupa).Infine.Daca v-a placut acest capitol nu uitati sa votati.Eu sunt Crysa 18, iar voi va luati un mare Bye!! :-)

anime,muzica...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum