Bölüm Şarkısı: Little Mix - Word Up
Multimedia:Elif
KayLif olsun mu? sizce.
Kuduzu atlatıp sınıfa girdiğimde her zaman oturduğum yere oturdum cam kenarı en arka.Genellikle benim gibi insanlar duvar kenarında oturmayı tercih ederler ama ben farklıyım (I'm different bitches.). Neyse.Yerime oturduğumda hoca içeri kildi İngilizceci bizim sınıf hocası o. Kadının adı Gülçin ama lakabı RoseÇin yani Rosçin (ehheheheh.). Kadın gelir gelmez yazın yapılacak kamptan bahsetmeye başladı haftaya yapılacaktı bu gezi ormanda kamp yapıcaktık.Bence böyle geziler çok gereksiz.Yani abi mis gibi evinde yatağın varken ne gerek var yerde yatmaya götüne başına böcek girecek sonra "Ay niye benim götüme böcek girdiğğ." Nerden mi biliyorum? Daha önce oldu hiç unutmuyorum 7. sınıfta bi kız vardı bizim sınıfta. Adı Selin di. Sonra geziye gittik yine böyle ormana.Kız yattı sabah bi kalktı donunun içine tırtıl girmiş. Baya gülmüştük ama.
"Kaya! Yavrum sen beni dinliyomusun?" (Hocanın kafasında deli sorular eheheheh.)
Hoca geldi ve şu komik anın içine sıçtı. Hemen değişik bi cevap vermeliyim.
"Evet bebeğim dinliyorum."
Bütün sınıf anırmaya başlayınca hoca bi utanmaya başladı gizliden gizliden.
"TERBİYESİZ! Çık Dışarı!"
"Tamam hocam ya bağırmaya ne gerek var?"
"Bak Hala..."
Sözünü bitirmesine izin vermeden atladım.
"Tamam hocam ya.Çıkıyorum"
Dedim ve dışarı çıktım.Aklımda şu düşünce vardı;"Eğer bir öğretmen öğrencisine çık dışarı diyosa tartışmayı öğrenci kazanmış olur."Hahahahah yine ben kazandım!" Koridordaki nöbetçi sırasına otururken okulun "Röntgenci" müdürü KıreyziFok yani Cemal hoca geldi . Şimdi ona neden "Röntgenci" dediğimi merak etmişsinizdir. Çünkü; Kızların soyunma odasını dikizliyo piç.
"Lan! Ne duruyon goridorda! Benim okulumda goridorda benden izinsiz duramassın!"
"Hocam Ros- ay gülçin hoca sınıftan kovduda o yüzden şeyettim."
"Gir sınıfına! Gavurun tohumu!"
"Ama Gülçin Hoca..."
"İyi be kal koridorda ama çıt çıkarma!"
"Tamam hocam."
Sonunda gitti KıreyziFok. Okulumuzun müdürü kıro ya yeminle kıro.Koridorda yalnız kaldığımda çıkartıp telefonu kulaklıkla müzik dinledim.Ders bittiğinde Murat yanıma geldi.Amele gibi sırıtıyordu.
"Kanka sana bişey dicem"
"Ne lan?"
"Ben Azrayla çıkıyorum!!!!!!"
"Vaaayyy babaoğlu. Hayrlı olsun karşim"
Diyerek ensesine yapıştırdım karı gibi bağırdı yine.Murat sevinçten kudurup Kızılderililerin Yağmur dansında yapıcağı türden hareketler yapıyordu.Tenefüs bittiğinde sınıfa girdim.Karneleri alıcaktık.Sınıfı geçebilirim belki. Rosçin içeri girdi yanında bi kız vardı baya fenaydı kız lan da okul bitti bunun burda işi ne ?
"Evet arkadaşlar bu yeni sınıf arkadaşınız Elif. Özel bir meseleden dolayı Almanyadan geldi ."
Kız sınıfta tek boş yer olan yanıma geçti.Kesin Beni seviyo felan dermişim.Şimdi çok amelece oldu yaa neyse bu kız iyiye benziyo ya dur bi muhabbet açıyım
"Sealamın Aleyküm."
"Aleyküm Selam."
Oha! İlk defa bi kız Ona böyle dediğimde cevap verdi ve bu şekilde.Tamam oğlum sakin bu kız senindir.Yani arkadaş mandasında.
"Eee daha daha napıyosun."
"Sanane."
Bak Bak bide atar yapıyo.Kız tam benim kafa ya ayy inşallah Mayala arkadaş olmazlarda kızıda kendi gibi Amele yapmaz . Aha! Valla Maya geliyo gelme lan yazık bak bu kızın potansiyeli var .
"Selam! Ben Maya."
"Banane."
Oha! Tamam bu kızı tuttum.Maya'yı tersledi.İlk Defa bir kız Maya'yı Tersledi.
"Üfff...Bak kızım daha yeni geldin burası benim krallığım ANLADIN MI? ANATIYIM MI?"
Oha!Kavga var.Maya'da abisinin kardeşi hani
"Ahh!Çok Özür dilerim Kraliçem.Elizabet'e çoktan Elveda dememeişmiydik?"( elveda elizabet durex reklamı.)
Dayanamayıp atladım konuşmanın ortasına.
"Elif miydin sen?"
"...."
"Neyse bu baya iyidi"
Maya'ya dönüp Şöyle dedim.
"Elveda Elizabet!"
Kıpkırmızı olmuştu.Hoca biz konuşurken bütün karneleri dağıtmıştı sıra bana gelmiş olmalıydı.
"Kaya Tuncer.Teşşekür Belgesi.Bunlarda hata mı var acaba?Neyse."
gidip karnemi aldığımda sevinçten kudurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şekil Çıcık.
Teen FictionHey! Ben şekil çıcığınız Kaya lise 3. sınıf öğrencisiyim annem ve babamla yaşıyorum bütün taliplerimi beklerim. Şaka lan şaka Esra Erol'la Evlen Benimle'ye benzedi ahahahahahahah! Tamam komik değildi neyse size hayatımı anlatayım. *1.80 boyundayım y...