Irritáló ébresztő hangra ébredtem hajnali hatkor.Azért kelek minden hétköznap hatkor mert elmegyek fél órát futni. De máma már péntek van hála Istennek. Mostmár ideje felkelnem. Kipattantam az ágyamból felvettem a futó szettemet, ami egy amolyan tipikus fekete futónadrágból, egy toppból és egy pulcsiból állt mivel elég hűvös idő volt ilyen kora reggel. Bekapcsoltam egy zenét és már indultam is kocogni. Nem figyeltem az időt és már egy órája futottam. Most sprintelthetek haza.
"De jó"Öt perc alatt otthon voltam és futottam lefürdeni. Miután megvoltam siettem a buszra amit szerencsésen lekéstem.
- Lehet ez a nap még rosszabb?-gondoltam magamban miközben megindultam az iskola felé. Mivel úgy sem érek be időben ezért úgy gondoltam elmegyek kávézni a közelben található kávézóba.Ittam egy életmentő karamellás cappuccino-t.
*Az iskolában*
Pontosan kicsengetés után értem be a suliba, ahol az én nagyon lelkes barátnőm ,Olívia által írt cetlit találtam padombam. Ez azt közölte,hogyha képes vagyok magamat rászánni, akkor toljam a seggem az elhagyatott vécébe,mert fontos közleménye van.Így amint az órának vége lett megvártam, hogy előre menjen,mert éppen közös óránk volt.Majd én is elmentem a számomra nem épp kellemesnek mondható helyre
-Szia! Miért nem voltál az első órán? Nagyon aggódtam érted.
- Szia Via. Nyugi csak lekéstem a buszt és nem volt kedvem hallgatni Mr. Green tanár úr (a földrajz tanár) monológját.
- Megértem. Van egy nagyon nagyon nagyon jó hírem!- mondta és majd kiugrott a bőréből az izgatotság miatt.
- Naaa mi az? Mondjad már!- mondtam neki már én is izgatottan
- Megyünk a One direction koncertre!- mondta szinte már visítva
- Miii?!? Nem én nem megyek tudod hogy én nem vagyok az a fajta!
- Ja elfelejtettem volna mondani hogy ez nem kérés volt, csak közlés, hogy jössz és kész.
- De nekem nincs semmilyen oda illő ruhám- próbáltam mentegetőzni
- Nem baj majd máma megyünk shoppingolni.
Beszélgetésünket a csöngő zavarta meg. Ami azt jelezte hogy nekem matekra kéne mennem. Szeretem a matekot , de most nem tudtam rá koncentrálni. Sőt semmilyen tantárgy sem keltette fel a figyelmem. Egész nap csak elgondolkodva ültem a padban. Hogy min is gondolkodtam? Hát azon, hogy most el kell mennem egy olyan együttes koncertjére akiket nem is ismerek. Ráadásul még ki is kell öltözni mert természetesen olyan jegyet kapott a barátnőm amibe beletartozik az, hogy találkozhatunk a banda tagjaival.
*Otthon*
Most itt ülök a szobámban és Lucifernek mesélem el a napom. Nem vagyok idióta, csak jól esik , hogy valaki meghallgat. Miután megnéztem egy részt a Szirénből (egyik kedvenc sorozatom) eldöntöttem hogy ideje készülődni a shoppingoláshoz. Mikor elkészültem, akkor csöngetett Olívia.
- Szia! Fáradj beljebb.- mondtam volna , ha nem vág közbe
- Nem megyek be, mert sietünk. Szóval hozd a kulcsod és gyere!
Mit volt ,mit nem tenni ,siettem nehogy megvárattasam. Miután becsuktam az ajtót azután rögtön ráncigálni kezdett a kocsija felé.
- Héj tudtam volna menni egyedül is! -durciztam az autójában
- Tudom ,de nem volt kedvem kivárni. Úgyis sok dolgunk van.- tudatta velem
Az út további része csendben telt. Amikor megérkeztünk rögtön mentünk is vásárolni.
- Amúgy mesélnél nem erről a One direction-ről?-Kérdeztem az éppen a megfelelő boltot kereső barátnőmtől
- Persze. Hát öt tagú fiúbandáról van szó. Név szerint:Harry Edward Styles,Louis William Tomlinson,Liam James Payne ,Niall James Horan és Zayn Javadd Malik. Egyszerűen eszméletlenül jól zenélnek. Imádom őket...- mesélte hosszasan és közben behúzott egy rudabolta ahol megtalálta nem épp álmaim ruháját, amit rögtön fel is próbáltatott.
- Ezt biztos megvesszük- mondta ellenkezést nem tűrő hangon Via. Ő is talált magának egy gyönyörű ruhát. Még vettünk cipőt aztán indultunk is haza. (Én magamnak egy laposabb talpú cipőt akartam választani,de ő inkább egy ciánkék tűsarkút vetettet meg velem) Még csak most jön a neheze meg kell győzni a szüleimet hogy elmehessek a koncertre. Igazából reméltem, hogy a válaszuk nem lesz.
*Amikor hazajöttek a szüleim*
-Sziasztok!- köszöntöttem őket,majd rögtön rátértem a lényegre- Lehet egy kérésem. Máma kapott Olívia 2 VIP jegyet és engem hívott el. Elmehetek?
- Igen kislányom, de csak egy feltétellel, ha legkésőbb hajnali egyre hazaérsz.- mondta apum
- Ne már, nagyon rossz előétzetem van-gondoltam magamban.
Oda szaladtam hozzájuk és megöleltem őket. Ez nagyon gyorsan ment. Kicsit gyanús, de inkább hagytam a dolgot.
-Köszönöm, köszönöm, köszönöm, köszönöm, köszönöm!
*Másnap*
Máma nagyon korán keltem. Izgatott és kicsit félelemmel teli reggelem volt. Úgy gondoltam hogy tízkor már felhívhatom Olíviát. Ő rögtön felvette és legalább 4 órát beszélgettünk. Mivel a koncert este hétkor kezdődik ezért elmentem fürdeni és hajat mosni. Olyan öt óra felé elkezdtem készülődni: a hajamat újrafontam sok kis fonásba, felvettem a ruhámat, kentem fel magamra egy füstös sminket vörös rúzssal, Olívia kérésére,de mivel elrontottam ezért le is szedtem magamról majd késznek is nyilvánítottam magam.
Mikor elkészültem, pont akkor szólalt meg a csengő.-Ezt hogy csinálja?Nem értem.-gondolkodtam el rajta, miközben már rohantam is ajtót nyitni.
-Sziaaaa! Nagyon csinos vagy.- mondta a barátosném
-Szia te sem panaszkodhatsz!
Ő ruhája egy egyszerű világos rózsaszín egyberuha volt,ami kiemelte tökéletes alakját,a cipője egy ugyanolyan színű tűsarkú volt.Én ruhám egy kicsit giccses,a melírozott hajtincsemmel megegyező színű,az elején ezüstös dísszel,melyet hamis drágakövek díszítettek.
*A koncerton*
Amire megérkeztünk a helyszínre belejöttem,a tűsarkú cipőben való menésbe, sőt futni is lehet benne.
Hát őszintén nem volt olyan rossz mint képzeltem. A zenéjük nem az én stílusom, de örültem annak, hogy legalább Olívia élvezi. A koncert után mehettünk a közönség találkozóra. Azt beszéltük meg hogy egyszerre megyünk be mivel én úgyse ismerem őket így elkerülhető volt számomra a kínos beszélgetés.Ott vártunk a sorba, előttünk millió ember tolongot,én már most untam az egészet. Mikor beléptünk én próbáltam kicsit lelkesebb lenni amit szerintem nem vettek be, mivel megkérdezte tőlem a szőkés hajú ír achcentusú énekes hogy nekem van-e valamilyen kérdésem, én kínomban az mondtam hogy nincs.
Végre vége ennek a koncertnek. A közönség táplálkozó után még jött még egy kisebb levezető együttes. A barátnőm kirakott egy utcával arrébb mivel neki sietnie kellett haza. Mivel még csak fél egy volt így úgy döntöttem sétálok még egy kicsit , ez a döntés életem legnagyobb hibája volt.
Szépen lassan ballagtam haza felé mikor lefékezett mellettem egy fekete kocsi. Már nyílt volna az ajtaja mikor hirtelen ötletből azt visszarúgtam, sajnáltam a kocsit a tűsarkú cipő nem tesz jót neki, és rohantam a házak közé,amennyire csak lehet ebben a mittudjaménmiben. Hátra néztem , láttam, hogy három alak fut utánam.~technikát kell váltanom~ gondoltam magamban és elkezdtem futni az egyik alacsonyabb ház felé amilyen gyorsan csak tudtam végre megszabadultam a legnagyobb zavaró tényezőtől, és mászni kezdtem a ház oldalán lévő létrán. Éreztem ahogy az adrenalin elönt. Éppen átakartam ugrani a másik házra mikor valaki oldalról leterített.
- Bazdmeg!!!- ordítottam neki
- Hú hát téged elkapni se könnyű- lihegte a nyakamba egy ismerős hang, de fogalmam sem volt arról,hogy kihez tartozik.
- Nézd, ott valaki minket néz az ablakon keresztül!- mutattam elterelés képpen az egyik irányba amit be is vett. Figyelmetlenségét kihasználva lelöktem magamról és újra futásnak eredtem átt ugrottam a legközelebbi házra de balszerencsésen elestem. Amikor keltem volna fel valaki odaugrott mellém.
Megvagy!- mondta majd lefogott a többiek is átugrottak és akkor jöttem rá hogy akik itt állnak előttem azok a One direction tagjai!
- Mit akartok tőlem ti mocskok?!- rivaltam rájuk
- Hát igazából téged baba.- mondta az ír gyerek . Már éppen akartam volna vissza szólni mikor egy szúrást éreztem a nyakamba de még egy rövid mondatot kitudtam mondani kitudtam mondani
-Nem vagyok baba te barom!- aztán minden elsötétedett.
UI: bocsánat a helyesírási hibákért.
YOU ARE READING
Szabad maradok!
Fantasy- Mert szabad maradok bármit is teszel velem! Mindig ellenkezni fogok! Figyelem! A könyv 18+-os jeleneteket , trágár szavakat tartalmaz.