3'Lü

6 4 0
                                    

Sınıfta matematiği çok iyi olan öğrenciler vardı. Herkezinki kötü diye söylenemiyoruz ama o sorulardan sonra belkide artık kabullenmişlerdir. Sebebini bilmelerini istemem, sonuçta herşeyi anlatacağım diye bir şey yok bu olayı gizli tutmaya karar verdim.

Sınıfta 3 kız bana garip garip bakarken yakaladım, öyle olunca haliyle bende onlara gıcık olmadım değil.
3 üde popülerliğe koşan öğrencilere benziyor.
Bu durun biraz sinir bozucuydu.

-sınıf başkanı kim olsun çocuklar, oyla seçmeye ne dersiniz.

-tamam hocam.

-okk.

Lisede sınıf başkanı evet biraz garip.

-yardımcı seççekmiyiz hocam?

-hayır çocukşar sadece başkan seçelim en azından şimdilik.

-evett söyleyin bakalım kim aday?

ben demek isterdim.ama neyse dedim

-benn

dedi 3 lülerden en başı,bana bakarak, ezilcekmiydim

-ben dedim hemen ayağa kalkarak

Ters bir bakış attı ama bu beni değiştirmedi. Gayet doğal bir şey yapmıştım, burda beni ilgilendiren bir sıkıntı yoktu, tahtaya kaldırdı hoca arkamızı döndürdü ve en çok oyu alan kazanıcaktı ama sınıfta o kadar popüler olduğum söylenemezdi çoğu kişi sılaya oy vererek başkan sıla olmuştu, sinsii bi gülümsemeyle bana baktı, hiç sevmedim bu kızı ama napim, sinir oluyordum.

Yazılılar başladığı zaman ne olucaktı merak ediyordun, şimdiki güldüğü kadar gülebilcekmiydi!?
Evet o kötü ama bende onun altında ezilmek istemiyordum zaten ezilirsem başka günler bana musallat olur falan ohooo...

Herkez onlardan utanıyor veya korkuyor gibi davranıyordu bu okulun yöneticileri gibi davranıyorlardı.

Yemekhanede ortada, herkesin gözü önünlerdi. Beni iyice sinir ediyorlardı. Yemeğimi alıp geçerken arkadan bi kız itti hatta 2, yere düştüm yemeğim döküldü ve herkez bana baktı, bilin bakalım bunlar kim sılanın diğer hizmetçi arkadaşları nazlı ve irem.
Nazlı salak bir kıza benziyordu konuşmaları filan, irem:
-ooo shitttt
Diğerleri güldü
-çok özür dilerim canısı dedi nazlı.
-çekil şurdan seni pis sarışın, diyerek ittim ve yeni yemek almaya gitti.

Bunun hesabını çok pis ödüceksin diye içimden geçirdim.




Devamı gelicekk💘

Selfie İçin GülümseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin