-7-

927 60 9
                                    

Bu bölüm Biraz "Aşk Hİkayesi" Gibi oldu ama ;) Biliyorum uzun zamandır yazmıyuodum kendimi toparlamam gerekti birsürü Sorunlar felam xdfxdxd sdafghj :DD :D :P ;) Neyse ya ben daha fazlka uzatmadan Hİkayeye Geçiyim.

Bölüm şarkısı : Katy Perry - legandery lovers

Bir kaç AHS Bölümü izledikten sonra dışarı Çıkma Kararı almıştık. Oturduğum yerde Düşünüyordum Ne ara Bu kadar Duygusal olmuştum ? Neden Hayatım "Klişe Bi AŞK Hİkayesi" Gibi Oldu? Daha Bu Gün Tandığım Bi kızı Neden Bu kadar Sevmiştim? Kafamda bir çok soru fardı Yavaşça Oturduğum Deri Kolduktan kalktım Elife baktım Telefonuyla Uğraşıyorudu Lanet olsun KESİN sevgilisi var! Ne oluyo ya? iyice Amerikalılıara Bağladım abi Şimdi tam oldu yani.

Elif'in Ağzından :

Ayaktaydım. Telefonumla oyun oynuyordum. Arada bir Kaya'ya Göz ucuyla bakıyordum Allahım Ne kadar Tuhaf bi his bu? Ona bakınca neden Nefes almaıyo Gİbi hissediyorum Bu Aşk....olabilirmi?HAYIR! Bidaha asla olmaz Özelliklede olanlardan sonra Kaya'ya bunu yapamam.

"Elif İyi misin?"

Uff...Maya sende gelicek zamanı buldun AHS izlerken barışmış olabiliriz ama yinede şu an konuşçak Durumda değilim. Konuşursam ağlıcam çünkü.

Maya'ya kaş-göz hareketleri yaparak mutfağa Geçmemizi Söyledim. Gözlerim Dolmuştu. Maya da olanları anlamıştı sanırsam Kaya Bana bakıyordu Gülümsedim Noldu der gibi baktı Ege kalkıyordu Gizlice kolundan Tuttu Ege'nin. Sadece Bir gündür tanıyorum bu çocuğu nasıl böyle olabilmişti ki? Mutfağa fardığımızda içimdekileri tutmayı bırakıp Ağlamaya başladım Maya Neden Ağladığmı Sorunca " En baştan başlamam lazım" dedim. Israr etti. Anlatmaya başladım.

"Ben Burdan Önce New York'ta yaşıyordum Orda doğup Büyümüştüm Ama bizim evde hep Türkçe Konuşulurdu ve ordaki bir Türk Hocadan Evde Eğitim Görüyordum. Pek fazla Dışarı çıkmazdım. Ev kuşuydum ben. yaklaşık 1 ay Önce Bi çocuk adı Evan dı Görmüştüm Birbirimizi Seviyorduk. Ama babam...Onunla Çıktığımızı Duyunca Evan'ı aldı ve Onu Öldürdü ve evet babam karanlık işlerle uğraşıyo(Maya Biraz Korkmuş gibiydi ama Gayet sakindi .)Şimdi babam yanımda değil Annem Ben daha Küçükken ölmüştü ve ben Kaya'yı Seviyorum Banam yanımda değil ama adamları... Onlar her yerdeler Eğer Kaya'yla Arkadaşlıktan Öteye Geçersem olacaklardan korkuyorum"

Daha çok ağlamaya Başlamıştım ve daha çok....Mayanın Ağzı bir karış açılmıştı.

"Benden Korktuysan gidebilirim". dedim Ve Tegahta Duran çantamı aldım.

"Hayır!Saçmalama."

Kaya'dan devam:

Acaba şu an ne konuşuyorlardı? Ege Telefonuyla meşgul olduğu için ona "Bi gidip bak Şunlara" Diyemiyorum Gerizekalı hala Subway Surfers oynuyo ve hala benim rekorumu geçemedi.En iyisi ben gidip bakiyim Şunlara. Tabii kapı arasından bakıcam.Mutfağa yaklaşmaya başladığımda Ağlama sesleri duyuluyordu.Elif...Elif ağlıyodu. Acaba neden ? Sevgilisinden mi ayrılmıştı? Offf...Allah'ım sen bana yardım et.Kapıyı açmak için elimi kola koyarken kapı açıldı Karşımda Elif vardı. Gözleri kızarmıştı ama Gülümsüyordu. Hafif bir gülümseme...Birden Dişlerini Göstererek Gülmeye başladı namı diğer Sırıtmaya başladı.

"Eeee...Ne zaman Çıkıyoruz ben hazırım?"

"Ege ye Söylesin Maya Çıkıcaz.Dimi Maya?

Maya Kafasını Evet anlamında sallayıp içeri koştu Egeyle konuşmaya başladı.Elifle yalnız kalmştık kolunu tutuyordu sanırım kolunda yara vardı. Ege kafasını Mutfaktan içeri soktu.

"Gelin lo! Çıkıyoz."

Elif başını Tamam anlamında salladı. Bende "heee" diyip geçiştirdim.

Dışarı çıkmıştık Egelerin evi hemen sahildeydi Bu yüzden Yürüyüş yolundan Hemen Koşup Kumsala indik.Büyükçekmece'nin havası bi değişik oluyodu. Akşama kadar Sahilde gezip bişeyler yedik cafelere gittik. Geceye Doğru Kumsala inip Ateş yaktık. 10 dk sonra Ege eve gitti. Merak edip Elife neden Geçe kadar kaldığını Sordum.

"Elif.Şey...ıımm...Bababan kızmıyo mu sana Böyle geç kalıyon diye?"

Elif Bana Dik bi bakış attı.

"Babm burda değil Teyzemle kalıyorum.Oda sarhoşun Teki. Umrunda değilim yani.Onun yanındada kalamam evde değildir evdeyse bile sızmıştır. "

"Hımmm..."

"Umrundaymış gibi yapmana gerek yoktu."

"Ya. tabiki Umrumda Gel istiyosan bizde kal."

"Ne?"

"Yani şey Mayanın odasında kal orda 2 tane yatak var.Annemler evde değil sorun yok.Bende sizi rahatsız etmem."

Maya amelesi yine konuşmaya katılmıştı.

"Evet Elif kal. Pijama partisi yaparız! "

Abi bu kızları Hiç anlamıyorum Daha sabah kavga etmişlerdi şimdi pijma partisi diyolar ya.

"Bilmem ki.Sizi rahatsız etmiyim ben."

"Yaa Elif Geeelll Lütfeeğğnn...Bak Kaya bize yemek te yapar."

"Eh! Güzel Yemek yaparım.Yeteneğimi serbest bırakmam lazım."(Olum yemekten Hiç anlamam.)

Elif Teşekkür edip Gülümsemişti . Gözleri dolmuştu.

"Elif,Kaya hadi gidelim ben üşüdüm."

"Tamam."

Elifin elini Tutarak oturduğu yerden kaldırdım .Denizden su alarat ateşi Söndürdük.Eve doğru yola çıktığımızda. Şarkı mırıldanıyodum.

Legendary lovers, we could be legendary. la la la la la
(Efsanevi aşıklar, efsanevi olabiliriz la la la la la)
Legendary lovers, we should be legendary la la la la la
(Efsanevi aşıklar, efsanevi olabiliriz la la la la la)

Elif birden Bana baktı

"Katy perry mi dinliyorsun?"

"Evet neden ki?"

"Hiççç Katy'yi Çok severim yani bi KatyCat'im de bu yüzden Sordum."

"İyimiş. :D "

Eve gelmiştik kapıyı açtığımda saate baktım 23:42'ydi gelirken bakkala uğrayıp aburcubur depolamıştık bende gidip yemek yapmak yerine mısır patlatıp içeri geldim ve " FLİM GECESİİ!!!" Maya Gülümseyip Elife baktı.

"Ne izleyelim Elif misafir o karar versin."

Elif'in Ağzından:

"Ne izleyelim Elif misafir o karar versin."

İlk Defa bu kadar değerli olduğumu Hissediyordum  ilk defa birileriyle 1 günde bu kadar samimi olmuştum.

 "Daha önce "The Hangover Games" izleyen var mı?" 

Mal mal suratıma bakıyolardı izlememişler daha önce galiba internetten açtılar ve izlemeye başladık.Baya fena dalga geçmişlerdi AO'yla ama Açlık Oyunlarıda çok Güzeldi Flimi izledikten sonra saat 2 felandı Kaya koltukta Sızmıştı Bizde Maya'yla mayanın odasına Gittik Bana Pijama felan verdi.Giyindim Tuvaletim gelmişti Tuvaletin yerini sorduğumda kibarca Gösterdi ama odası Çok pembeydi baya pembe.Tuvaletten Dönerken Kayanın odasını Gördüm Klasik Bi Ergen odasıydı aslında Posterler Bilgisayar Ve Günlük.Günlük mü? Hemen okumalıyım.

"Elif İyi misin?"

Kahretsin neyse yarın felan okurum artık hem Bu gün de yazsın.

"Evet! geliyorum."

Yatağa girdiğimde kulaklığımı takıp Müzik dinleyerek Uyudum

*******************************

Şekil Çıcık.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin