Tohle byla jiná jízda

105 6 2
                                    

David věděl,že to má Mery takhle ráda a tak tvrdě a nadoraz přirážel. Líbal ji přitom na prsa a mačkal jedno prso.
Po chvíli si Mery hodil na sebe a nechal to ať si to teď vezme pod kontrolu ona.
Mery se zapřela o Davidovu hruď a začala na něm rajtovat,jako snad nikdy. David jí mačkal zadek a oba nahlas vzdychali,ale bylo jim to úplně jedno,protože teď pro ně,nikdo jiný než ten druhý neexistoval.
David už skoro byl, a tak si to vzal na povel zase on. Hodil si Mery pod sebe a zase se do toho tvrdě opřel. Udělal se do Mery a pak ještě dráždil Mery a po chvíli ji udělal.
Lehli si pak vyčerpání vedle sebe.
D:Tak tohle byla jiná jízda😂
M:To teda jo, bylo vidět,že jsi to dlouho neměl
D:Ale stálo za to,si počkat
Mrknul na ní a přitáhl si ji pro polibek.
Chvíli leželi bez mluvení vedle sebe,ale Dava po chvíli popadla chuť na další kolo.
D:Lásko?
M:No?
D:Dáme druhý kolo?😏
M:Máš ještě sílu jo?
D:Na tohle vždycky,vždyť mě znáš
M:Fajn
D:Dobře...dáme to ze zadu?
M:Chceš?
D:Joo...
Mery se k němu otočila zády a klekla si na všechy čtyři. David si k ní zezadu klekl a párkrát ji plácl po zadku. Rozhodl se,že teď to bude on,kdo Mery poškádlí. Několikrát naznačil,že už do ní vnikne,ale neudělal to.
M:Davííí
Zaskučela Mery.
D:Musím tě taky trošku potrápit😜
Po chvíli už se slitoval a vnikl do Mery.
Chyti se čela postele a opět tvrdě přirážel.
Mery vzdychala o 106 a bylo téměř nemožný,že by je neslyšela Terezka,ale jim to bylo v tu dobu opět úplně jedno.
Bude mít ráno Tery nějaký připomínky?😂

Neodmítej PomocKde žijí příběhy. Začni objevovat