...
Neydi bu?, Bi kaç kız yanıma geldi biraz şaşırdım çünkü benim çevrem yoktur, destek çıkınca o an sevindim biraz bile olsa, aralarından bir kız bana sılanın bir arkadaşının evinde bu gece parti vericeğini söyledi.
Ama ben n eistiyordum ne de oraya gidicek yüzüm vardı, ya o oraya giderse, büyük ihtimallede orda olacak çünkü bütün okul orda.
Kızlardan biri bana destek çıkmak istedi elini uzattı.
- Ben Betül.
Sıkıştık.Betül yanıma gelip bana bizde o kızı sevmeyiz, belkide sende bize ve kendine yardım edersin.
"O partiye giderek onun sinirini bozmak gibi" dedi.
...
Telefon numaralırımızı kaydettik
Bi kız daha vardı onlada tanıştım adı Eylül.- Bugün çok güzel olucak.
...
Eve gittim okuldan çıkar çıkmaz. Dolabımın kapağını açtım. Elbiselerime baktım ama beğenmedim. Olmayan kıyafetlerimi aldım, masmaın üstüne yığdım. Aldım elime makası kestim biçtim. Dikiş makinesinden yardım aldım ve çok güzel bir pqrça çıkardım bunu bana annem öğretmişti. Annemde beğendi.
Biraz destek gerekiyordu sadece onuda annemle hallettik.
Çok güzel bir elbise yapmıştım. Siyah ve siyahın tonları birazda beyazımsı. Altına uyan bir ayakkabı ile çok güzel olmuştu.
Şimdi geriye kalan şeyleri halletmem lazım saçımı düzleştirdim bazı telleri dalga yaptım. Makyaj için sadece minik bir şeyler yaptım.
Partinin yolunu tuttum. Dışardan gözüküyordu.
Pahalı kıyafetler, pahalı çantalar, pahalı ayakkabılar...Benim bu elyapımı elbisemi görğnce ne dicekler acaba. Bi an içeri girmek istemedim. Arkamdan birisi dokundu.
Betül ve eylül bana bakıp
- OHAAAA
Dediler.
- Çok çok çok güzel olmuşssun dediler.
Acaba içeri girmem içinmi yapıyorlardı. Olan okuyor dedim biraz konuştuk.
İçeri geçtik yüksek ses. Adımımı atar atmaz bana baktılar. Eylül arkamdan:
- Onları takma. Diye fısıldadı.
Öyle yaptım. Sılayla göz göze geldik arkadaşlarına bana bakarak fısıldadı.
Yine takmadım.
Ve o aşk müziği çaldı.
Arkamdan birisi dokundu. Döndüm ve o, hayır rüya değil o , hayallerimin erkeği Berk.
- Bugün olanlardan dolayı çok utanmış olmalısın. İyi misin?
- evet
- Peki, dans etmek ister misin?
O an.
İşte o kalbimin bozulup yeniden çalıltığı tek an.
Herkes bize baktı.
Evet dedim ve inanmıyorum bugün ne kadar garip.
Sıla dahi herkesin gözü bizde. Nasılda çılgına dönmüş.Sıla sinirli bir şekilde, elleri belinde, bana bakıyor yani bize.
Arkadaşlarına yeniden fısıldadı. Sıla :
- Kimse bizim partimizde böyle davranamaz, diyerek
Beni itti.
Eve mutluca döndük hemen..