Yine çok artiz bi uyanışla anırarak yatağımda debelendim.Bir süre sonra bunun çok saçma olduğunu farkederek oturur pozisyona geçtim ve köyün mıhtar ağası gibi oturup odamın mimari yapısını izledim.Gözüm aynaya çarptığında "Ah! Ne kadarda yaraşıhlıyım!" diye düşünüp yatktan kalktım.
Evet beni az çok tanımışsınızdır.Tuncer.Kaya Tuncer. Tamam olmadı kabul ediyorum ama sakın ''Baban Mahmut Tuncer mi?" diye düşünmeyin yoksa sizi öldürürüm! Zaten öyle olsa yataktan halay çekerek kalkmam gerekirdi. Neyse bu gün okulun son günüydü. Yuppiiii!!! Ama karnem için de aynı şeyi söylememiz mümkün değil helede geçme kalma notu 50 iken.
"Kayaaa!!!! Rujumu sen mi aldııınnn??"
İşte buda benim "AMELE" ikiz kardeşim ama hiç birbirimize benzemiyoruz tip ve huy olarak sadece...Tamamlayamadım.
"Ne yapıyım be ben senin rujunu"
"Orasını ben bilmem artık! Sana kalmış"
Annem Salondan her zamanki gibi ciyak ciyak gelmeye başladı.
"Tühhhh! Bide büyümüş olcaksınığğğğzzzz! Siz ilerdeee beni dee döversiniğğğiiğiğzzz!! "
Maya'yla aynı anda "TAMAM ANNE!! HEM SİZ NE ZAMAN ÇIKICAKSINIZ!!"
Annem buna şaşırmıştı.
"Heh! Şöyle kardeş gibi olun biz gidince 1 ay tek başınıza kalıcaksınız. Annem birbirinize bakın sonra biz ölünce naparsınız? Birbirinizi bırakmayın annemmmm.Dışardakilerin hepsi şeytannn.Kimse sizin gibi iyi niyetli olmazz."
O an yine aklıma çok zekice bir soru geldi (Çünqhü phen olmhaq pnhu qerheqtrhir.).
"Anne!"
"Efendim çocuğum."
"Şimdi sen dişardakiler şeytan dedin ya."
"Evet dedim."
"Şimdi bizde başkalarına göre dışardanız ya."
"Evet."
"HADİ LAN UZATMA!"
"Anneeğğğ! Maya'ya bişey söyle."
"Mayaaağğğ!"
"Tamam anne."
Böylelikle Maya amelesi konuşmadan çıktı.
"Eee oğlum sen ne dicektin?"
"Şimdi bizde başkalarına göre dışardanız ya.Bizde şeytan olmuyo muyuz?"
"Iııı...Şeyy...Ya boşver sen böyle şeyleri!"
Dabıl qhaphaqqq
Babamın gür sesi koridorda yanıkılandı.
"Hadi Gül! Uçağı kaçırıcaz!"
"Tamam!"
Annemler nihayet gidiyolardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şekil Çıcık.
Teen FictionHey! Ben şekil çıcığınız Kaya lise 3. sınıf öğrencisiyim annem ve babamla yaşıyorum bütün taliplerimi beklerim. Şaka lan şaka Esra Erol'la Evlen Benimle'ye benzedi ahahahahahahah! Tamam komik değildi neyse size hayatımı anlatayım. *1.80 boyundayım y...