Hát most nagyon vágytam volna az ébresztőm hangjára, hogy keltsen fel ebből a rémálomból. Ez nem az a történet. Székhez voltam kötözve , a szemem bekötve,a szám leragasztva. Nem mozogtam mert tudtam, hogy valaki figyel.
- Mikor kell már fel! Milyen kábítószert adtál be neki.- mergelődött az egyik nem messze tőlem.
-Vajon mit tennének velem ha megmozdulnék? Inkább kihallgatom őket.-határoztam el magamban.
- Nem adtam neki olyan erőset. Pár óra múlva fel fog kelni Niall.-nyugtatta meg egy másik.
-Amúgy nagyon harcias személyisége van, és jó a kondia is. Elég gyorsan futott és , ha nem esik el akkor elmenekült volna előlünk.-jegyezte még egy harmadik hang.
- Szóval legalább hárman vannak ebben a helységben. Azt is tudom, aki kétszer leterített az Niall volt.Kedves volt ez a bók. Kénytelen leszek megmozdulni mert, már kezd kényelmetlen lenni ez a pozíció.-Foglaltam magamban össze az eddig megszerzett információt. Elkezdtem mocorogni. Mivel nem volt valami szorosan megkötözve ezért mire felfigyeltek már kiszabadult a kezem.
- Héj srácok ez felébredt és elkezdtett kiszabadulni!-vett észre valamelyik.
Mire odaértek hozzám már levettem magamról a szemkendőt. Látnotok kellett volna az arcukat ahogy feleszmélnek és elkezdenek felém rohanni.A leggyorsabb az Harry volt így ő fogta meg kezemet.
- Hát nem vagy semmi baba.- súgta a fülembe asszem Niall.
-Nem azt mondtam neked Zyan , hogy erősen kösd le!- szidta le Niall- van egy olyan tippem hogy ő a főnök, pedig a barátnőm elmondása szerint Harry az.Amúgy mi lehet vele,mi van ha őt is elkapták. Áh, nem hiszem, akkor nem csak velem foglalkozna a banda. Haza kell jutnom. Legalább Luciferhez. Igaz ki tud menni,meg itt vannak anyáék ők majd etetik.-suhant át az agyamon ez a pár gondolat
Vicces volt őket nézni. Egyik lefog, másik csak tehetetlenül nézi az eseményeket. Én is szerettem volna valamit mondani, ézért elkezdtem mocorogni és hümmögni...
- Úgy látom ő is szeretne valamit mondani.- szólt közbe Harry.
-Akkor vedd le a szájáról a ragasztót- oktatta ki , ha jól emlékszem Liam.
Harry letépte a számról a ragasztót.
- Na hol is kezdjem. HOL A PICS@BA VAGYOK?!?!!- ordítottam el magamat.
- Baba itt nem beszélhetsz ilyen hangnemben, ha nem akarsz büntit kapni.-mondta dadusgató stílusban Niall.
- Na akkor egy nem vagyok Baba, kettő leszarom, három attól még hogy ti valami idióta banda tagjai vagytok nincs jogotok elrabolni engem.- mondtam már szinte kínzó nyugodsággal. Amint látom nagyon ledöbentek, itt az idő megszökni. A nemfigyelésüket kihasználva gyorsan kitéptem magam Harry keze közül és futni kezdtem az ajtó felé. A legnagyobb szerencsémre nyitva volt. A másodperc tört része alatt futottam balra majd jobbra mikor találtam egy ajtót. Kinyitottam és befutottam a szobába. Azt hiszem most eszméltek fel a döbbentből mert azt hallom "fuss utána! Ne hagyd megszökni!" Lépteket hallok az ajtó előtt. Gyorsan körülnézem és látok egy ágyat és egy szekrényt . Az ágy alá bújok és felhúzom magam a takarásban.-Fú , de örülök annak az a két évnyi kemény edzésnek-Gondolom magamban mikor kicsapódik az ajtó. Visszafolytom a lélegzetem.
-Tudom hogy itt vagy. -mondja Niall.Hirtelen benéz az ágy alá ,de nem lát meg. Aztán kinyitotta a szekrényt kidobálta a tartalmát.
- Áh ,hova tüntél baba pedig csak most szereztelek meg magamnak.- suttogja maga elé.
-Már nem bírom magam tovább tartani,húzzon a már el a...- mikor kiment a szobából.- Na így gondoltam én is-
Szépen lassan leeresztettem magam majd óvatosan kikúsztam az ágy alól. Jobban szemügyre vettem a szobát és láttam egy ablakot. Kinéztem rajta és láttam ahogy a fiúk beszállnak egy kocsiba és elhajtanak. Itt a lehetőség megszökni kinyitottam az ablakot és kimásztam rajta szerencsémre csak egy méter választott el a földtől. Leugrottam és mivel egy erdő közepén voltam ézért befutottam oda. Visszanéztem, ez hiba vagy szerencse volt, mert így észre kellet ,hogy vegyem , három alak fut utánam. Milyen déjà-vu érzés azzal a különbséggel, hogy most egy erdőben vagyok a semmi közepén. Mindjárt utol érnek , ha nem kezdek el fára mászni, biztos elkapnak. Felfutottam a legközelebbi fára és vártam míg alám nem érnek.
- Most azonnal gyere le!!- parancsolta asszem Zayn
- Mert ,ha nem mi lesz?- kérdeztem röhögve.
- Akkor én szedek le onnan!- erősödött Luis.
-Előbb válaszokat kérek.- szálltam be a játékba.
- Ilyet nem játszunk Baba- mondta huncut mosollyal Niall
- Hányszor mondjam el hogy NEM vagyok Baba.- kezdtem ideges lenni. Eskü ez a név rosszabb mint az Ambrózia
- Te már a miénk vagy, úgy hívlak ahogy tetszik. Mutatott fel egy papírt amin az volt hogy megvettek a szüleimtől? Egyáltalán miért ilyen nagy betűkkel írták?
- Ez egy hamisítvány! A szüleim sohasem adnának el olyan nyomorékoknak mint ti!- ordítottam le nekik.
- Hidd el hogy nem is adtak el, mert ők úgy tudják hogy meghalltál.
- Mivan? Ezt nem értem.
- Elmagyarázom , ha le jössz.- próbálkozott Luis
- Jó próbálkozás , de inkább a szabadságot választom , ha nem baj.
-Ahhoz le kell jönnöd Babám.- mondotta Niall
-Hát te nem tanulsz semmiből. Nem vagyok a babád. Amúgy ki mondta, hogy a földön fogok megszabadulni tőled. Egy erőben vagyok, ahol sok fa van egy helyen. Ebből mi következik?- kérdeztem gúnyosan
- Az hogy képtelen leszlek lelőni.- mondta halál nyugodtan Niall és elővett egy olyan fegyvert amivel az állatokat szokták elaltatni. Én olyan gyorsan kezdtem el átmászni egy másik fára , de késő volt. Meghúzta a ravaszt majd éreztem ahogy a nyugtató lövedék belefúródik a combomba.
- Bazdmeg!- mondtam neki, és már csak azt tudtam, hogy tehetetlenül zuhanok lefelé.
* Pár órával később*
Ismét ébredezni kezdem. Most már nem egy székhez vagyok kikötve hanem egy ágyhoz vagyok láncolva. Ráadásul hason fekszem és, hogyha ez nem lenne még elég a szám leragasztva, a szemem bekötve. Elkezdek mozogni szabadulás reményében.
-Ebből már nem szabadulhat Baba- mondta Niall már a hangjából is felismertem.Ezt az achcentust lehetetlen elfelejteni.
- Mivel ígértem egy kis büntetést ezért most be is tartom az ígéretem.
Hallom ahogy feláll és idesétál hozzám.
- Büntid az mivel ez az első napod ezért csak ötször megütöm a csinos kis popsidat.Ezért leveszem a számról a ragasztót, hogy halljam ahogy sikítasz.- Na jól van az kiderült hogy Niall egy szadista barom. Csak azt nem tudja hogy én nem fogok neki sikítani. Letépte a számról a ragasztót.
- Hülye vagy, ha azt hiszed hogy megtörök , te szadista barom.- mondom neki halál nyugodtan
-Tudod mit ,előbb elmondom a szabályokat..
- Jaj ne csak a szabályokat ne .- mondom neki cinikusan.
- Az első az hogy Apucinak hívsz.- mondja majd rácsap a fenekemre amit rezzenéstelen arcal bírok.
-Kettő mindig az csinálod amit mondok.- megint rácsap a fenekemre.
- Minek mondod el a szabályokat , ha úgysem fogom betartani őket Nick?- kérdezem meg ezt az egyértelmű tényt, közben kihangsúlyozom az utolsó szót.
- Majd be fogod tartani.És nem Nick vagyok,hanem Niall,de így csak kivételes esetekben szólíthatsz- mondta,de hallani lehet hogy kezdi elveszíteni a türelmét, és lendült is a keze, de én meg se nyikkantam.
- Jól bírod a fájdalmat Baba ez izgató.De térjünk vissza a témához. A harmadik szabály az az, hogy ha nem tartod be szabályokat büntetést kapsz.- és újra megütötte a már most is fájó testrészemet.
- Negyedik szabály ez az új otthonod.
- Jaj ,ne nevettes ez a hely sosem lesz az otthonom.- mondom neki még mindig rezzenéstelen arcal
- Várjál még nem fejeztem be. Akkor az ötödik szabály mostantól babának számítasz szóval nincs kávé se semmi más ami káros. -Ugye most csak szivatsz,de jól esne egy bűzrudacska.
A hatodik egyben utolsó szabály az hogy nincs se szemforgatás sem más nem kívánatos arckifejezés.
- Akkor egy babát nem szokás kiláncolni az ágyhoz és kínozni? Ugye Apuci?- szálltam be ebbe a bugyuta játékba.
- Igazad van baba gyere elengedlek, de ne merj megszökni!- világosított fel. Finoman kibilincselte a végtagjaim,majd kikötötte a szemem.Felvett mennyasszony pózba és elvitt egy olyan szobába ahol kicsik az ablakok a szökéshez, de még így is otthonosan volt berendezve.Útközben ringatott mint egy babát és teljesen elálmosodtam. Lefektetett az ágyra. Annyira fáradtnak éreztem magam, hogy még ellenkezni sem volt erőm. Ő elment valahova, és rámzárta az ajtót. Ez volt az utolsó emlékem, mielőtt elnyomott az álom.Sziasztok ezt is sikeresen átnéztem. Legyen szép napotok.
YOU ARE READING
Szabad maradok!
Fantasy- Mert szabad maradok bármit is teszel velem! Mindig ellenkezni fogok! Figyelem! A könyv 18+-os jeleneteket , trágár szavakat tartalmaz.