Jeff the Killer sau in romana Jeff Ucigasul este un personaj din Creepypasta.El avand un zambet larg pe fata,neavand nas si avand parul sau negru si ars.In spatele acestui personaj se afla o poveste plina de triste,ura,durere si un pic de horror.
Povestea lui:Povestea lui incepand cu una normala.El era mai demult strigat Jeffry,dar acum este strigat cu numele de Jeff.Infine.Povestea incepe cam asa.Era o familie fericita formata din mama si tatal lui Jeff si sa nu uitam de fratele sau Liu.Jeff impreuna cu familia sa a trebuit sa se mute.Dupa mutare Jeff si cu Liu s-au decis sa exploreze noul oras.Intr-un final cei doi ajung pe o strada plina cu drogati,batausi,prostitoate etc.Ei dau nas in nas cu trei batausi.La un moment dat unul dintre batausi arunca cu motorina in Jeff,iar tot acea persoana arunca cu bricheta dupa Jeff ajungand ca bietul baiat sa fie ars.Dupa coma el s-a trezit la spital alaturi de mama si fratele sau Liu.Jeffry ia oglinda de pe masuta si observa ca nu mai era acelasi chipes baiat.Acum avand in loc de par castaniu si ciufulit un par negru si ars, neavand nas in schimb avand o piele alba ca laptele.Dupa externarea sa,mai pe seara dupa ce adormira toti Jeff se duce in bucatarie si isi taie pleoapele si isi face un zambet mare pe fata.Cand a coborat mama lui Jeff in bucatarie observa ca nu mai era mult iubitul sau copil.De nebunie(ceva la impins sa faca gestul asta)Jeff o injunghie pe mama sa spunandu-i GO TO SLEEP.Dupa ce l-a omorat si pe tatal sau urma Liu.Baiatul, Liu,intreba panicat ,,Cine e acolo?''.Dupa o pauza lunga Jeff ii spune ,,GO TO SLEEP,dupa care Liu este injunghiat.Acum nimeni nu stie daca fratele sau Liu este in viata dar aud tot felul de zvonuri cum ca el este in viata si ca Liu a devenit la fel ca si Jeff , un tanar ucigas.
Hei dragii mei!Scuze ca am intarziat cu postarile, dar nu uitati ca o sa mai scriu.Nu va ingrijorati.Infine.Acum am sa va spun de ce aceste personaje omoara oameni,deoarece vor razbunare pentru ce le-au facut acei derbedei lor.Batausii aia nu au avut inima si nici nu s-au gandit pentru o clipa ca ii ranesc dar nuuu, la ei e cu Batman Batman.Infine din nou.Multumesc pentru voturile si comenturile voastre,chiar apreciez asta.Si acum va spun:Eu sunt Crysa 18,iar voi aveti de la mine vesnicul Bye!! :-)