-5-

1K 74 7
                                    

Arkadaşlar bölüm geciktiği için üzgünüm ama olaylar olaylar olaylr olduda dffhfjhkjşlş

baya kısa oldu :D

Bu arada tanıtım filmine göz atarsanız sevinirim :D

 Bölüm Şarkısı :  Iggy Azalea - Fancy

Egelerin evine vardığımızda Ege bizi camda bekliyodu.Elifi görünce piç sırıtışı yaptı ":)" o garip bakışlarından attı ve bizi karşılamak için dışarı  çıktı.

"Vayyy! Hoşgelmişseniz sefalar getirmişseniz."

Maya ordan sanki çok komik bişeymiş gibi sırıtmaya başladı.Ben bu işin peşini bırakmam oğlum bi öğreniyim benim arkamdan iş çevirmek neymiş göstericem.

"Hadi Ege kıroluk yapma." 

 Ege bu davranışı benden hiç beklemiyordu. Zaten beklenmezdide.Çünkü bu kırolukları yapan Ege değil ben olmam lazımdı.Moralim bozuktu ne yapabilirdim ki yani sinirliydim Elif'inde Yüzünde sıkılmış bir ifade vardı onu güldürmem lazımdı bu kızı seviyorum artık bunu kabullenmeliyim.

"Elif sen takma onu Ege gibiler daha çok yağmur ormanlarında yaşayıp,nadiren doğal ortamlarından ayrılırlar ve kırolukta sınır tanımazlar"

Egenin yüzü düşmüştü sanırım kırılmıştı söylediklerime.Nede olsa hoşlanıyordu Mayadan ben anlayabiliyordum bakışları,duruşu...İkiside birbirlerine bi değişik gülüyorlardı.Dayanamıyorum ben mayayı yanıma çekip konuşucam.

"Maya gelsene bi konuşalım.Özel."

Maya tedirgin olmuştu.Egeye baktı sanırım onu öldürebileceğimi anladı.

"Maya sen ve Ege ne iş?"

"Ne ne iş?"

"Sen ve Ege diyorum çıkıyomusunuz."

"Bak valla masum bişey."

Baya sinirlenmiştim şu an gidip Egenin ağzına sıçıcam

"Sen dur burda. Ya da Elifi al ve bize git."

"Kaya dur! Lütfen!"

Şekil Çıcık.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin