Konečně spolu

157 10 2
                                    

David Mery něžně políbil,ta si ho hned přitáhla k sobě a prohloubila jejich polibek.
Mery dala ruce Davidovi za krk a začali se dravě líbat. David si posadil Mery na klín a hladil ji po zadku.
Mery Davidovi zajela k lemu trička a sundala mu ho. Přejela mu prstem po jeho svalnaté hrudi a skousla si ret. David se usmál a hodil si ji pod sebe. Vzepřel se nad ni a stále pokračovali v líbání. David Mery sundal tričko a pomalu jí rozepínal podprsenku.
Chvíli se věnoval jejím prsům a líbal je.
Mery se mu mezitím snažila rozepnout kalhoty.
Za chvíli už byli jen ve spodním prádle. David Mery sundal kalhotky a přesunul se níž.
Začal ji dráždit pusou a později přidal i prsty.
Mery lehce vzdychala a projela prsty Davidovými vlasy.
David se pak jemnými polibky přes břicho,prsa a krk dostal zase k Meryiným rtům.
Oba už byli slušně mimo z toho druhého a nikdo kromě nich neexistoval. David už to nechtěl natahovat. Sundal si boxerky a bez rozmýšlení do Mery tvrdě vnikl.
Mery se prohla a vzdychla. David na nic nečekal a začal tvrdě a nadoraz přirážet.
Jednou rukou Mery držel za hlavou a druhou se opíral o postel vedle Meryiné hlavy.
Dívali se navzájem do očí a párkrát se políbili.
David pak Mery líbal na krk a dále tvrdě přirážel.
Mery vzdychala dost nahlas a David věděl,že už za chvíli bude.
Začal ji tedy dráždit prsty a za chvíli Mery byla na vrcholu.
David ještě párkrát přirazil a udělal se Mery na břicho.
Pak si nasadil boxerky a lehnul si vedle ní.
Oba oddychovali a leželi vedle sebe bez promluvení. Oboum se v hlavě asi honily myšlenky o tom,že jsou konečně spolu.

Neodmítej PomocKde žijí příběhy. Začni objevovat