Nume: Marius Moga
Data nasterii: 30 decembrie 1981
Ocupatie: Cântăreț, compozitorMarius Moga este un cântăreț și compozitor român dedicat genului pop și muzicii dance. Succesul pe care l-a obținut în România i-a adus locul 85 din 100 la momentul anunțării clasamentului „Mari români”, în anul 2006. Moga și-a petrecut primii ani într-o familie cu multe interese privitoare la muzică: un străbunic al său a compus pentru un ansamblu folcloric, în vreme ce bunicul cunoștea banjoul și bunica a cântat în corul unei biserici. Tatăl a învățat chitara, iar mama s-a preocupat de canto. Marius are un frate, Iulian, regizor de videoclipuri.
În timpul liceului, Moga compune pentru Talk to Me, formația sa de atunci impreuna cu Daniel Comaniciu, o piesă intitulată „Noaptea”. Este primul lui succes, care îl așază în fruntea scenei muzicale a orașului Alba-Iulia.Alaturi de Dan Comaniciu realizeaza primul album editat la Zoom Studio Valcea În anul 2000, va fi invitat la București din partea lui Adi Sana, membru al formației Akcent.Aici trăiește în condiții mizere pentru câteva luni de zile; pentru Akcent semnează piesa „Ți-am promis”, produsă în 2001 și cotată foarte bine în clasamente.Acum, in prezent, Marius Moga a creat o noua melodie ,Pe barba mea.Din punctul meu de vedere melodia e frumoasa.