Niall szemszöge:
Most itt állok kétségbeesetten egy szál cigivel a számban miközben őt keresem.
Na de szerintem kezdjük az elejétől.
Hát minden ,a koncert után a, közönség találkozón kezdődött. Már az elejétől fogva untam azt a sok lelkes tini lányt kik visongva szelfiztek velünk. Ekkor belépett két igazán szép szinte már hölgynek nevezhető lány. Az egyik valamiért nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Ő nem egy agyonmázolt rajongóm volt, inkább az a barátnő aki csak azért van itt, mivel nem volt más választása.
- Neked nincs valamilyen kérdésed?- kérdeztem meg azért , hogy halhassam a hangját
- Hát... nincs.- mondta kínosan nevetve.Mikor vége lett ennek a halál unalmas programnak, elkezdtem nyomozni a titokzatos csajszi után. Nem kellett sok idő mire megtudtam hogy ki is ő.Amíg egy kisebb együttes játszott, beavadtam a srácokat a tervembe, miszerint megszerzem magamnak ezt a tüneményes leányzót.
- Biztos vagy te ebben?- kérdezte meg még utoljára Harry
- Halál biztos, hogy ő az igazi.- ezzel lezárták a beszélgetést és indultunk a háza felé mivel ott akartuk elkapni.
Az előttünk haladó autó hirtelen lefékezett mi meg majdnem belehajtottunk.
Hogy azt a.. - kezdtem volna szitkozódott de amint megláttam ki is szállt ki az autóból belém fagyott a szó.
- Skacok, Ő az! Ő az! - kiállítottam fel boldogan
- És tényleg, egy utcával arrébb szálljunk ki hogy ne legyen gyanús- mondta Liam mire én tovább hajtottam. Ám egy hirtelen ötletől vezérelve megfordultam és utána indultam
- Nem úgy volt...- kezdett volna bele Zayn de én közbe szóltam.
- Változik a terv.- mondtam miközben utolértem a lányt. Épp nyitottam volna ki az ajtót mire ő azt visszarúgta és elfutott.
- Utána!- kiáltottam el magamat.
Én Harry és Liam futottunk elöl mikor megfordult és észre vett minket.
- Nem gondoltam volna hogy ilyen gyorsan fut.Ráadásul tűsarkúban!- lihegte Liam
- Én sem- értettem egyet ezzel a ténnyel.
Hirtelen futás közben levetette a cipőjét és elkezdett mászni az egyik ház tétőre
- Na ezt már nem hiszem el.- morgolódtam és rögtön utána iramodtam. Mikor felértem már ugrani akart a másik házra. Ezt nem hagyhatom gondoltam és rágugrottam.
- Bazdmeg!!!- ordított fel
- Hú hát téged elkapni se könnyű- lihegtem oda neki, de láttam rajta , hogy nem tudja ki vagyok.
- Nézd ott valaki minket néz az ablakon keresztül!- mutatott a házak felé. Erre mindenki odanézett. Kihasználta az hogy nem figyelünk és lekötött magáról. Rögtön átugrott a másik házra, de elesett. Villámgyorsan utána ugrottam.
-Megvagy!- mondtam neki és lefogtam majd a többiek is átugrottak és akkor láttam rajta azt , hogy már tudja kik az üldözői.
- Mit akartok tőlem ti mocskok?!
- Hát igazából téged baba.- suttogtam neki miközben intettem Harrynek hogy altassa el.
-Nem vagyok baba te barom!-mondta aztán elaludt.
- Nem gondoltam volna hogy ilyen gyors a kiscsaj.- mondta Liam
- Úgy érzem, hogy még gondot fog okozni nekünk.- jelentette ki Zayn
- Akkor majd megnevelem - mondom vigyorogva
- De akkor meg fog halni. - mondta ijedten Harry
- Nyugi ,hidd el hogy túléli- kacsintok rá
Az út többi része csendben telik én le se tudom venni a szemem róla. Az a tudat hogy az enyém, még jobban megnyugtat. Mikor megérkeztünk elvittem az egyik szobába ahol megkértem Zayn-t hogy kösse egy székhez amíg én elintézem hogy jogilag is az enyém legyen a lány. Elmentem a szüleihez, akiket elég könnyen meglehetett venni. Amin eléggé meglepődtem, de majd azt mondtom neki , hogy úgy tudják hogy meghalt ezzel megelőzve egy összetörést. Amint vissza értem láttam hogy még alszik kezdtem ideges lenni.
- Mikor kell már fel! Milyen kábítószert adtál be neki.-kérdeztem Harrytől.
- Nem adtam neki olyan erőset. Pár óra múlva fel fog kelni Niall.-póbált megnyugtatni kevés sikerrel
-Amúgy nagyon harcias személyesége van, és jó a kondia is. Elég gyorsan futott és , ha nem esik el akkor elmenekült volna előlünk.-közölte Zayn
- Héj srácok ez felébredt és elkezdtett kiszabadulni!-vette észre Harry.
Mire feleszméltünk már levette a szemkötőjét. Elkezdtünk futni felé de Harry ért oda leghamarabb így ő fogta le.Muszály volt a fülébe súgnom:Hát nem vagy semmi baba.
-Nem azt mondtam neked Zyan , hogy erősen kösd le!- rivaltam rá Zaynra.
- Úgy látom ő is szeretne valamit mondani.- szólt közbe Harry.
-Akkor vedd le a szájáról a ragasztót- oktatta ki Liam. Amint letétbe róla a ragasztót így szólt.
- Na hol is kezdjem. HOL A PICS@BA VAGYOK?!?!!- kezdte nyugodtan,ami hirtelen ordítása végződött.
- Baba itt nem beszélhetsz ilyen hangnemben, ha nem akarsz büntit kapni.-mondtam, de már kezdtem ideges lenni.
- Na akkor, EGY nem vagyok Baba, KETTŐ leszarom, HÁROM attól még hogy ti valami idióta banda tagjai vagytok nincs jogotok elrabolni engem.- mondta nyugodtan, ami nagyon felbaszta az agyam. A döbbenetünket kihasználva kifutott az ajtón. Amikor feleszméltem rögtön utána futottam. Benyitottam a legközelebbi szobába és így szóltam.
- Tudom hogy itt vagy.- ezzel benéztem az ágy alá ahol nem találtam meg. Aztán kidobáltam mindent a szekrényből kétségbeesetten. De ott sem volt.
-Áh ,hova tüntél baba pedig csak most szereztelek meg magamnak.- Suttogtam magamnak aztán tovább indultam.
- Főnök szerintem ki szökött.- Közölte frusztráltan Luis
-Akkor szállj be az autóba és keresd! - ordítom le a fejét.
-Mit szólnál ahhoz ha csak egyes emberek mennének el autóval és a maradék csak figyelné hogy mi történik.- Ajánlotta Zayn
- Rendben- egyeztem bele.
Már vagy öt perce itt ülök és szét robbanok az igedtől. Hirtelen leugrik a várva várt lány és elkezd futni az erdőbe.
- Gyerünk, utána!-szóltam a többi srácnak
Elkezdtünk futni utána mikor hátra nézett és elkezdett fára mászni, de ezt ti is tudjátok szóval nem részletezném a megbocsátásra nem méltó tetteim sorozatát amiket megbántam, annak ellenére hogy ő még élvezte is. És most megint elvesztettem. Mert voltam olyan hülye hogy bedőltem neki.
Már lassan két egész napja keresem az én babámat, de sehol tényleg sehol nem találtam meg. Csak annyit tudunk hogy elvitt ételt, ruhát, és pár eszközt. Az napmikor indultunk haza a tárgyalásról meg akartam lepni, amiért ilyen jól viselkedett. Elvittem neki az aranyos fekete cicáját. Amint megérkeztünk szó szerint rohantam hozzá, de ami ott fogadott teljesen összetört engem.A sokk hatására leejtettem a cica ketrecét, aminek talán nem lett baja. Lerogytam a földre és elkezdtem zokogni. Úgy sírtam mint egy kisgyerek, mikor elvették tőle a kedvenc játékát. Felrohantak a fiúk őket is sokkolta az hogy az ajtó ki volt dőlve ő pedig sehol nem volt.
- Ígérem megtaláljuk. Harry nézd meg a kamerákat!- próbált nyugtatni Liam.
- Én..n is lhátni szeretném a...a fhelvételeket- szipogtam
- Akkor gyere velem- ajánlotta Harry
Ahogy végig néztem a felvételt, ahogy bemutatott nekünk, még jobban meg akartam találni. Egész este őt kerestük az erdőben, de mintha a föld nyelte volna el. Hulla fáradtan értünk aznap haza. Bedőltem az ágyába és a kicsi kandúrt nézve aludtam el. Másnap az az ma a városban kerestük és most itt állok a mai nap már a tizedik szál cigivel a számban és csak egy dolog hajt. Hogy VISSZAKAPJAM, AMI AZ ENYÉM!
YOU ARE READING
Szabad maradok!
Fantasy- Mert szabad maradok bármit is teszel velem! Mindig ellenkezni fogok! Figyelem! A könyv 18+-os jeleneteket , trágár szavakat tartalmaz.