10. Bolum

434 38 15
                                    

vote sinirini doldurmadan yayinladim bolumu cunku Hastaneden yazma keyf yapiyorum insan butun gun yatinca sıkılıyo ailemde cok sıkıyo beni.bende yaziyorum.Vote siniri icin hazir degiliz sanirim ama yorum yapsaniz super olur bunu sizden istemek benimde hosuma gitmiyo ama istemek zorundayim.umarim bunu okumussunuzdur cunku hikayenin kaderi buna bagli fazla okuycu vote ve yorum gelmezse hikayeyi silmeyi dusunuyorum.Bi yandan mutluyum cunku ilk defa bi hikayem 6.5 K oldu.Anlayisiniz icin tesekkurler. :):)):)):)))

"Kaya!Uyan!Lutfen."

Gozlerim yavasca aciliyordu.Tanidik bir kiz sesi basimda agliyordu.Maya'ydi bu.Uyandigimi gorunce bana sımsıkı sarildi.Her tarafi yara icindeydi.Bana bakti.

"İyi misin?"dedi.

Pek iyi degildim ama Maya'yi uzmemem gerekiyordu.

"İyiyim." dedim boguk bir sesle.

"Senin birseyin var mi? " diye ekledim.

"Evet iyim."dedi buruk bir gulumseme vardi yuzunde.

"Digerleri nerde? '' dedigimde yuzundeki gulumseme kaybolmustu.

"Elif burda arkanda" dedi.

Arkama baktigimda ordaydi oturmus bize bakiyordu.Gulumsedi.Dudagi patlamisti.

"Ege nerde? " dedim.

Maya aglamya basladi.Elif vevap verdi.

"Onu daha bulamadik."

Hemdn kalkmaya calistim.kalkamiyordum.Basim donuyordu.

Zar zor kalktigimda;

"Bu kadar ufak yaralarla kurtuldugumuz icin sansliyiz "dedim ve derin bir nefes aldim.

Ege'yi aramaya ciktik.Eger ona bir sey olursa.O otobusun kaza yapmasinda emegi gecen herkesin agzina sicarim.Tek tek hemde.

15 dk sonra...

"Ege!Ordamisin?!Beni duyuyormusun?! "

Kızlar yorulmustu.Bende yorulmustum.

"Biraz dinlenelim mi? "

Dedigmde cok yorulduklari icin hemen kabul ettiler ormanin disina dogru biyerde oturuyorduk birden elime birsey takıldı.Bu cantamdı.Hemen cantami aldim,pek bir zarar gormemisti. icinde metal bir kutuda

Kek biskuvi felan vardi. onlari aldim ve kizlara uzattim yerken birden bi ses duydum.

"Kimse yok mu? "

Şekil Çıcık.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin