ÖNEMLİ NOT! : Hikayedeki Kaya'nın kardeşinin adının Kayla olması kötü çocuk özenitisi gibi bir hava verdi herhalde bu yüzden kızın adını Maya olarak değiştirmeye karar verdim :D
Multimedia da Ege var
Bölüm şarkısı:
5 Seconds Of Summer - She Looks So Perfect
Okula gidiyodum. O lanet olasıca yere. Karne denilen ölüm belgesini almaya. Tanrım!! Dur lan ben türküm ne o öyle lanet felan.Tanrı ne lan gavur muyum ben? Neyse tamam sakinim.
"Lan yine ne daldın?"
Bu günün kötü şeyleri bununla sınırlı değildi çünkü yanımda Maya'da vardı ve onunla yaşlarımız aynı olduğundan aynı okula gidiyorduk.
"Sana ne lan ?"
Yoldan geçen bir teyze hemen olaya atlamıştı.
"Ayıp! Ayıp! Bir bayanla nasıl konuşucağını öğren kerbiyesiz! Güzel kızım bu terbiyesiz seni rahatsız mı ediyo?"
"Evet teyzecim."
"Siktir lan yalan söyleme!"
"Tüüühh!!! Senin kalıbına"
"Teto bak yanlış aanladın o benim öz kardeşim."
"Sus! Bide yalan söylüyo.Tüüüü!h!"
Teyzeyide olaysız bir şekilde atlattıktan sonra günün tadını çıkartmak için sadece kendime odaklanıcaktım. Ben içimden ne kadar kendini beğenmiş olsamda dışımdan daha sakinimdir.Diğer insanların tam tersine.Bir süre böyle kendi kendime yürüdükten sonra arkadan Ege malı beni korkutmak için atladı.Hangi ara geldi ki bu mal? neyse
"Böööö!"
"Lan!"
"Ahhahahahahahahahahahaha"
"Ege gülme."
"N-Nedeahahahahahahah"
"Biz seninle görüşücez Ege"
"Neyse kardeşim çok yaraşıklı olmuşsun"
"Sağol kardeşim"
"Kız olsam ilk sana verirdim"
Ne diyo lan bu tövbe ya. Allahtan yanımda Maya var yoksa sıçmıştım ağzına valla ben bu Ege'nin gay olduğundaş şüphelenmeye başladım.
"Ne diyon lan sen?"
"Şaka yapıyorum anlamadın mı? Kıt beyinli."
Maya hiç dururmu bu zamana kadar durması bile bir mucizeyken. Konuşmaya hemen atladı.
"Ege haklı bence."
"Sorduk mu?"
"Üfff! Be tamam.''
Ben bu kızın Ege'den hoşlandığından şüpheleniyorum ona bakıyo felan.Tamam Maya'yı pek sevmesemde o benim kardeşim .Şimdi hani ikizdiniz diye düşünüyorsunuzdur ben ondan 30 dk büyüğüm . Sadece ne biliyim o ve Ege yani Egeye güven olmaz.Çünkü o Ege okulun yakışıklı çocuğu bütün kızlar onun hakkında konuşuyo ve o hepsini kullanıyo.Şimdi neden bununla rakadaşsın diyeceksiniz çünkü o benim herşeyim seviyorum keratayı.okulun içine girdiğimizde Murat beni bekliyodu.Muratında bi Azrası var bütün gün Azra da Azra diye dolaşıyo kız bu yıl geldi bizimki ilk gördüğü andan beri aşık kıza zavallı. Platonik değil ama kızda bundan hoşlanıyo.
"Bi bizim yok amına koyiyim."
Diğerleri çok şaşırdılar. Sanırım sesli söyledim. şimdi toparla Kaya.Eveettt.Hmmm...ŞİMDİ SIÇTIM.Heh buldum.
"Yaaa.Şey ya size ne lan? "
"İyi be!"
"Sıçtırtma ağzına Maya"
Böyle ufak tefek atışmalardan sonra nihayet sınıfıma girdim mutluydum ta ki yanımdaki malların bizim sınıfta olduğunu hatırlayıncaya kadar.Arkadan baya gür bi ses geldi ne dediğini anlamadım.Sonra daha çok bağırdı.
"634 Kaya! bu tip ne?"
Lan!Bu bizim manyak edebiyatçı Kuduz.Adamın adı Kudret ama biz ona kuduz diyoruz çünkü adam bildiğin ağzından köpükler saçıyo.
"Hocam ne var ki tipimde herkesle aynıyım. Yani onlarda serbest gelmişler."
"Sus! Öğretmene cevap verilmez.
Nihayet kurtulucaktım çünkü nu gün okulun son günüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şekil Çıcık.
Teen FictionHey! Ben şekil çıcığınız Kaya lise 3. sınıf öğrencisiyim annem ve babamla yaşıyorum bütün taliplerimi beklerim. Şaka lan şaka Esra Erol'la Evlen Benimle'ye benzedi ahahahahahahah! Tamam komik değildi neyse size hayatımı anlatayım. *1.80 boyundayım y...