capitolul 1 Tom si Jerry

111 7 0
                                    

Personaje:Tom si Jerry
Creatori: William Hanna,Joseph Barbera
Tom și Jerry este o serie desene animate, care prezintă o pereche de dușmani, o pisică de casă și un șoricel, creată de William Hanna și Joseph Barbera pentru studiourile Metro-Goldwyn-Mayer. Timp de 17 ani, cuplul de animatori a lucrat aproape numai la Tom și Jerry, regizând mai mult de 114 scurt metraje.
Tom- este anti-eroul înfometat, motanul șmecher și ursuz care nu are decât o dorință, să îl mănânce pe Jerry. Tom încearcă toate șmecheriile posibile pentru a pune mâna pe șoarecele acela, dar nu reușește decât să facă praf casa. În numeroase episoade Tom Motanul încearcă să-l captureze pe Jerry.
Jerry- colocatarul său nedorit, creând haos și dezastru. O fi Jerry mic, dar este suficient de inteligent pentru a întoarce lucrurile în favoarea lui când Tom și-o caută cu lumânarea.
Spike și Tyke- Durul absolut din desenele Tom și Jerry, Spike, este buldogul din vecini căruia îi place să se relaxeze în cușca sa rozând un os. Fiind prieten cu Jerry, Spike intervine în favoarea lui atunci când Tom îi deranjează liniștea mult iubită. Tom și Jerry știu să nu îl deranjeze pe buldogul cel mare Spike și mai ales să nu îl deranjeze pe fiul său cel blând, Tyke. Spre deosebire de Tom și Jerry, Tyke nu caută să facă probleme, dar mereu se ajunge la asta. Și de obicei problemele pică pe Tom! Spre deosebire de tatăl lui, Tyke nu vorbește. El comunică numai prin scheunat, mârâit, expresii faciale și dând din coadă.
Ratusca- Este un personaj episodic, apare ca fiind un prieten de nădejde a lui Jerry, dar foarte buclucaș și care intră în necazuri cu Tom.
Cauza haosului:

- sabotarea planurilor lui Tom de către abilul său inamic, consumarea alimentelor de către Jerry pe care Tom ar fi trebuit să le păzească, răzbunarea, un motan rival, o femelă sau doar din plăcerea unuia dintre cei doi inamici.

anime,muzica...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum