In anime-ul Diabolik Lovers este vorba de despre Yui Komori.O tanara muritoare care ajunge sa fie pe mana vampirilor.Acestia sunt :Ayato,Raito,kanato,Shu,Reiji,Subaru.Într-un final Yui reuseste sa se inteleaga cu cei sase vampiri.
Ayato-este un tanar vampir care pune mult suflet in ,,trofeul"sau(Yui).Lui nu i place sa si imparta prada(muritorii,sange).De asemenea el este foarte protector si romantic cu Yui.Din clipa in care a vazut o pe fata a simtit ceva pentru ea.El are paul rosu,cercei inureche.Acesta are camasa pe jumatate desfacuta,un picior de la pantaloni nearanjat ,iar cravata lui este in jurul garului.
Yui komori-Este o tanara muritoare care ajunge la concluzia ca ea este ofranda Cordeliei, numita mireasa de sacrificiu.Mai exact ea va fi unealta ei(intra sufletul Cordeliei in ea, ajungand sa nu mai existe tanara noastra fata).Intr-un final fata castiga lupta pentru stapanirea corpului ei cat despre Cordelia,ea nu mai exista.
Cordelia-Este mama lui Raito,Ayato si al lui kanato.Scopul ei ,inainte sa fie ucisa de catre proprii ei copii,a fost sa l il chinuie pe Ayato sa se antreneze ca numai asa poate deveni vampirul nr 1,daca nu va fi vampirul nr 1 el va fi aruncat in lac.Atuncea Ayato nu stia sa inoate.Acum ea cauta razbunare pe toti cei din casa alaturi de Richter folosindu se de Yui.
Richter- unchiul baietilor.
Raito-el este un vampir pervers si nebun dupa Yui.De fiecare data cand o vede pe Yui el tot incearca sa o cucereasca,dar el niciodata nu o sa o aibe.Raito poarta o palarie neagra,are parul portocaliu, poarta o geaca neagra cu puf.Mereu poarta aceleasi haine.
Kanato-este un vampir sadic care poarta cu el un ursulet cu un petic pe ochi,(in ursulet este o sticluta cu sangele Cordeliei)lui kanato ii place sa vorbeasca cu animalutul de plus,numit Teddy .El a considerat mereu ca Teddy este o fiinta.El are parul mov ,are cearcane sub ochi si sa nu uitam ca el e mereu imbracat in hainele de scoala.
Shu-este inebunit dupa muzica,ajungand sa asculte mereu muzica.El vorbeste linistit si este foarte calm spre deosebire de Subaru.El are parul portocaliu deschis cu galben.El poarta mereu hainele scolare,el nu poarta hanorace sau geci.El este fratele lui Reiji.
Reiji-este cel mai inteligent vampir din casa.El este cu politetea si cu bunele manieri.El are parul albastru inchis poarta ochelari si poarta mereu haine de scoala.
Subaru-este un vampir care se enerveaza foarte repede,in trecut nu era asa dar avand-o pe mama sa inchisa intr-un turn si mai ales petrecandu-si singur timpul fara a avea un frate este foarte dureros,trecutul chiar l-a schimbat.El are parul alb,ochi rosii.El poarta mereu hainele de scoala.Scz ca nu am mai postat.Am scoala,proiecte ca sa nu mai zic ca trb sa ma mai uit inca o data la anime-uri ca sa va spun cat mai multe detalii si sa mai aflu informatii ascunse de ochiul lumii.nu va ingrijorati o sa mai scriu.A si cei care vor sa scriu melodiile pe care le ascult sa scrie in comm un smiley face.(P.S:Ascult muzica rock,tipator sau lent mai calm).Bye.