- Mit szeretnél?!?!- mondta kikerekedett szemekkel nézve rezzenéstelen arcom.
- Jól hallottad,kínozz meg.-fejeztem ki a tervem újra.
- De én ezt nem tudom meg tenni.- szabadkozott
- Értem, akkor majd én.- ezzel már nyúltam is volna egy késért, de valaki hátulról lefogott.
- Tudod mit? Meggondoltam magam.- váltott át beteg hangnembe.
-Benne vagy egy kis játékban?- mondta már betegen mosolyogva.
- Fájni fog, Apuci?- szálltam be játékba, annak ellenére,hogy nem éreztem érzelmileg,még reméltem hogy érzem a fizikai fájdalmat.
- Hátha jól viselkedsz, akkor igen.-válaszolt az iménti kérdésemre. Megfogta a kezem és a padlóhoz erősítette egy lánc segítségével. Ezzel térdre kényszerített engem.
-Először te kényeztetsz engem, aztán jövök én a fájdalom okozással.-mondta el haditervét. Miközben megszabadult az alsó testét takaró anyagrészektől. Fogta termetes férfiasságát és tövig nyomta a számba. Még felfogni sem volt időm hogy mi történik körülöttem, máris mozogni kezdett. Kurva gyors tempóban csinálta, mikor éreztem hogy nem sokára eléri a csúcsot. Amint ez megtörtént, az összes érzésem visszatért. Rájöttem hogy mit is csinálok éppen, rögtön elkezdtem kiüríteni a szám tartalmát.
- Te mi a faszomat képzelsz magadról!-mondtam a köpködés közben.
- Na, vissza tért a régi éned baba.- fhú már megint kezdi ezt babázást.
-Nem érdekel Niall, csak engedj el erről a borzalmas helyről!-Emelem fel a hangom.
-Netán újra le kell fektetnem a szabályokat?- mondja dadusgató stílusban.
-Minek, teljesen emlékszem rájuk.- mondom unottan.
-Akkor mi az Istenért nem tudod betartani őket!- kezd dühös lenni.
- Mert szabad maradok bármit is teszel velem! Mindig ellenkezni fogok!- adom ki a dühöm miközben próbálok kiszabadulni, kevés sikerrel.
- Öhmm ,bocs főnök, de hív a fontos ember-tör be hozzánk Zayn.
-Majd még számolunk.- mondja életem megkeserítője, majd sok kérdéssel a fejemben ott hagy. Már az elalvás szélén vagyok ,mikor valaki benyit, majd leguggol elém és eloldoz. Alvást tettetek, és várom mi fog történni. A valaki óvatosan felemel és kivisz engem a szobából. Az biztos, hogy nem Niall az, mert neki más illata ,vagyis szaga van. Elkezd lemenni a lépcsőn, ha jól emlékszem akkor most megyünk el a bejárati ajtó előtt. Ezt a lehetőséget nem hagyhatom ki. Kiugrom a kezei közül, és az ajtó felé futok.
- Ó, hogy baszza meg!- kiáltok fel, mikor realizálom hogy zárva van. Lassan és megtörten fordulok meg. Harry ál ott, és mintha enyhe szomorúságot vélnék felfedezni a szemében. Int, hogy kövessem, amit meg is teszek, levezet a pincébe, én ,mint egy korcs követem. Már azt sem értem, hogy miért élek. Mögöttem becsukódik a páncél ajtó. Egyedül maradtam a gondolataimmal. Vajon hová tűnt Niall? Jól van? Ki az a fontos ember? Miért érdekel , hogy hogy érzi magát? Megőrültem? Hogy is volt az dal amit énekelt nekem az autóban? Miért gondolkodok megint róla?... Hasonló válasz nélküli kérdések foglalkoztatnak. Ez így megy napokon keresztül. Kapok naponta ételt és italt, de nem szólnak hozzám. Mindig ugyanolyan az arcot vágnak. Szomorúat. Unalbamban edzek. Már érzem, hogy kezdek visszatérni a régi formámba. Amúgy azóta a nap óta nem láttam Mr. Szadista Vadbaromot. Az időérzékem teljesen elvesztettem. Hiányzik a napfény. Ha még sokáig leszek itt teljesen meg fogok őrülni.
Niall szemszöge
Hová is tűntem? Hát először is, amikor újra hazahoztam az én babám, kiderült hogy a cicája elpusztult. Aztán ,amikor visszatértek az érzései örültem is meg nem is. Kijelentette, hogy sose fog engedelmeskedni. Miért? Nem tudom. Az a fontos ember az apám. Ő vezeti a maffia hálózatot. Azért hívott,mert valami titokba akar beavatni.
- Igen édesapám? Mi lenne az a nagy titok amiért, abba kellett hagynom a dolgom?- térek rögtön a lényegre
- Hát a családunk őrzi a világ legnagyobb mítoszának valóságát. Az én nagyapám volt Vlad az első vámpír és a nagymamám pedig egyik első vérfarkas volt. És a gyerekeik az első hibridek voltak. Ahogy te is az vagy.- közölte velem ezt a baromságot
- Hát ez egy jó vicc, de mostmár mond el miért hívtál.- mondom nevetve.
- Nem hiszed, akkor megmutatom-mondja és már egy hatalmas fekete vörös szemű farkas van előttem.
- Mi a szar!?- szaladt ki a számon.
Amikor visszaváltozott az apum, ezt közölte velem.
- Ha jól tudom akkor, van egy lány a házadban.- ezt mégis honnan tudja?
- Nincs!- tagadtam le gyorsan.
- Ne hazudj nekem fiam!- emelte fel a hangját
- Igen, van. És már első látásra beleszerettem. Ezért vettem meg a szüleitől.- vallottam be
-Hát ezt úgy nevezik a misztikus lényekről szóló filmekben, hogy bevésődés.- oktatott ki
-Amúgy idáig miért nem mutatkozott semmilyen jele ennek?- teszem fel a bennem megfogalmazódott kérdést.
-Mert csak most történt meg a bevésődés. Ez hozza ki belőled az "állatot"- magyarázta
-És akkor most mi lesz?- kérdeztem nyugtalanul
- Hát kiképezlek, és aztán a csajod, pedig átvátoztatjuk- mondta nagy boldogsággal
- Miért kell őt is belevonni?- kérdeztem ijedten
- Mert ez a hagyomány.- mondta unottan.
Így kezdődött meg kínkeserves kiképzésen az én egyetlenem nélkül. Ezért voltam távol tőle oly sokáig. Ami igazából 1 hét volt, de nekem ez is nagy szenvedést okozott.Az a helyzet az a hely ahová el vitt kiképezni,ott egy bizonyos boszorkány varázslat miatt másképp telik az idő. Szóval az az egy hét egy év volt.Az édesapám megtanította minden csínját-bínyját a hexicalus(ejtsd:hekszájkéjlusz) létnek, az a helyes megnevezése vámpír farkas hibridnek.Ha átalakulok az apumhoz hasonló fekete farkas vagyok azzal a különbséggel, hogy a pofám fehér színű. Szerintem eléggé viccesen nézek ki , de apám szerint mint egy páratlan falkavezér, mivel az a farkas akiben fehér szín is megtalálható, van egy különleges képessége, nekem ez az alak váltás képessége.Ez annyit tesz ,ha víz alá merülök a farkas alakom kopoltyút növeszt, és a mancsomon úszóhartyák keletkeznek,így megkönnyítve az úszást. Időközben kiderült, hogy a maffia számos varázslatos lények ad otthont,a kicsi tündérektől kezdve az unikornisokon át egészen a termetes óriásokig minden megtalálható itt.Istenek is léteznek,ami eléggé vicces,mert ott veszekednek a különböző vallások hibáin. Megismertem Lucifert is, hát elég jó fej. Egyszerűen elképesztő ez az oldala az "alvilágnak". Megismertem az unokatestvérem, aki egy tünde és és egy hexicalus szerelméből született.
Eljött a nagy nap. Az én kis babámat ma fogjuk átváltoztatni. Most száguldok haza az új fekete Lamborghinimmel. Amint megérkeznek örömmel nyitom ki az ajtót , és szólok a srácoknak. Minden elmesélek nekik.
-Na mutasd meg hogy nézel ki átalakul a, mert bocsi ,de egy szavadat sem hiszem el.- mondja Lou,közben mintha a hazugság szikrája lenne a szemében.
- Hát jó.- mondom nagy vigyorral az arcomon és átváltozom.
-Wooow- mondják egyszerre. Vissza változom és színpadiasan meghajlok.Összenéznek majd egyszerre szólalnak meg.
-Tényleg megcsináltad!-ez a mondatok után egyszerre változnak át erős barna farkasokká.
-Erre vártunk már több mint száz éve.
-Na ne szivassatok!
- Nem szivatunk mi vagyunk a te falkád.
- Na , de hol van az én egyetlenem?- kérdezem boldogan
- A pincében.- mondják lehajtott fejjel. Én már rohanok is oda, de mivel megakarom viccelni ezért farkas alakban megyek oda hozzá. Nagyon ügyetlenül,de sikerült kinyitotnom az ajtót. Óvatosan bekukkantok. Éppen alszik.Mintha edzet volna.Lassan odalopakodok hozzá és megnyalom az arcát. Erre hirtelen felkapja a fejét.- Jaj Istenem,de cukiii kutyuska.- mondja és elkezd dögönyözni.-aww de jól esik, főleg, hogy ő csinálja.-
-Hogy hívnak téged kutyuli? Netán Nial-é vagy?- az utolsó kérdésére valami ugatás szerűen válaszolok.
- Igen az övé vagy. Amúgy meg sokkal nagyobb vagy , mint én, ezt hogy csinálod? Milyen fajta lehetsz?- beszél velem babusgató stílusban. Úgy döntöttem, hogy vissza változok a kezei között.
- Héj ,most mit csinálsz?-Kérdezi ijedten.
- Várjunk csak te most Niall vagy?- kérdezi értetlen arccal
-Igen én vagyok, és szeretnék tőled bocsánatot kérni.- mondom lehajtott fejjel
- Hát, lehet hogy nekem is kéne mert te csak jót akartál nekem, magad módján, vérfarkaskám.- mondja kínos mosollyal az arcán.
- Ha jól gondolom, azért vagyok itt mert bevésődtem neked. Bocsi csak nagy misztikus rajongó vagyok. Meg így sokkal több értelme van ennek.- mondja mosolyogva. Értitek rám mosolyog.
- De mostmár szeretnék innen kimenni.- fejti ki vágyát.
-Akkor menjünk.- mondom repesve az örömtől. Amint felérünk, arra eszmélek fel , hogy egy vázával fejbe ver, majd kifut a bejárati ajtón.
-Na azt már nem! Már megint átbaszott!-támaszkodok fel nagy nehezen. Átváltozok, és utána futok. Nem jutott messzire, mikor leterítettem. A szemem vörösen izzott a dühtől. Megfogtam a fogaimmal a ruháját és visszafelé vonszoltam őt a házba, mikor az elszakadt és ismét menekülésre fogta, nagyobb sikerrel mint előbb. Mert most egy fán mászott.De szerencsére megtanultam farkas alakban is erre, így hamar utol értem én leráncigáltam a fáról,majd a hajánál fogva sikeresen beértünk a házba ahol a fiúk már összekészített bőröndökkel vártak minket. A fogaim közt ficánkoló kis szökevényt elengedtem, Liam rögtön lefogta. Így nyugodtan vissza változhattam.
- Gyűlöllek te korcs! Azzal a foltal a pofádon úgy nézel ki mint aki most falta fel a vaníliás fagyit!- fejezte ki gyűlöletét felém. Fájtak a szavai, de nem mutattam ki. Elsétáltam az egyik szekrényben ahonnan kivettem egy nyugtatót. Majd nyugodtan tempóban vissza indultam,majd beleszúrtam az imént említett vegyszert. Nem kellett sok idő már szundikált.
-Szerintem, én most elviszem őt.- mondtam kínosan. Amint megérkeztem, vittem abba a környezetbe, ahol át fog változni. Megérkezett az apám és az orvos.
- Ébren kell lennie?- kérdeztem miközben néztem a kikötözött testét
- Igen fiam, ébren kell lennie. Amúgy nagyon szép pipit választottál magadnak.- bökött oldalba, pár perccel később ébredezni kezdett.
-Hol vagyok?- mondta álmosan
-Ott ahol te , át fogsz változni hibriddé.- mondom a legnyugodtabb hangomon.
- Mi!?!?- akadt ki, és próbál kiszabadulni.
- Szerintem kezdhetjük.- jelenti ki édesapám
- Egyetértek.- mondja a doki majd beleadja az oldatot. Ami igazából farkasszőr, ami az enyém, meg vámpírvér.
- Pár perc múlva már át fog változni- közli a doki, mikor éles ordításra leszek figyelmes.
- Ennek nem így kéne működnie- esik kétségbe az orvos. Már fél órája vergődik,mikor elkezd átalakulni. A megkönnyebbülés fut végig a testemem,de mikor meglátom a végeredményt meghűl bennem a vér.
- Ez....ez egy...El is készült a frissítés, remélem tetszik. Mostmár szerintem lassan megindul a folytatás,de nem ígérek semmit. Legyen szép napotok!
YOU ARE READING
Szabad maradok!
Fantasy- Mert szabad maradok bármit is teszel velem! Mindig ellenkezni fogok! Figyelem! A könyv 18+-os jeleneteket , trágár szavakat tartalmaz.