Üstüme gelmeye başladı sinirli sinirli
"Seni piç pislik bunun hesabını öyle bir ödiceksinki
Senin hayatını **k a çevircem."Beni yine sert bir şekilde itti. Yine düştüm."Kes sesini" diye bağırdım.
...
Artık yeni düşmanı bendim, herkez sıla ve benim hakkımda konuşuyordu. Herkez 2 miz hakkında dedikodulara çoktan başlamıştı. O istedi, çok kaşınmadımı?, şahsen ben saçını başını yolmamak için kendimi zor tutuyorum.
Ve bu arada sınıfta bi yakışıklı çocuk var, aşık oldum.
Kendisi eşofman giymişti siyahtı eşofmanı, üstündede tişört o da siyah ve onun üstünde hırka o da siyah. Ama bu siyah onu hem daha güçlü ve daha asi kılıyordu. Yakışıyordu, hani oradan ergen filan diyorsanız hiçte değil çünkü acip aktif mutlu sevecen bilemiyorum gayet iyi birine benziyor.Benim işimde aslına bakılırsa zor ama ben o sılayı her zaman kendi tuzağına düşürerek veya mantıklı planlarla ilerleyeceğim çünkü ben buyum.
Onun gibi gidip hadi saçını yolalım kanka diyip, hop gittik hadi başlayalım, falan benlik değil. Şu hayatta yaşıyorsak, belirli bir planımız vardır diye geçindim.
Tırsmıyor değilim, hafif bir korku var illa, ama bu planlarımı etkileyemicek.
Herkez bilsin ki sıla artık kendini yükselerde sanan ama gerçekte çukurda olan bir kızdır. Sıradaki planımı size söylicekmiyim evet ama bunun için erken yapmam gerek ödevlerim var.
....
Başım aşırı şiddetli ağrıyor, ve 2 defa kustum.
- Kızım kabul et işte doktora gidelim.
- Hayırr, gerek yok anne, düzelir.
- İyi gözüküyorsun kızım doktor belki bulur bişeyler, basit şeyler diye geçiktirme.
- Anne valla bak..
- :/
- Anne ozmn bida olursa gidelim olur mu?
- Ozmn bida olursa, mırın kırın etmeden geliceksin tamam mı ? Ve şimdi sana çorba vericem çok faydalı iyi gelicek.
- Tamam annee çok saoll.
- :)
O önümdeki bi yarım saat bişey olmaması için dua ettim, ve herkez adına...
Annemin o sıcacık çorbası bitince, ohh, çektim.
Dıtt (mesaj geldi)!
-
anne elif le buluşabilirmiyimm.
- Hastasın olmazz. Ayrıca hangi Elif ?
- Ortaokul
- Kızım onlar istanbuldamılar?
- evet anne dedim ya sana, hatta benim okulumun orda oturuyor.- Kızım hastasın zaten hayır dedim ya.
- Anne kendimi çok iyi hissediyorum.
...
- Babana sorucam gitsin derse gidersin.
..
- Dikkatli ve akıllı davran, al bu parayı da yeter mi?
- ok tamam yeter.
Üstümü en sevdikleirmden giydim. Çok mutluyum bugün. Elifle çok iyi anlaşıyoruz, bide insagrama attıkmı durum valla ne rahat bana.
...