Hazan Vakti

11 9 1
                                    

Bugün günlerden hazan  ,yani haftalarca beklediğim gün .Bu gün için elbette  kesin bir şey söyleyem , peki soğan ,annem bin defa sordu gizlice koymaya veya bazen üstünü örtmeyle yetindim bazen de geceleri kapattım neden mi geceleri?

sizde olur mu bilemem ama ben atıyorum bir korkulu bir şey izledim o eğer gece aklıma gelirse karanlıkta filan korkarım ama sabah olunca bundan niye korkmuşum yaa derim, o yüzden  eğer sadece bir zaman içine koyarsam bu soğanı geceyi seçerim.

neyse işte nişana ben gitmiyorum , diceksiniz ki neden nişana gitmiyorsun ,ne alaka nişan ??

nişanı olan kişi ile beni adımdaki harflerin bile alakası yok arkadaşlar.

babamın iş yerindeki arkadaşlarının arkadaşı gibi bir şey , annem tabiki kararı bana bıraktı ve ben de tabiki evde kalıcam dedim .

Öğlen yola çıktılar notmal giyindiler elbise filan yoktu hani annemin üstünde. O kadar uzak. Neyse o konuyu zaten kapattıkta artık benim mesaj atmam lazım dedim. Attım 5 dk içinde aktif oldu ve bi uygulama gönderdi " bunu yükle,oradan görüntülü arayım sende telefonu bi yere gizle veya dayaki göreyim"dedi.
Birazda zor uğraşlarımız sayesinde uygulamayı kurup kamerayı filan hallettik.

Bekledik şimdide ne yapıcaktık ya bekledik.ama hiçbirşey yoktu. Hiçbir anlam veremedim hiçbir şeye

Normalde gelme desemde gelen şey şimdi gel deyince  gelmiyor.üzüldüm çünkü bu günü haftalarca bekledim ve germesse yarın akşam gelir veya başka bir zaman, iyice gerildim, deli oldum.

O da  garip garip şeyler söylemeye başladı nece konuştuğunu anlamadım.
"Vini pou nou we kavo a kounyeya" dedi

Felan anlamadım oda tekrar et dedi.
Ama ona güvendiğim için anlamının ne olduğu SORGULAMADAN söyledim.kendimi kötü hissetmiyordum.

Hatta yaptığım şeyler sayesinde kendimle gurur bile duymaya başladım sevindim ama bir gram bişey  olmadı ve başım çok ağrıyordu.o güne özel değildi hep ağrırdı ama bunun hep yorgunluktan olduğu düşünürdüm.

O gece hep bekledim, hep dediğimde uuzn süre hani a baktık gelmedi hadi kapatayım türünden değil. Baya bir bekledik, ama ne tık var nede bişey.


Sonrraa

Teledondan yani evet aynen yani ondan gülme sesi geldi

...

Selfie İçin GülümseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin