Capitolul 5 Lora

172 11 0
                                    

Nume: Laura Petrescu
Data nasterii: 23 iulie 1982
Ocupatie: muzician, compozitor, jurată, vedetă de televiziune, model
Nume de scena:Lora

Laura Petrescu , cunoscută sub numele de scenă Lora, este o cântăreață de muzică pop-dance din România, model, jurată în cadrul concursului Next Star și vedetă de televiziune. S-a născut în Vaslui, România și a absolvit liceul „Sfânta Maria" din Galați. Lora a devenit cunoscută în România o dată cu participarea la concursul Star Factory, organizat de Prima TV, în anul 2004, însă au fost necesari încă doi ani pentru a se lansa în industria muzicală. În anul 2006 s-a înființat formația Wassabi, sub îndrumarea lui Marius Moga. Wassabi s-a lansat cu piesa „Have some fun with Radio 21", imnul din acel an al postului Radio 21. Fetele din formație au lansat mai multe piese în 2007, cu speranța de a reprezenta România la concursul internațional de muzică Eurovision. Deși piesele lor au fost votate de către public, nu au reușit ceea ce își propuseseră. Pe 1 aprilie 2009, Lora se retrage din formație, pentru a continua o carieră solo. După 8 luni, Lora participă la selecția națională pentru Eurovision cu piesa „Come Along", interpretată în duet cu Sonny Flame.Chiar daca nu a castigat Eurovison-ul ,Lora tot a continuat cu cariera ei solo,ajungand in top.In prezent Lora a facut noi melodii cum ar fi C'est la vie alaturi de trupa Two si melodia Arde.In aceasta melodie (Arde) ea canta singura.

anime,muzica...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum