Yarın bakalım ne var ? Yarın matematik sınavım var. Bazılarınız bu durumda olsaydı belki üzülmüştür , ama ben aksine seviniyorum , kendime inancım o kadar yüksekki.100 alacağıma dünden hazırdım , bu benim için bir kolaylık olduğunu düşünüyorum. Plana bakarsak Sılanın çalışkan ve başaralı olduğunu düşünmüyorum , ama tabiki belkide gerçekten sınava çalışıyor olabilir tabikide ama eğer derste kopya çekmeye kalkışırsa ne olucaktı ??
Ben yine bu olayıda düşünerek yarın okula herkezden önce gelip sınava birşey koymam lazım.Şimdi on tekrarımı yapıp uyuyacağım.
...
Sabah alarm çalmadan hemen kalktım. Annem şaşırmadı değil sorduğunda da okula herkesden önce gitmek istediğimi sordum. Öyle geçiştirdim konuyu.
Okula herkesden önce gitmiştim ama öyle çok erkenden de değil mantıklı düşünme süresi kadar. Bu cümle size pek sağlıklı gelmemiştir belki.
Sınava geldiğim gibi telefonumun kamerasını açıp, sınıfın sol köşesine, dolaplara bir yere ,hiç kimsenin göremeyeceği bir yere koymaya karar verdim aynı zamanda , çok nadir bakıldığı için orayı seçtim ve orası Sılanın oturduğu yeri gösteriyordu özellikle . Umarım kimse farketmez.
Sınav 1. dersti zaten , o yüzden erkenden gelip yaptım. Hoca sınıfa öksürerek girdi . Kağıtları dağıtmaya başladı sınıfa girer girmez , aslında büyük bir risk yaptım ama umarım yeniden kimse farketmez.
Kağıtları dağıtıp sorulardan bahsetti. Saati söyledi ve başlattı.
Tabikide öncelikle kendi kağıda odaklandım ama inanın o kadar rahat yaptımki. Herkezden önce bitirdim. Hocaya teslim ettim. Sıla ordan gülerek baktı . Bende ona gülüyordum ,başına ne geliceğinden haberi bile yoktu .
Ben o süre sadece oturum sakin sakin sınav süresinin bitmesini bekledim. Hoca ''hadi kağıtları getirin çocuklar '' dedi.
Herkez ayağa kalkıp getirdi.Bazıları ağlayacak kadar üzgündü.Kağıtarı herkez teslim eder etmez başımda toplandılar.
'' 3. soruyu ne yaptın ? ''
'' 6 yı C yaptın dimi ? ''
Falan filan , sonra Sılanın bir arkadaşı hocayı yanına çekti hatta 2 kişi vardı galiba ama Sılanın arkadaşlarının olduğuna emindim.
Şaşırdım , Ne işleri vardı ?, büyük ihtimal puan falan isticeklerdi. Teneffüs olunca çaktırmadan telefonumu zar zor alabildim. Ama hoca gördü ,
'' Bu derslik bende kalsın dedi,tenefüste alırsın '' dedi hoca. Başka hoca olsa o gün vermezdi diye düşündüm bu hocayı seviyorum o da beni seviyordur diye düşündüm çünkü matematiğim falan iyi ve hocaya karşı çok saygılı davranıyorum neyse.
2. ders hoca
- Arkadaşlar sınavınızdan yeni çıktınız. Eminim yorulmuşsunuzdur ,yorucu ve zorlayıcıydı.İsterseniz şimdi okuyayım sizde dinlenin.
....
Bana gelince sıra , 47 dedi.
- NEEĞĞĞĞ dedim bağırarak ayağa kalktıım.
- Teneffüste yanıma gel .
...
Sıla ya sıra gelince 100 dedi hoca çıldırdım resmen hoca inandımı hala onuda anlamış değilim.'' oh '' dedi Sıla. Rahatlamışa benziyordu.
...
Hemen telefonumu aldım hocadan hocanın yanına diğer tenffüs giderdim ama şuan sadece çekilen kamera kayıdıma bakıcaktım.
...
Yok Yok Yok, Sıla hiç bir şekilde kopya çekmemiş.Hani bildiğin inek gibi yapmış tam kapatırken videonun bitmediğini gördüm.
Neğ diye yeniden şaşırdım. Sıla'nın arkadaşları hani hocaya bir şey soruyorlardıya, bildiğin o sırada hocayı oyalamışlar, o sırada Sıla benimle onun kağıtlarının isimlerini değiştirdi.
Kamera herşeyi kaydetmiş.