Vždycky dosáhnu toho co chci

159 8 9
                                    

Mery se na Davida nechápavě podívala,ale pak se usmála a pohladila ho po tváři.
Sice něco málo vypili,ale pořád dobře věděli,co právě dělají,ale nebránili se tomu.
David ji chtěl políbit,ale Mery se rozhodla,že ho pozlobí a s úsměvem mu uhla a David se lehce zamračil.
M:Jak si seš,tak jistej,že se s tebou teď tady vyspím?
D:Já vždycky dosáhnu toho,co chci a tebe chci taky!Už dlouho
Mery nic neřekla,oba se na sebe vrhli a všechno ostatní jim bylo jedno,bylu tu jen teď oni dva.
Mery si na Davida sedla obkročmo a začali se dravě líbat. David Mery hladil po zadku a jednou rukou jí začal sahat pod tričko.
Mery mu prsty projížděla ve vlasech.David si pak sundal triko a Mery z jeho božího těla nemohla spustit oči.
D:Co je?
M:Nic,jen ty tvoje svaly
Přejela mu po hrudi rukou.
D:To víš,léta dřiny a občas zajdu i na box
David si Mery hodil pod sebe a vzepřel se nad ní. Stále se líbali,David pak Mery sundal tričko a políbil ji na prsa.
Pomalu jí sundával ramínka od podprsenka a pak ji odhodil na druhý konec místnosti.
Usmál se a věnoval teď pozornost Meryiným prsům.
D:Jsi nádherná
Mery se usmála a přitáhla si ho pro polibek.David se pak zase vrátil k prsům a začal si s nima různě hrát, párkrát je i zkousl,Mery občas lehce vzdychla a užívala si to.
David se pak zase vrátil k Meryiným rtům a vášnivě ji políbil. Mery mu začala rozepínat kalhoty.
D:Nějaká nedočkavá😂
M: Neříkej,že ty nejsi
D:Jsem, dost nadrženej a už chci být v tobě
Pokračování příště

Neodmítej PomocKde žijí příběhy. Začni objevovat