Arkadaşlar telefonumu yine bozduğum için hızlı ve uzun yazamıyorum annemin telefonunundan yazıyorum bu nedenle bölümler kısa oluyor ozur dilerim bu haftadan sonra hafta sonları yayinlicam bölümleri ve uzun yazmaya calisicam
4'ÜMÜZ adlı hikayeye bakın derim yazar benim çok yakınım olur ve mükemmel yaziyo mizahı iyi biriParti'nin sonlarına doğru herkesin kafa uçuştaydı . Gece eve geldikten sonra çok yorgundum hemen yatmak için odama çıktım ama sonra duyduğum şey bütün uykumun içine etti.
"Sence babam biliyor mudur?"
"Hayır ya saçmalama.Hem bilse de bir şey olmaz.Sonuçta burda ayıp ya da yasak bir şey yapmiyoruz."
"İnşallah dediğin gibidir."
"İnşallah.Neyse hadi uyuyalım.yarın erken kalkıp denize gideriz .Yarın özel bir gün sonucta."
Uu erkenden denize gidiceklermiş.Hemde bensiz ve ne özel günü?Neyse. Alarmımı 6'ya kurup yattım zaten 3 saat sonra kalkacaktım.Daha hızlı uyumak için kulaklığımı takıp yavaş bir şarkı açtım.
-------3 saat sonra-------
Ananın...Neyse küfür etmiyeceğim bu gün sana alarm yine iyisin.Hassiktir!Ne özel günü olduğunu hatırladım .Bu gün doğum günümüz ya lan. O ha bir insan nasıl kendi doğum gününü unutabilir ?Sadece Maya'nın olsa hadi neyse. Unutmuş gibi yapıcam .Belki süpriz bir şeyler hazirlarlar .Kimi kandırıyorum sadece Maya'ya hediye almamak için bahane arıyorum.O küçük orospu sürekli hediye istiyor. Ne hediyesi lan?8 yaşında mısın?Mal işte.Ne beklersin ki?Neyse ...Hemen mat kırmızı mayomu giyip üstüne salaş bir tişört giydim.Saçlarımı düzeltip banyoya gittim . Dislerimi fircaladim.Kızların sesini duyunca koşarak aşağıya indim.
"Kızlar ben denize gidiyorum isterseniz siz de gelin."
Elif'in üstünde mor bir bikini ve bir şort vardı göbeği açık tişörtünu üstüne giyerken;
"Bizde gidiyoruz zaten."
Maya gerizekalisi hemen yüzünü buruşturup;
"İyi tamam gel.Bu gün özel bi gün olmasaydı izin vermezdim ama neyse..."
Bilmiyormuş gibi yaptım ve;
"Ne özel günü lan?"
Şaşırmış gözüküyordu.Çünkü ben hiçbir zaman doğum günümü unutmam.Kızların çantalarına abur cuburları doldurduktan sonra havlumu omuzuma alıp güneş gozlugumu takıp terliklerimi giydim.Kızlar baya oyalandiktan sonra nihayet kapıdan çıktılar.Yürümeye baslarken Maya anirmaya başladı;
"Aa!Ben güneş yağını unutmuşum!Almam lazım siz gidin ben yetisirim."
"Mal bu kız gercekten mal.Ya bir insan nasıl olurda yarım saat oyalanip bir şey unutabilir?"
"Unutuyomuş demekki."
Hassiktir sesli mi söylemişim!Mallık bizde genetik galiba .Neyse en azından muhabbet açılmış oldu .
"Bu gün çok heyecanlı neden biliyor musun?"
"Biliyorum .Senin de bilmen gerekiyor.Başı kopmuş kertenkele."
"O ne lan?Başı kopmuş kertenkele...Çok yaraticisin."
"Oyleyimdir."
"Hem güzel hem yaratıcısın."
"Kör sün ya da güzellikten anlamıyorsun.Hangisi?"
"İkisi de değil .Burda yalan soyliyecek değilim herhalde ."
"Oylemi kertenkele?"
"Ya ne taktin şu hayvana?Ve evet öyle .s"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şekil Çıcık.
Teen FictionHey! Ben şekil çıcığınız Kaya lise 3. sınıf öğrencisiyim annem ve babamla yaşıyorum bütün taliplerimi beklerim. Şaka lan şaka Esra Erol'la Evlen Benimle'ye benzedi ahahahahahahah! Tamam komik değildi neyse size hayatımı anlatayım. *1.80 boyundayım y...