capitolul 3 Rihanna

245 14 0
                                    

Nume: Robyn Rihanna Fenty
Data nasterii: 20 februarie 1988
Ocupatie: Cântăreață, muziciană, textieră, dansatoare, manechin, actrita, designer

Rihanna s-a născut la data de 20 februarie 1988 în parohia Saint Michael din Barbados și este primul copil al familiei sale,având doi frați mai mici, Rorrey și Rajad Fenty. Tatăl său, cu ascendenți irlandezi și barbadieni, Ronald, este paznicul unui depozit, iar mama sa, Monica este o contabilă cu origini guianeze. Rihanna a început să cânte la vârsta de șapte ani, avându-le ca surse de inspirație pe Alicia Keys și Beyonce Knowles. Copilăria interpretei a fost afectată de mariajul defectuos al părinților săi, care au divorțat când ea avea paisprezece ani, dar și de faptul că tatăl său era dependent de droguri. Rihanna a urmat cursurile Școlii Memoriale Charles F. Broome în gimnaziu, iar mai târziu Școala Combermere, unde a format un grup muzical alături de două dintre colegele sale. In adolescență ea s-a înrolat într-un program militar, care organiza antrenamente alături de militarii din Barbados, cântăreața Shontelle fiindu-i instructor.Acum in prezent Rihanna lucreaza la noile ei melodii.

Scz ca nu am mai postat dar o sa revin.

anime,muzica...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum