15. bölüm

174 12 4
                                    

Arkadaşlar çok üzgünüm bu bölüm biraz gecikti wi-fi'sız ortamda yazdığım yerler silinmiş bu yüzden baştan yazmak zorunda kaldım e bide tatil felan derken baya zaman geçti çok özür diliyorum Bu bölüm biraz kısa ama Geçiş gibi bişey oldu sonunda Elifin ailesi ile ilgili sırlar ortaya çıkmaya başlıyo burdan sonra haraketli bölümler geliyo:D:D İyi okumalar :S:s:dD:s

Partiye nihayet gelmiştik.Güneş batıyordu,Ege'yi bulduk ayılmıştı.Gerizekalı Sabah sabah o kadar içilirmi?Parti güneş battıktan sonra başlıyacaktı.Bizde zamanımızı değerlendirelim dedik ve Dondurma alıp bisiklet kiraladık 1 saat geçtikten sonra hava nihayet kararmıştı.Bizde partiye gitmiştik.Bütün herşey hazırdı bir tek müzik kalmıştı Ege,Murat ve diğerleri Sahneye çıkmışlardı. Bu çocuklar hep İngilizce şarkı söylemek zorunda mıydılar? Katy Perry söylüyorlardı en azından.Evleneceğim kadın.Eşlik ettiğim bir tek kısım vardı çünkü bir tek oranın sözlerini biliyordum.Diğer kısımları sallıyordum.

"You make me feel like I'm living a teenage dream
The way you turn me on, I can't sleep
Let's run away and don't ever look back
Don't ever look back"

Maya büyülenmiş gibi gözüküyordu.Ne alt tarafı şarkı bende çıkıp söylerim.Bana böyle davranmaz gider elin gavur kılıklısına davranır.Ege kardeşim gibi olmasaydı ikisinide öldürürdüm.Ciddiyim yapardım.Çok mu ciddileştim ayol?Belkide Gey'leşmişimdir?Allah korusun!Şarkı bittikten sonra Elif'le Maya oturmaya gitmşlerdi.Kıyıya çok yakın bir yere oturmuşlardı. Bi dalga çıksa bütün üstleri batıcaktı.Gerzekler.Aptallar.Küçük fahişeler.N'oluyo lan bana.Tövbee.Ben dinli imanlı çocuğum yakışmıyo bana bunlar.Her neyse.Gizlice yakınlarına gittim.Onları korkutmayı hedefliyordum.Sonra bişey duydum.

"Maya babam mesaj attı.Beni almaya gelicekmiş."

"Ne?!Nasıl?!Neden?!?"

"Bilmiyorum.Galiba teyzemi öğrendi ya da sizi öğrenmiştir hiç blimiyorum.Bilmekte istemiyorum."

"Tamam ben yanındayım."

"Hayır olmamalısın.Diğerleride olmamalı.Size bi zarar gelsin istemiyorum."

Dayanamadım atladım.Malım ben.

"Ne zararı?"

Elif biraz şaşırmıştı.Maya ise heyecanlıydı.Elif hemen toparlamaya çalıştı.Ne vardı bu kızın ailesinde?Nasıl zarar vericekti? Bunları öğrenmeliydim.Öğrenmezsem olmazdı.Herşeyi bilmem lazımdı.Neden bu kadar istiyordum anlamıyordum ama bilmem lazımdı.Küçükken mahallede dedikodu taşıyıcılığı yapardım.Ordan kalma bi merak vardı bende.Konu kapandıktan sonra eğlenmeye devam ettik.

 

Şekil Çıcık.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin