Yanılmak Gündoğunca Mı Anlaşılır?

11 8 2
                                    

Eeeee
Ciddi bir ortam vardı tabikide.Ama o gülünceye kadar ve bütün huzurum o gülüşe kadarmış...


...

Alkış sesi geliyordu şimdide, anlamıyorum,ney oluyor?

2 si bi arada oluyordu bu sefer kahkahalar ve alkış sesleri. Çığlık sesi kamerada bir kişi yoktu ve aralarından biri "hala anlamadı ne kadarda saf" diye güldü. Bunu dediğini anda başımı kameraya doğru NEEE diye çevirdim kızgın bir suratla

...

Şuanda aradan zaman geçti ve kendimi çok kötü hisseditkrum eğer ki zekanız güçlüyse zaten açıklamama gerek duymadan bütün olayı çözmüşsünüzdür,neyse işte şuan zaten üzüntüden bütün kötü hislerimi dökçekmiş gibi hissediyorum.

En iyisi siz bu hikayeyi bir günlük olarak algılayın, bütün hislerimle size açılıyorum şuan misal size sanki normal konuşarak yazıyormuşum gibi gelebilir ama inanın ağlamaktan yüzüm insan yüzüne benzemiyor ben çok ciddiyim gerçekten sadece siz bunu okurken normalmiş gibi geliyor bğyük ihtimalle.

Benim beynimde sorun varmış.

Bu konuyu baştan söylemek istemişim o evde gördüğüm adamdır filan bırakın saçmalık, pan. Görmüşüm ve buda beynimdeki bozuklardan olan bir şeymiş annemler zaten olaylsrdan sonra psikoloğa götürdü, orada herşey daha da netleşti.

İkincisi ise o benim arkdaşım varya ismini anmak istemiyorum o ve arkadaşları benimle dalga geçmiçler.

Bu olayları şimdi anlatıyorum çünkü o gülme sesi dedikten sonra bayılmışım direk. Neyse İşte arkadaşları benimle dalga geçmiş, ona çok güvenmişim o sesler ise dediğim gibi beynimdeki yanılma yüzündenmiş ama elektirik kesintisi filan onlar gerçek normal şeyler onlar ama  fotoğraf sesi gelmesi filan onlar hep beyin yanılmasıymış tabi bu oksyı anlatırken aradan 1, 2 hafta geçti ve hala üzülüyorum. Çünkü günlerce bununla kafayı yedim ben, her gece zar zor başımı yastığa koyuyordum.


Annemin ağzından, onlar çok pis ve kötü çocuklarmış, annem normaşde kızmalıydı ama hastanede o durumdayken tabiki kızmadı bana, ve birbirimize bir söz verdik,bundan sonra sır yok.



Bu hikaye bitmeyecek ama hikaye demek eşittir hayat. Sizce bu olaylar yüzünden hayatım bitermi hayır, o zaman bu hikayede burada bitmez. Neyse yukarıdaki sözümü geri alıyorum Bence detaylara çok gerek yok, bence devamını veya bu olayı anlamak için zeki olmaya bile gerek yok.

Doktorlar dinlensin filan dedi ilte ama meral etmeyin ben gayet iyiyim.

Bir iyi haber daha var.
Babam bu havanın bana iyi gelmediğini ve istanbula gidiceğimizi söyledi.

Kimbilir neler olucak İstanbul çok güzel bir yer çünkü.

Eeee lise 1 olmak ilk başta kolay mı olur bilemem

Selfie içinde gülümsemek bunu gerektirir.

Selfie İçin GülümseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin