Trupa:Likin Park
Gen muzical: alternative rock, nu metal, alternative metal, rap rock
Linkin Park este o formație rock americană din Agoura Hills, California. De la formarea sa din 1996, trupa a vândut peste 60 de milioane de albume și a câștigat două premii Grammy.
Primii ani (1996–2000,istoria lor)Istoria trupei a început în 1996, atunci când Mike Shinoda și Brad Delson învățau in școala medie din Agoura Hills. În același an ei au terminat școala și împreuna cu prietenul Rob Bourdon, au creat formația "Xero".[2] Pâna la crearea acestei formații Brad Delson (chitară) și Rob Bourdon (tobe) au cântat în trupa "Relative Degree" aproximativ un an. Mai târziu baieții au plecat să-și continuie studiile în diferite instituții de învățământ. Brad Delson era vecin cu basistul David Farrell în "University of California" din Los Angeles. Mike Shinoda a îceput studiile în "Art Center College of Design" (Pasadena, statul California) unde l-a cunoscut pe viitorul DJ al trupei Linkin Park- Joe Hahn. După ce David Farrell și Joe Hahn au intrat în trupă, denumirea ei a fost prescurtată până la "Xero" . Peste un anumit timp, trupei i s-a alăturat și vocalistul Mark Wakefield. În 1997, formația înscrie prima demo-casetă care era alcatuită din 4 cântece. Ea a fost trimisă diferitor companii de înregistrare însă niciuna nu s-a atârnat serios de acest colectiv. Dar tinerii nu se dădeau bătuți și continuau să evolueze în cluburi. Astfel odată ei au fos chemați în clubul "The Wisky" - unde au cântat în rolul de "incalzire" înaintea trupei "System of a Down" , la acest concert era prezentă conducerea companiei "Zomba Music" care a atras atenția asupra tinerei trupe si în aceeași seară după concert a fost semnată înțelegerea de dezvoltare, însă alte companii majore continuau "să se fudulească" . În curând, Mark Wakefield părăsi "Xero" după care Mike Shinoda începu să asculte candidații la postul de vocalist. Brad Delson la fel căuta o voce bună prin intermediul cunoscuților din "Zomba Music" . Mai apoi directorul "A&R" din Zomba Music - Jeff Blue - le spune celor din Xero despre un prestigios vocalist din Pheonix, statul Arizona - Chester Bennington. Jeff a spus că a auzit de la cunoscutul său (avocatul lui Benningon) că Chester caută o nouă trupă după plecarea din "Grey Daze" . Pe 22 martie, în ajunul serbării zilei de naștere a lui Bennington de 23 de ani, el primește un sunet de la Jeff Blue care îi spune : "Eu îți voi da răgaz să te odihnești puțin de la sărbătorire. Eu am o excelentă trupă pentru tine " . A doua zi lui Chester îi vine un colet cu două casete cu înregistrările trupei Xero : Una cu vocalul lui Wakefield, alta cu versiunile instrumentale ale pieselor, ambele i-au plăcut lui Chester și el la rândul său a înregistrat interpretarea sa a câtorva părti. Timp de trei zile el, într-un studiou local, suprascrie instrumentalele cu vocalele sale, iar apoi trimite înregistrarea lui Jeff. Peste două zile, Chester pleacă în Hollywood la studioul de repetiții a lui Xero. După ce a evoluat Bennington, toți concurenții pur și simplu s-au întors și au plecat. Chester a fost fără dubii primit în trupă.După venirea lui Chester în formație, denumirea a fost înlocuită cu cea de "Hybrid Theory" (care în viitor va fi denumirea primului lor album) .
Hybrid Theory și Reanimation (2000–2002)Pe 24 octombrie 2000[3][4] trupa avea să își lanseze albumul de debut. Intitulat "Hybrid Theory", albumul reprezenta aproape cinci ani de muncă intensă, și a fost bine primit de către critici și de către public, ajungând să vândă mai mult de 4,8 milioane de copii de-a lungul anului și peste 14 milioane de copii până la momentul actual, plasând trei piese pe locul întâi în topuri. Albumul a fost nominalizat de trei ori la premiile Grammy, iar melodia "In The End" și-a adjudecat două premii MTV (Best Rock Video și Best Direction). Revista Rolling Stone l-a caracterizat ca având "douăsprezece melodii în care influențele metal, rock, alternativ sau hip-hop se completează artistic, asemenea unor flăcări care se îmbină una în alta formând un foc indivizibil".
Linkin park au participat în acea perioadă la nenumărate festivaluri, și și-au format propriul turneu, Project Revolution, unde au avut invitați artiști precum Cypress Hill, Adema și Snoop Dogg.
Membrii formației
a)prezenti:
Rob Bourdon – tobe, percuție (1996–prezent)
Brad Delson – chitară, clape (1996–prezent), bas (1998, 1999-2001)
Dave Farrell "Phoenix" – chitară bas, back vocal (1996–1998, 2001–prezent)
Joe Hahn "Mr. Hahn" – turntables, sampler, programare, clape, back vocal (1996–prezent)
Mike Shinoda – vocal, chitară ritmică, clape, pian (1996–prezent)
Chester Bennington – vocal (1999–prezent)
b)Fosti membrii ai formatiei:
Mark Wakefield – vocal (1996–1999)Melodiile trupei:
One step closer
In the end
What I've done
Numb\Encore
Faint
Papercut
Crawling
*ETC
Salutare pufoseniilor!V-a fost dor de mine?Eu zic ca da.Se pare ca, iar am inceput cu rock-ul, avand in vedere ca data trecuta v-am zis doar 2 trupe,si din moment ce am spus acele trupe m-am gandit sa va mai dau din muzica care o ascult!Am finalul.YAY!Eu sunt Crysa 18, iar voi primiti doza mare de Bye!! :-)