Ben bunun intikamını o kadar güzel almak istiyorum ki böyle benimle uğraşmanın ne olduğunu görsün istiyordum ama bunun için bit plan yapmalıydım.
Biraz düşündüm, ve mantıklı olmaya çalıştım. Öğle dövmeli itmeli değil.
Sonra dedimki ya bunlar alışveriş, kıyafet, popülerlik, güzellik...
Bu gibi işlerin peşinde değilmi e ozmn işletmek diye sanki beynime uydudan haber gelir gibi bi iz oldu.
Aklıma bişey gelmişti bunu yapacaktım henüz yakın arkadaşım yoktu. Tek başıma yapacaktım. Ama bi tane destekçi olsa bana fena olmazdı dedim.
Sınıftan bi kızla konuşmaya başladım, adı aslı oda benim gibi bi kızdı, biraz asosyal, biraz sessiz ama zeki. Onla bir plan yaptım ve tabi sılanın bana yaptıklarını anlattım oda sinir oldu ve bana katılmaya karar verdi. Çok hızlı gelişti evet ama umarım sılaya gidip ispiyonlamazdı ve bida düşündüm, yapacaklarımdan sonra cesareti çok kalmaya bilirdi ama bu bir olanak değilmi ¿Planımız takır takır işlesin diye sabır denen o sıkıcı ama işe yarar sözcüğü iyi tanıyıp ona uymalıydık.
Öğle yemeğini bekledik sonra aslı kızlar yemek yemeğe tam giderken. Sılaya:
- Sılaaaa şey şu çantan sınıfta yerde eşyaların falan dedi.
-kim yaptı bunu seri söyle dedi , yoksa o ezik mi yaptı dedi, aslı anladı kimden bahsettiğini ve :
-hayır o sizden önce çıktı dedi.
Sıla ve arkadaşları sınıfa koştular eşyalarınıda biz dağıttık sonra ben o sırada yemek hanede, yüksek bir yere çıktım ve bağırdım:
- Heyyy herkez bana baksın. Bi an büyük bir sessizlik oldu ve gerçekten herkez bana bakıyordu e normal dikkat çekiyordum.
- Size bomba bir haberim var.
Eee okul dedikodu manyağı olunca herkez heyecanlandı.
-herkez öğle yemeğinden sonra yani 7. Ders tenefüsünde burda olsun haber acaip bomba dedim.
Ve hızla dışarı çıktık, evet belkide bu haberi gidip sılaya yetiştirirlerdi ama biz onu yine oyalayacağız. Eğer şimdi yemekhanede olsaydı belkide konuşma yapmama bike izin vermezdi veya dalga geçerdi...
Ben yine de planımı güvene alıp sılayı uzaklaştırmak istedim umarım buraya kadar anlamışsınızdır. Sonra 7. Ders tenefüsünde aslı sılaya koştu yine ve bu sefer :
- Biliyorum sıla çok oldum ama belki seni ilgilendirir dedi.
- Ne dedi.
- Kızlar tuvaletinde heryerde" *** sıla" yazıyor dedi.
Ve teşekkür etmeden hatta iterek koşarak gitti. Rvet bunuda biz yaptık, sılanın bir müdür veya yardımcısı yada hıcaya şikayet edecek kadar ezik olduğunu düşünmüyorum. Hatta lavobada görünce kendi elleriyle siler kimse farketmez bile. Umarım.O sırada yemekhanede ben yine yükseğe çıktım. Ve dedimki
- Sıla'yı kim işletmek ister? Dedim. Şimdi ben dılayı işketmeyi denicem dedim.
Sılaya fake bir hesaptan mesaj attım.
"sıla ben acip yakışıklıyım ve çok zenginim seni gördüm bugün okukda ben de yeni geldim. Yemekhanede buluşalım dedim."Yazdığım herşeyi yüksek sesle okula okudum.
Sıladan mesaj geldi.
"gerçekten yakışıklımısın dedi"
Ve ona çok yakılıklı ve az bilinen bir erkek fotosu attım. Altınada yorum yazdı, ohaa, gibi.Telefonumdan ses kaydı alıyordum aynı zamanda.
- Bakalım Sıla aptalı buna inanacakmı. Herkez kameralarını eline aldı.
Sıla geldi.
...
Herkez gülmeye, kahkalar atmaya başladı. Sıla şok ve kızgındı.
Devamı gelicek ❤️..