Hát hol is kezdjem ,a nevem Ambrózia.Jobban szeretem ha bármi másnak szólítanak.Életem 17. gyötrelmes évét élem. Hát igazából az a visszahúzódó lány vagyok csak egy baráttal büszkélkedhetek,ő Olívia. Ő a teljes ellentétem, imád bulizni, elég népszerű a suliban, ezért nem sokat beszélgettünk a börtönben,de azon kívül rendszeresen találkoznunk,de sok titkot nem mondok el neki, nem tudok hízni az emberekben.Gyönyörű hosszú hullámos barna haja van, tenger kék szemei. Mindig boldoggá tesz amikor rossz napjaim vannak, ezért is sorolom a baráti köröm egyetlen tagjának.A kapcsolatunk felhőtlen,sosem veszekszünk, néha azért elrángat partikba ahol felvállalja a barátságunk. Gyönyörű lány az biztos.
Én nagyon szeretek rajzolni és inkább otthon ücsörögni.Titokban cigizem és mennyire nem bánom, egyszer a szüleim észre vették és elvittek egy pszichológushoz. Őt csak annyival letudtam hogy kiakartam próbálni egy trükköt amit láttam youtube-on. Ezt persze elhitte , de szüleim a mai napig kételkednek benne.Hát a suli, nem a kedvenc helyem,szeretek láthatatlan lenni, nem az a rossz tanuló vagyok, de arra odafigyelek hogy ne legyek kitűnő, mert így megúszom a figyelem felkeltést. Az álmom az hogy állatorvos legyek. Mert az állatokkal sokkal könnyebb bánni, meg jobb a társaságuk is. Van egy éjjfekete cicám akit Lucifernek hívnak. Nagyon szeretem őt. Ő az aki még azt is tudja hogy van egy tetoválásom.
A kinézetem nem szokványos. 174 cm magas vagyok. Sportos testalkatú lány vagyok. Imádok parkúrozni ,meg azért önvédelmet is tanulok.A szemem egyszerű barna. Van egy cián kékre melírozott hajtincsem amúgy meg barna a hajam.A tulajdonságaim között a fő, hogy kurvára makacs vagyok. Hát szerintem ennyi is lenne rólam a fontos információ.Köszönöm hogy elolvastad ezt a részt. Előre is bocsánatot kérek a helyesírási hibákért.
YOU ARE READING
Szabad maradok!
Fantasy- Mert szabad maradok bármit is teszel velem! Mindig ellenkezni fogok! Figyelem! A könyv 18+-os jeleneteket , trágár szavakat tartalmaz.