capitolul 6 Copii de la 402

249 5 0
                                    

Desenul copilariei:Copii de la 402
Creatori:Betty Paraskevas si Michael Paraskevas

Copiii de la 402 este un serial de desene animate pentru copii. Este ecranizarea cărții cu același nume, scrisă de Betty Paraskevas și Michael Paraskevas.Prima apariție în SUA a fost pe cunoscutul canal TV Fox Family în 1999. După un timp, a fost difuzat și în Marea Britanie pe canalul TV Teletoon. În limba română, în trecut, „Copiii de la clasa 402" a fost difuzat pe canalul Jetix Play.(regret ca a disparut Jetix, o parte din copilaria noastra). Copiii de la 402 a fost realizat pe baza cărții pentru copii cu acelaşi nume. În acest serial de desene animate sunt prezentate aventurile unor copii de şcoală primară și relațiile dintre aceștia. Personajele principale sunt: Nancy Francis, Jessie McCoy, Vinnie Nasta, Polly McShane.Elevii clasei 402 sunt impulsivi, de cele mai multe ori fac alegeri proaste și rareori se gândesc la rezultatele alegerilor lor. Când tentația își face apariția înșelătoare, acești elevi se grăbesc să cadă în capcană. Bineînțeles că, fiind copii, atunci când problemele de zi cu zi nu mai sunt ușor rezolvabile, ele par chestiuni de viață și de moarte. Probleme simple se transformă în probleme complexe și cel mai mic detaliu este ridicat la cel mai înalt rang al comicului.În timp ce toți elevii trec cu greu prin evenimentele fiecărei zi, învățând lecțiile vieții pe pielea lor, câteodată încearcă să se mai și ajute. Niciodată nu reușesc pe deplin, căci sunt prea prinși în propriile lor planuri și nelămuriri. Din fericire, ei sunt capabili să se întoarcă mereu în oaza clasei 402, într-o lume a haosului condusă de domnișoara Graves. Aici, în clasa 402, sub conducerea strictă, dar atentă, a domnișoarei Graves, toți copiii sunt în siguranță. În clasa 402 binele este întotdeauna răsplătit, iar răul este întotdeauna pedepsit.
Elevii serialului
Jessie McCoy- este unul dintre cele mai comice personaje. Are o personalitate jucăușă, prietenoasă, dar nu este adeptul învățatului, încercând să scape de teste și de teme tot timpul, dar este mereu prins de învățătoarea lui. Totuși, el se dovedeşte a fi isteţ în multe împrejurări . Personajul său preferat este Domnul Space Beast, iar parcul de distracții preferat este Monster Land. Jessie este bun prieten cu Vinnie Nasta.
Polly McShane- este o fetiță mândră de originile sale lituaniene. Ea încearcă mereu să se integreze, să îşi facă prieteni și este foarte pasionată de linguri. Se consideră o fată perfectă și îi face plăcere să pârască pe oricine greșește, fapt care explică antipatia colegilor ei față de ea. Este foarte legată de capra ei, Schnitzie, iar atunci când aceasta moare, Polly se întristează enorm. Mâncărurile ei preferate sunt: borșul, șnițelul și prăjiturelele. Lui Polly îi place să i se spună că miroase a capră. Polly a ținut și un curs de înot, unde s-a înscris și Arthur, neștiind cine îl va instrui.
Arthur Kennet Van Der Wall- este un băiat de origini olandeze. Este un băiețel afacerist și profitor ce scoate bani din orice. De fiecare dată când i se ivește o ocazie, profită de ea și îi stoarce de bani pe toți ceilalți. Este șiret, dar planurile lui întâmpină întotdeauna un eșec. Totodată, este și foarte pudic, fiindu-i foarte rușine să iși schimbe hainele de față cu ceilalți colegi, într-o tabără. De asemenea, ambiția este o trăsătură care îl caracterizează.
Penny Grant- este cea mai cuminte și populară fată din clasă. Nancy încearcǎ sǎ devinǎ prietena ei, dar rareori reușește sau este întreruptă relația de către Polly. Penny are nenumărate virtuți: își ajută prietenii, rudele și copiii nevoiași, ține la religia ei și este și sentimentală. Melanie este singura care a refuzat să petreacă timp în compania ei.
Nancy Francis- este o fată foarte lăudăroasă cu un păr mare, portocaliu, acompaniat de niște ochelari de culoare mov. Este o fetiță rebelă, de multe ori lăudăroasă și autoritară, încercând să se facă cât mai plăcută. Ea încearcǎ să se apropie cât mai mult de colega sa, Penny Grant (lucru pe care, de altfel, și-l dorește oricine de la clasa 402), dar de fiecare dată e nevoită să facă sacrificii. Împreună cu Jessie, Vinnie, Polly, și chiar și Freddie, apare aproape în fiecare episod al serialului.
Vincent (Vinnie) Nasta- este "cireașa" de pe tortul clasei. El poate fi ușor de recunoscut după tricoul lui de fotbal cu numărul 10. Acestuia îi place să facă glume pe seama altora, mai ales pe seama domnului Besser sau pe seama lui Jessie (deși sunt buni prieteni). Este un tip destul de inteligent, dar nu se prea pricepe la fete. Are simțul umorului foarte dezvoltat, ca și tatăl lui de altfel. Ca să scape de teme, Vinnie predă adesea lucrările fratelui său, Tony, dar Domnișoara Graves îl prinde mereu.
Joey Tuna este un băiat cu părul portocaliu, poartă un tricou bleu cu o dungă albastră, pantalonii sunt mov sau albastru închis. Este bun prieten cu Vinnie, dar nu și cu Jessie, pe seama căruia face, adesea, glume legate de grija exagerată a mamei sale pentru el.
Jordan- este o fată bogată de origini chineze şi este prietena lui Nancy. Cu toate acestea, este o fată modestă și preferă să fie pe picior de egalitate cu celelalte fete, nedorind ca acestea să știe că este bogată, şi de aceea poartă mereu o salopetă albastră peste o bluză verde. Nimeni nu știe cât este de bogată, doar Nancy. Ea pare că "citește gândurile lui Gabrielle", astfel încât, de fiecare dată cele două au cu exactitate aceleași idei. Ele nu realizează acest lucru și se acuză că își fură ideile. Totuși, sunt bune prietene.
Freddie Fay- este un băiat de culoare, care este considerat tocilarul clasei. Copiii râd adesea de el din cauza naivității sale. De obicei, Vinnie și Jessie sunt cei care îl batjocoresc cel mai mult. În schimb, Freddie este apreciat de Domnișoara Graves pentru istețimea lui.
Melanie Belinkoff- este fiica profesoarei Belinkoff, de la clasa a II-a. Este mereu plictisitǎ. Se recunoaște după binecunoscuta ei replică: "Miroase!". Aceasta mereu preferă să stea în casă și să vorbească la telefon cu fosta ei colegă, Gloria. Când mama acesteia încearcă să îi cumpere ceva, lui Melanie nu îi convine dintr-un motiv aparte sau pentru că pur și simplu "Miroase!". Mereu are o părere proastă atât despre colegii ei de la 402, cât și despre Domnișoara Graves. Totuși, tocmai acest tip de atitudine o face să fie foarte populară la un moment dat, copiii fiind geloși pe nepăsarea ei. Când a venit prima oară în clasa 402, a ales să stea cu Polly în bancă.
Gabrielle Albaregga- este o fată care parcă ar copia-o pe Jordan în tot ce face, spune și gândește. De aceea, se ceartă adesea cu ea. Totuși, sunt prietene. Împreună cu ea și cu Nancy, formează un grup de prietene.
Sanjay- este un băiat de origini indiene, cu un accent mai deosebit. De câte ori un copil de la 402 îi cere ceva, Sanjay vrea neapărat ceva în schimb este o fată care parcă ar copia-o pe Jordan în tot ce face, spune și gândește. De aceea, se ceartă adesea cu ea. Totuși, sunt prietene. Împreună cu ea și cu Nancy, formează un grup de prietene.

anime,muzica...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum