-4-

1.4K 76 4
                                    

Arkadaşlar okunan sayımız 1.200'ü geçmiş çok mutluyum hepinizi seviyorum :D <3 <3

Katy Perry-Last Friday Night (T.G.I.F) 

Karnemin güzelliğinin verdiği mutlulukla halay çeke çeke eve gidiyordum. Maya ise takdir almasına rağmen hala Elif olayındaydı. Sahilin o taraftan gidiyorduk ,telefonum titredi birden mesajlara bakınca Muratın mesaj attığını gördüm.

Kimden: Mırtoğğ

12:15              

lan  bu gün gelme bize azrayla olcaz

  Lan bana ne senin Azrandan.Arkama döndüğümde arkada kulaklıkla müzik dinleyen Elif'i gördüm.Tabi ben dururmuyum ortalığı kızıştırıcam diye hemen Maya'ya haber verdim.

"Gız Maya seninki orda.Bak Elif"

" Defol git başımdan Kaya Seninle uğraşamam.O Salak kızlada."

Ege mesaj attı galiba telefon titredi.Ah!Evet o atmış.

Kimden:Egeğğ  

   12:27      

  Kanke gelsene koparık ;)

Ben bu mesajı okurken Maya Yine birilerine cırlıyordu.Tahmin etmek çok kolay.bu kişi Elif ti.Nedense Elifle Maya hiç iyi anlaşamamışlardı.Bu beni nedense mutlu ediyo bilmiyorum neden. Acaba...Yok la ben ve birini sevmek hiç sanmam Özelliklede hiç tanımadan etmeden annem anlatıyodu zaten "Geçen Müge Anlı'da bi çocuk gördüm.Yeni tanıştığı kız arkadaşı onu öldürüp Gelinlik giydirip ormana atmış."Diyip diyip duruyodu.Neyse ya ben şunlara biraz karışıyım.

"Noluyo lan ne cırlıyonuz?"

Elif Maya'nın saçını bırakarak.Bana baktı ve çok sert bir bakış attı.

"Görmüyor musun? Canın kardeşini dövüyorum"

"Evet görüyorumda o benim canım kardeşim değil."

Biz böyle Elifle konuşurken Maya ağlamaya başlamıştı. Çünkü; Elif onu baya pis dövmüştü eğer başkası yapsaydı onun çoktan ağzına sıçmıştım ama bunu Elife yapamam.Hemen bi muhabbet açmam lazım. 

"Okula alıştın mı?"

Elif çok tatlıydı. O kızıl saçları Havadaki hafif rüzgar nedeniyle uçuşuyordu ve çok geçmeden soruma cevap verdi.

"Yani...Alıştım sayılır."

"Alışırsın."

"Sanmıyorum"

Elif hafi gülerek böyle dedi.Hemen atladım.

"Bak bizim okulun ortamı süperdir yani sen Maya'ya bakma o öyledir yani. Şey yani....Iıııı...Neyse ya alışırsın"

Güldü.Sadece bana güldü tamam oğlum bu kız sende.

"Yaaa sen baya alışmışsın"

"Evette bak bu gün Ege vardı ya sınıfta. Hani sarışın olan.Onu hatırlıyo musun? "

"Hani şu çok tatlı olan mı?Evet hatırlıyorum.Ne olmuş ona"

"Biz onlarla gezicezde sende gel Maya'yla aranı düzeltirsin hem."

"Hımmmm...Olabilir.Gelirim yani hem Benim içinde değişiklik olur."

"Tamam o zaman."

Evet be! Geliyo ! Neyse yola çıkalım biz.

"Mayaağğğğ!"

"Ne be."

"Gel Egelere gidiyoz."

"Ege mi? Tamam gidelim."

Egelere doğru yola çıkmıştık bu Maya ne ayak lan Ege'ye yavşıyo sikerim ikisinide.

Şekil Çıcık.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin